Какви биха били последиците от чипосване на 320cdi?
Започната от vonko1988, 21 мар 2017 - 10:44:13
41 мнения по тази тема
#16
Публикувано 21 март 2017 - 20:51
Няма ли как да не се пренадува турбината и колата т.е. да се повиши мощността не с 30%, а с да кажем 10-15 за да е по-леко и пазещо към компонентите. Някой не толкова агресивен софт, да няма пушеци, да няма грешки и т.н. Иначе винаги едно чипосване води до по-голямо износване, няма как, въпросът е КОЛКО по-голямо и дали си заслужава. Иначе gelevp е прав, АМГ е измислено за тия цели, когато искаме да се чува 'връмм връмм връъъъм' и да ни залепя за седалката.
#17
Публикувано 21 март 2017 - 21:10
Има много варианти и разбира се ,че не е нужно да изцедиш и запасите на колата заложени заводски . И аз правя чип тунинг и още доста колеги тук . Всеки ще каже , както при всяко нещо и тук има , както минуси така и плюсове . Всеки от нас се старае да извлече от колата по - голям въртящ момент и съответно поносим разход . Ако имаш крак като моя трудно ще даде поносим разход . ДПФ-а не е сложен за украса там , спокойно и с него се добавят 25-30 коня на колата и 70-90 НМ (Говорим за 320 ЦДИ) . И аз обмислям идеята да сложа Дино в сервиза до края на годината ,но всичко с времето си .
За моята постигнах това и съм доволен .
-224 hp - 258 с модификацията
-510 Nm - 605 с модификацията
#18
Публикувано 21 март 2017 - 23:44
Каквото и да си говорим чип тунинга прави само 2 неща. Повече въздух и повече гориво. Това, че маперите настройват карти, криви и т.н. крайния резултат е точно това.
Не можеш да имаш повече мощност без повече гориво. Не можеш да използваш това гориво пълноценно без повече въздух.
Аз съм отскоро със паур бокс на Kleemann. Производство е на Diesel Power http://www.diesel-po...tseite-c334.php- Kleemann само го ребрандират и го продават с надценка. Да хубавото чипване е по-прецизно. Аз избрах този вариант колкото за пробата. Лесно се слага и лесно се маха.
Има варианти да не пуши колата и да върви повече но не извличаш максимума от двигателя. Като цяло някои мапери напълно игнорират едни карти "smoke limiter" и тогава виждаме как потегля дизелов локомотив.
На последния драг където ходих, без паурбокса бях и дадох време 15.44
Друг колега с чипнато C270 CDI даде 14.120. Обаче от облака дим не видях кога финишира
Иначе gelevp първите 350CDI са с втулкова турбина Garrett GTB2260VK.
350CDI Bluefficiency - 258к.с. вече е с лагерната GTB2260VKLR
И AMG-та има и дизелови
Този пост е редактиран от madwifi: 22 март 2017 - 00:28
#19
Публикувано 22 март 2017 - 00:03
А как стои въпроса с турбо дупката? Кривата на въртящия момент как се променя? Във високите обороти има ли някой? Съжелявам, че задавам тези въпроси в темата на vonko1988, но мисля е важно и интересно.
Вярно е, че в България думите екология и природа ни е чужда, но чак от такива извращения няма нужда. Щом това цди е извадило 605нм и 258кс без да пуши и трови, значи може и културно да се пипа.
Вярно е, че в България думите екология и природа ни е чужда, но чак от такива извращения няма нужда. Щом това цди е извадило 605нм и 258кс без да пуши и трови, значи може и културно да се пипа.
#20
Публикувано 22 март 2017 - 00:09
И аз съм на мнението на Сами - трябва нафта и въздух та да върви тая пущина. Е има и малко други фактори предварения, задържане на клапаните отворени по-дълго време и тн. сигурно на тези поколения конумрел има и настройка за многоточково впръскване, но като цяло съм на мнението, че всичко това е за да може да изгори повече нафта за единица време без да се изхвърля ненужно количество с две думи еко норми.
#21
Публикувано 22 март 2017 - 19:08
Ще помисля единственото което ме спира е да не замине нещо по колата
Sent from my HUAWEI VNS-L21 using Tapatalk
Sent from my HUAWEI VNS-L21 using Tapatalk
#22 Гост_zBnerOV6MJГост_
Публикувано 22 март 2017 - 19:22
Е.. то по тая логика... ще замине и без да чипосаш, въпроса е колко по-бързо ще замине
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
#23
Публикувано 22 март 2017 - 22:06
Ако го мислиш много,по-добре не го прави.Ще помисля единственото което ме спира е да не замине нещо по колата
Sent from my HUAWEI VNS-L21 using Tapatalk
Не съм имал турбодизелова кола без чип и няма да имам.
Най-общо казано мога да споделя,че чипа не се използва постоянно,по-скоро рядко в ежедневието .
#24
Публикувано 22 март 2017 - 23:34
Колега преди 6г. чипнах Пежо 307 2.0Hdi, 110hp. След чипа стана около 140 коня и разликата във вървенето е огромна. Разхода при един и същи стил на каране падна с около 0.7-1 л./100. Досега съм минал малко над 100к километра с чипа (колата е на 260к) и не съм имал проблеми по двигател и турбина или някакъв, който да свържа с него. Единствено веднъж реших да тествам колко може да вдигне и на 200км влиза в авариен режим,защото отчита много високо налягане турбината, но не съм се занимавал да го коригирам, тъй като колко често му се налага на човек с 307 да вдига скорости над 200 :-) Много ме сърби и 211та да я чипосам, ама още не съм събрал достатъчно кураж, тъй като отстраняването на евентуален проблем тук ще е по-скъпо, а и колата е на 330к км, та принципно се подготвям турбината да ме предаде по някое време :-)
П.П. Колата преди не пушеше, след чипа ако я настъпя яко и е по баир пуска една димна бомба първоначално.
П.П. Колата преди не пушеше, след чипа ако я настъпя яко и е по баир пуска една димна бомба първоначално.
Този пост е редактиран от Flameff: 22 март 2017 - 23:39
#25
Публикувано 22 март 2017 - 23:36
Не е задължително колата да пуши след чипа.Буса ми е с чип и няма никакви пушеци,явно чипа е добре направен и има добро изгаряне.Чипа е правен от Богомил от AdlerAuto Годеч.Дава гаранция,че софтуера му безопасен за мощостността която дава.Гледах,че преди него турбината работеше на 1 бар,пик 1.1бара.След ремапа надува на 1.2бара.За сега съм доволен от чипа.Доста коли сме с негови чипове и проблеми няма.Нормално,в зависимост от състоянието на някои компоненти да си заминат по-рано,например съединителя.
Този пост е редактиран от DEOdriver: 22 март 2017 - 23:37
#26
Публикувано 22 март 2017 - 23:42
колата е на 330к км, та принципно се подготвям турбината да ме предаде по някое време :-)
П.П. Колата преди не пушеше, след чипа ако я настъпя яко и е по баир пуска една димна бомба първоначално.
Приятел имаше 211-ка на 400хил.км. и я чипоса,нямаше проблем с турбина.Колкото до пушека,цди-то си препушва и без чип.
#27
Публикувано 23 март 2017 - 17:21
А как вървеше колата след чипа? На хартия разликата от 177 до 210 коня изглежда доста голяма.
#28
Публикувано 23 март 2017 - 21:16
А как вървеше колата след чипа? На хартия разликата от 177 до 210 коня изглежда доста голяма.
Колата вървеше чудесно.Разлика между него и 320ЦДИ 204к.с нямаше,като дори в ниските 270 се усещаше малко по-пъргава.Колата е продаде на скоро и новия собственик не знае,че е с чип,но ще е доволен от вървежа на 270-то.
Този пост е редактиран от DEOdriver: 23 март 2017 - 21:17
#29
Публикувано 25 март 2017 - 21:44
Здравейте колеги, а има ли начин да се разбере дали колата е чипната вече- моята като в купих беше са изтърбушени катализатори - турбото се чува малко по изразено при потегляне от място? Мотора е 2.7
Този пост е редактиран от n_niki: 25 март 2017 - 21:45
#30
Публикувано 26 март 2017 - 13:46
Здравейте колеги, а има ли начин да се разбере дали колата е чипната вече- моята като в купих беше са изтърбушени катализатори - турбото се чува малко по изразено при потегляне от място? Мотора е 2.7
Има ,да.Трябва да се прочетат картите.Може да я измериш на ДИНО.
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни