Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Какви биха били последиците от чипосване на 320cdi?


  • Please log in to reply
41 мнения по тази тема

#16 ЦецоКолев

ЦецоКолев

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 558 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Stuttgart
  • Автомобил:
    E200 1993 г. 136 кс.
    Е280 1998 г. 204 кс. Avantgarde
    S500 2000 г. 306 кс.

Публикувано 21 март 2017 - 20:51

Няма ли как да не се пренадува турбината и колата т.е. да се повиши мощността не с 30%, а с да кажем 10-15 за да е по-леко и пазещо към компонентите. Някой не толкова агресивен софт, да няма пушеци, да няма грешки и т.н. Иначе винаги едно чипосване води до по-голямо износване, няма как, въпросът е КОЛКО по-голямо и дали си заслужава. Иначе gelevp е прав, АМГ е измислено за тия цели, когато искаме да се чува 'връмм връмм връъъъм' и да ни залепя за седалката.
  • 0

#17 wertion

wertion

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 762 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дупница
  • Автомобил:
    W203 C200 Kompressor 2004 - Sold
    W209 CLK 270 CDI 2005 -Sold
    W163 ML 280 2003 - Sold
    W211 E270 CDI 2004 - Sold
    E320 CDI EVO W211 2009
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 21 март 2017 - 21:10

Има много варианти и разбира се ,че не е нужно да изцедиш и запасите на колата заложени заводски . И аз правя чип тунинг и още доста колеги тук . Всеки ще каже , както при всяко нещо и тук има , както минуси така и плюсове . Всеки от нас се старае да извлече от колата по - голям въртящ момент и съответно поносим разход . Ако имаш крак като моя трудно ще даде поносим разход . ДПФ-а не е сложен за украса там , спокойно и с него се добавят 25-30 коня на колата и 70-90 НМ (Говорим за 320 ЦДИ) . И аз обмислям идеята да сложа Дино в сервиза до края на годината ,но всичко с времето си .

За моята постигнах това и съм доволен .

-224 hp  - 258 с модификацията

-510 Nm - 605 с модификацията


  • 1

Auto-logo-New-contur1178.jpg


#18 sami

sami

    Администратор

  • Администратори
  • 2839 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дармщат
  • Автомобил:
    W215 CL500
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 21 март 2017 - 23:44

Каквото и да си говорим чип тунинга прави само 2 неща. Повече въздух и повече гориво. Това, че маперите настройват карти, криви и т.н. крайния резултат е точно това.

Не можеш да имаш повече мощност без повече гориво. Не можеш да използваш това гориво пълноценно без повече въздух.

 

Аз съм отскоро със паур бокс на Kleemann. Производство е на Diesel Power http://www.diesel-po...tseite-c334.php- Kleemann само го ребрандират и го продават с надценка. Да хубавото чипване е по-прецизно. Аз избрах този вариант колкото за пробата. Лесно се слага и лесно се маха.

 

Има варианти да не пуши колата и да върви повече но не извличаш максимума от двигателя. Като цяло някои мапери напълно игнорират едни карти "smoke limiter" и тогава виждаме как потегля дизелов локомотив.

 

На последния драг където ходих, без паурбокса бях и дадох време 15.44

Друг колега с чипнато C270 CDI даде 14.120. Обаче от облака дим не видях кога финишира :D

 

Иначе gelevp първите 350CDI са с втулкова турбина Garrett GTB2260VK.

350CDI Bluefficiency - 258к.с. вече е с лагерната GTB2260VKLR

 

И AMG-та има и дизелови :D


Този пост е редактиран от madwifi: 22 март 2017 - 00:28

  • 1

#19 ЦецоКолев

ЦецоКолев

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 558 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Stuttgart
  • Автомобил:
    E200 1993 г. 136 кс.
    Е280 1998 г. 204 кс. Avantgarde
    S500 2000 г. 306 кс.

Публикувано 22 март 2017 - 00:03

А как стои въпроса с турбо дупката? Кривата на въртящия момент как се променя? Във високите обороти има ли някой? Съжелявам, че задавам тези въпроси в темата на vonko1988, но мисля е важно и интересно.

Вярно е, че в България думите екология и природа ни е чужда, но чак от такива извращения няма нужда. Щом това цди е извадило 605нм и 258кс без да пуши и трови, значи може и културно да се пипа.
  • 0

#20 frxbg

frxbg

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 229 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz E-klasse T-mod. (S210) E 270 CDI

Публикувано 22 март 2017 - 00:09

И аз съм на мнението на Сами - трябва нафта и въздух та да върви тая пущина. Е има и малко други фактори предварения, задържане на клапаните отворени по-дълго време и тн. сигурно на тези поколения конумрел има и настройка за многоточково впръскване, но като цяло съм на мнението, че всичко това е за да може да изгори повече нафта за единица време без да се изхвърля ненужно количество с две думи еко норми.
  • 0

#21 vonko1988

vonko1988

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 1717 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    който носи кеф :)

Публикувано 22 март 2017 - 19:08

Ще помисля единственото което ме спира е да не замине нещо по колата

Sent from my HUAWEI VNS-L21 using Tapatalk
  • 0

#22 Гост_zBnerOV6MJГост_

Гост_zBnerOV6MJГост_
  • Гости

Публикувано 22 март 2017 - 19:22

Е.. то по тая логика... ще замине и без да чипосаш, въпроса е колко по-бързо ще замине :)


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 0

#23 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 22 март 2017 - 22:06

Ще помисля единственото което ме спира е да не замине нещо по колата
Sent from my HUAWEI VNS-L21 using Tapatalk

Ако го мислиш много,по-добре не го прави.
Не съм имал турбодизелова кола без чип и няма да имам.
Най-общо казано мога да споделя,че чипа не се използва постоянно,по-скоро рядко в ежедневието :).
  • 1

#24 Flameff

Flameff

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 81 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    S211, E270, 2005
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 22 март 2017 - 23:34

Колега преди 6г. чипнах Пежо 307 2.0Hdi, 110hp. След чипа стана около 140 коня и разликата във вървенето е огромна. Разхода при един и същи стил на каране падна с около 0.7-1 л./100. Досега съм минал малко над 100к километра с чипа (колата е на 260к) и не съм имал проблеми по двигател и турбина или някакъв, който да свържа с него. Единствено веднъж реших да тествам колко може да вдигне и на 200км влиза в авариен режим,защото отчита много високо налягане турбината, но не съм се занимавал да го коригирам, тъй като колко често му се налага на човек с 307 да вдига скорости над 200 :-) Много ме сърби и 211та да я чипосам, ама още не съм събрал достатъчно кураж, тъй като отстраняването на евентуален проблем тук ще е по-скъпо, а и колата е на 330к км, та принципно се подготвям турбината да ме предаде по някое време :-)

П.П. Колата преди не пушеше, след чипа ако я настъпя яко и е по баир пуска една димна бомба първоначално.

Този пост е редактиран от Flameff: 22 март 2017 - 23:39

  • 0

#25 DEOdriver

DEOdriver

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 983 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Смолян
  • Автомобил:
    VW Passat B7 4motion
    Mercedes Sprinter 311CDi 07г.
    Mercedes 308 Diesel 90г.
    Mercedes 1317 TurboDiesel 90г.

Публикувано 22 март 2017 - 23:36

Не е задължително колата да пуши след чипа.Буса ми е с чип и няма никакви пушеци,явно чипа е добре направен и има добро изгаряне.Чипа е правен от Богомил от AdlerAuto Годеч.Дава гаранция,че софтуера му безопасен за мощостността която дава.Гледах,че преди него турбината работеше на 1 бар,пик 1.1бара.След ремапа надува на 1.2бара.За сега съм доволен от чипа.Доста коли сме с негови чипове и проблеми няма.Нормално,в зависимост от състоянието на някои компоненти да си заминат по-рано,например съединителя.


Този пост е редактиран от DEOdriver: 22 март 2017 - 23:37

  • 0

#26 DEOdriver

DEOdriver

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 983 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Смолян
  • Автомобил:
    VW Passat B7 4motion
    Mercedes Sprinter 311CDi 07г.
    Mercedes 308 Diesel 90г.
    Mercedes 1317 TurboDiesel 90г.

Публикувано 22 март 2017 - 23:42

 колата е на 330к км, та принципно се подготвям турбината да ме предаде по някое време :-)

П.П. Колата преди не пушеше, след чипа ако я настъпя яко и е по баир пуска една димна бомба първоначално.

 

Приятел имаше 211-ка на 400хил.км. и я чипоса,нямаше проблем с турбина.Колкото до пушека,цди-то си препушва и без чип.


  • 0

#27 Flameff

Flameff

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 81 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    S211, E270, 2005
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 23 март 2017 - 17:21

А как вървеше колата след чипа? На хартия разликата от 177 до 210 коня изглежда доста голяма.


  • 0

#28 DEOdriver

DEOdriver

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 983 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Смолян
  • Автомобил:
    VW Passat B7 4motion
    Mercedes Sprinter 311CDi 07г.
    Mercedes 308 Diesel 90г.
    Mercedes 1317 TurboDiesel 90г.

Публикувано 23 март 2017 - 21:16

А как вървеше колата след чипа? На хартия разликата от 177 до 210 коня изглежда доста голяма.

 

Колата вървеше чудесно.Разлика между него и 320ЦДИ 204к.с нямаше,като дори в ниските 270 се усещаше малко по-пъргава.Колата е продаде на скоро и новия собственик не знае,че е с чип,но ще е доволен от вървежа на 270-то.


Този пост е редактиран от DEOdriver: 23 март 2017 - 21:17

  • 0

#29 n_niki

n_niki

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 157 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Русе
  • Автомобил:
    Mercedes E270 W211 2004г.

Публикувано 25 март 2017 - 21:44

Здравейте колеги, а има ли начин да се разбере дали колата е чипната вече- моята като в купих беше са изтърбушени катализатори - турбото се чува малко по изразено при потегляне от място? Мотора е 2.7

Този пост е редактиран от n_niki: 25 март 2017 - 21:45

  • 0

#30 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 26 март 2017 - 13:46

Здравейте колеги, а има ли начин да се разбере дали колата е чипната вече- моята като в купих беше са изтърбушени катализатори - турбото се чува малко по изразено при потегляне от място? Мотора е 2.7


Има ,да.Трябва да се прочетат картите.Може да я измериш на ДИНО.
  • 0




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни