Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Какви биха били последиците от чипосване на 320cdi?


  • Please log in to reply
41 мнения по тази тема

#1 vonko1988

vonko1988

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 1054 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    който носи кеф :)

Публикувано 21 март 2017 - 10:44

Засега само като идея ми се върти възможността да чипосам ЦЛС-а. Не че ми е слаба, ама нали знаете апетита идва с яденето а аз съм си лакомия :D

 

Какви биха били рисковете и ползите ако се направи както трябва?

 

Доколкото помня би трябвало да се вдигнат кончетата с около 50 и нютон метрите с някаква цифра. 

 

Въпроса е доколко това ще носи риск за системи като турбото, скоростната кутия и т.н.?


  • 0

#2 ХаPu

ХаPu

    Член на МБКБ

  • Модератори
  • 2463 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    не мерси ,имам си
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 21 март 2017 - 13:25

http://www.digitaltu.../320-cdi-224-cv - Тука дават сухата статистика и цената.

Повечето ,които са слагали чип са супер доволни и пак биха го направили ,но според мен е неизбежно да не товариш повече турбото ,скоростите (повечето са презапасени) предавателната уредба и маторя ,но на С-класата имах чип ,колата вървеше доста (тези които пътуваха за бургаския събор знаят) и проблеми не съм имал. Колата си дойде с чип от Австрия ,не съм го монтирал аз!

п.п. Всички чипосани пушат повече!


  • 0

MERCEDES-BENZ The Best or Nothing!
 


#3 vonko1988

vonko1988

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 1054 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    който носи кеф :)

Публикувано 21 март 2017 - 13:47

Пушека е последното за което ще мисля в случая :D

 

Ей това не мога да разбера при чипосването, как така колата става по-мощна и гори по-малко? Не ми излиза математиката нещо...


  • 0

#4 ХаPu

ХаPu

    Член на МБКБ

  • Модератори
  • 2463 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    не мерси ,имам си
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 21 март 2017 - 14:50

Е това ,че гори по-малко може да го игнорираш изцяло!


  • 0

MERCEDES-BENZ The Best or Nothing!
 


#5 bronc

bronc

    Напреднал

  • Членове на клуба
  • 348 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W211 E280 CDI 4MATIC '07

Публикувано 21 март 2017 - 15:56

Доколкото знам оригиналният мап при дизелите е направен да покрива определени екологични и др. изисквания, а не е оптимизиран за мощност. Това позволява чрез намеса на софтуера да се направи оптимизация спрямо разход и мощност.


Този пост е редактиран от bronc: 21 март 2017 - 15:57

  • 1

#6 vonko1988

vonko1988

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 1054 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    който носи кеф :)

Публикувано 21 март 2017 - 15:58

А разхода с колко ще се вдигне долу-горе?

 

Също трябва ли за да се чипоса машината да се махне ДПФ-а?


  • 0

#7 mr Big

mr Big

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 1667 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Публикувано 21 март 2017 - 16:25

разхода най вероятно ще е по нисък

 

не е необходимо да се маха дпф-а, но ако го махнеш ще може още мощност да се изкара, но пък ще пуши много...

 

в маднес правиха едно бмв, със сигурност разхода му падна, а как върви...


  • 1

#8 bronc

bronc

    Напреднал

  • Членове на клуба
  • 348 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W211 E280 CDI 4MATIC '07

Публикувано 21 март 2017 - 16:39

Не си махай дпф, ако не ти създава проблеми. Ако се регенерира, значи всичко е ОК. Все пак е сложен там с определена цел. Иначе за разхода и аз знам, че пада с около 0.5-1литър. Хубаво е с ремапа да се прави и измерване на мощността на дино, за да се види дали има реален ефект преди/след.


  • 0

#9 sport

sport

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 1223 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Балкански полуостров

Публикувано 21 март 2017 - 18:35

Чип тунинг вече е лесен и евтин. За около 30-40лв става въпрос и всеки може сам да си го сложи или пък да го махне без каквито и да било проблеми, произшествия или бъгове.

- Up to 35% more power 

- Up to 25 % more torque

 

Ако пък не ти хареса или допадне го откачаш ... и готово


  • 0

Хора, които нямат собствено и безпристрастно мнение, не би трябвало да са в УС.

Аз съм против такива хора да стоят начело на Mercedes Benz Club Bulgaria .


#10 Bokouser

Bokouser

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 523 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W211 E270CDI
    Avantgarde

Публикувано 21 март 2017 - 18:49

Може би говориш за така наречения Power Box, модул тип Plug and play, който лъже компютъра, че преминава по-голямо количество въздух през дебитомера и съответно компютъра подава повече гориво. Общо взето за мен ташак работа.
Докато при чип тунинга с писане на нов софт се обръща внимание на повече неща.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Този пост е редактиран от Bokouser: 21 март 2017 - 18:56

  • 0

#11 gelevp

gelevp

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 640 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124, 300D - Aut. 91' - Продаден
    W211, 270CDI - Aut. Avantgarde '03 - Продадена
    s204, 320CDI - Aut. Avantgarde '08
    S202, 220CDI, Elegance 1999

Публикувано 21 март 2017 - 19:03

Чип тунинг вече е лесен и евтин. За около 30-40лв става въпрос и всеки може сам да си го сложи или пък да го махне без каквито и да било проблеми, произшествия или бъгове.

- Up to 35% more power 

- Up to 25 % more torque

 

Ако пък не ти хареса или допадне го откачаш ... и готово

 

Колега, това което обясняваш е PowerBox, не чип тунинг и разликата е голяма. При едното се променят горивните карти, бууст, електронни ограничители на въртящ момент, крива на газта или каквото предцени да пипне тунера. При ПауърБокса-а закачаш една малка кутиика която ти лъже рейла че не достига налягане и той го увеличава, лъже дебитомера и на практика почти всички уреди по мотора, така колата вкарва по богати смеси и върви малко повече.

 

Edit: Колегата Bokouser ме изпревари :D


Този пост е редактиран от gelevp: 21 март 2017 - 19:04

  • 0

2nk6jr7.gif


#12 vonko1988

vonko1988

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 1054 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    който носи кеф :)

Публикувано 21 март 2017 - 19:11

Чип тунинг вече е лесен и евтин. За около 30-40лв става въпрос и всеки може сам да си го сложи или пък да го махне без каквито и да било проблеми, произшествия или бъгове.

- Up to 35% more power 

- Up to 25 % more torque

 

Ако пък не ти хареса или допадне го откачаш ... и готово

 

Power Box-a със сигурност може да донесе проблеми, това и аз го знам.

 

Предпочитам по-скъпия и сигурен вариант ако въобще правя нещо.

 

Чип тунинга до колко надува турбината и увеличава натоварването й?


  • 0

#13 mr Big

mr Big

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 1667 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Публикувано 21 март 2017 - 19:20

до колкото поискаш. обади се на маднес и ги разпитай, ще ти дадат определено повече информация, отколкото ние тук. могат да ти настроят колата спрямо твоя стил на шофиране...


  • 1

#14 gelevp

gelevp

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 640 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124, 300D - Aut. 91' - Продаден
    W211, 270CDI - Aut. Avantgarde '03 - Продадена
    s204, 320CDI - Aut. Avantgarde '08
    S202, 220CDI, Elegance 1999

Публикувано 21 март 2017 - 19:27

Това зависи от амбициите на тунера до колко ще я надуе, не съм се интересувал на колко бара е сток, аз лично не мисля да го правя а съм със същия мотор. Ако сложиш лагерната турбина от първите 350цди или хибридна ако се наложи ремонт е едно, след което ремап към актуалните части... Но да отида, да ми изключат ЕГР, след това да се задръсти ДПФ или още с отиването там и него да го изключат софтуерно, после да правя облаци дим, аре няма нужда.

 

Като искаш бърза кола вземи си някое AMG, дизела има друго предназначение, несъмнено върви този двигател ама тия пушеци са излишни, ако искаш колата ти да пуши... тунинговай си голф 4 1.9тди.


  • 1

2nk6jr7.gif


#15 Krasi.Martinov

Krasi.Martinov

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 393 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofiq
  • Автомобил:
    W212 350cdi 4matic

Публикувано 21 март 2017 - 20:20

Ремапнал съм 350 cdi, огромна разлика. Много доволен, запазил съм и егр и дпф. Регенерациите са перфектни и ash е в стойности под 0.2% :)


Sent from my iPhone 7 using Tapatalk
Officeservices.bg
  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни