Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Съвети относно W210 бензинСондиране на мнения


  • Please log in to reply
15 мнения по тази тема

#1 n1s0

n1s0

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 3 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Opel Vectra B

Публикувано 18 март 2017 - 18:09

Привет на всички съфорумници!

 

Както може да видите съм нов във форума. Мисля че няма по-добро място от този форум да си задам въпросите относно W210 и да мога да спя спокойно дали тази кола е подходяща за мен или не. :)

 

Искам да започна от там че за мен тази кола беше невзрачна. Имах щастието да се кача веднъж такава, за да я огледам от любопитство. Ами изобщо не ми се слизаше, кой знае какво щеше да е ако и я бях покарал/ме бяха повозили... Истински автомобил!

 

Ще си задам въпросите по такъв начин че ако отговърт на първият не е положител, то просто няма смисъл да отговаряте на другите :(

 

1. В момента карам Opel Vectra B бензин/газ. До каква степен поддръжката на бензинов W210 е по-скъпа от тази на Опела - 1,5 пъти, 2 пъти, 3 ? Мога ли да се класирам изобщо да поддържам такъв автомобил?

 

2. Спрял съм се на фейслифт W210 седан бензин 2.0 компресор 186 к.с., а не 168 - колата задължително ще се газифицира, има хидравлични повдигачи и не е проблем газификацията. Какво ви е мнението за по-големите мотори от рода на 280?Бърза справка в интернет ми показва че има 2 типа 280-ки - редови и V-образен 6-так? Предполагам като цяло поддръжката е по-скъпа от тази на 2.0 ? Кой от двата 6-ка е по-безпроблемен?

 

3. Компресорите не са толкова лесни за чупене като турбо компресорите на другите коли. В заблуда ли съм?

 

4. Ако автоматикът е поддържан навреме то той може да надживее колата. В тази връзка нямам предпочитания към автомата или ръчката. Някакви препоръки?

 

5. Смея да твърдя че съм спокоен и търпелив шофьор. Смятам че като динамика ще ми бъдат достатъчни тези 186 коня. Вероятно 6-така и като звук и усещане е друга бира(никога не съм карал), но ако не ми е по джоба няма какво да го мисля :)

 

6.Предполагам като всеки немски автомобил електрониката не е никак кекава ?

 

7. Четейки темите за сервизи оставам с негативно впечатление че няма един читав сервиз за тази известна марка, в който да не ти смъкват кожата че и да не ти свършат работа като хората. Има ли "форумни сектанти" в София, които ремонтират само Benz като по другите форуми?

 

Надявам се да не съм объркал разделя и се извинявам предварително на модераторите, ако съм създал някакви ядове.

 

Поздрави.

 

 

 

 


  • 0

#2 Marukian

Marukian

    Член на УС на МБКБ

  • Управителен съвет
  • 609 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W126 - 260SE 1989
    S210 - E320T 4MATIC 2001
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 19 март 2017 - 01:12

Хубаво е, че си нов във форума, но може повече да ползваш търсачката. Наскоро имаше тема: W210 най-красивата кола на света! Та оттам може да получиш също доста мнения и насоки. 

 

Но понеже във форума сме положителни, ще ти дам инфото. Въпреки, че колата излиза под ръководството на гениалния дизайнер Бруно Сако, по-скоро не бих я характеризирал като красива, за разлика от шедьоврите излезли изпод неговата четка преди! Но като цяло е един много приятен и солиден автомобил, комфортен и същевременно достатъчно бърз. Като основен проблем може да се посочи ръждата, тъй като по това време в Мерцедес преминават към водо-разтворимите бои и още не са натрупали необходимите познания за анти-корозионната защита, затова бих ти препоръчал да търсиш екземпляр от топла Италия.

 

1. Колко ще е по-скъпа от опел не мога да ти кажа, но със сигурност ще е по-скъпа, иначе опел биха били страхотни автомобили, на поносими цени: шарнир - 39 лв, кормилен накрайник (вътр. и външен) около 120лв, предни дискове с накладки Ате-290лв, амортисьори предни около 120лв бройката, термостат за М112 - 30лв, водна помпа Хепу 150 лв, бобина за двигател (има 6) 90лв бош, свещи 12 лв броя, има 12, кабели за свещи 260 лв Беру (пак 12 броя), задни накладки 60лв. Става въпрос за матор М112.

 

2. Ако си се спрял на фейса, няма да намериш редови шестаци, 4-цилиндровите са добри мотори, но трябва да е компресор, иначе няма да се помества. Компресора е безпроблемен, но след навъртяни стотици хиляди километри се обажда лагер и започва да вие, рециклира се и не е скъпо май. По-добре според мен 2,3К. Газифицират се успешно и безпроблемно.

Шестаците V-образни, всъщност са един матор, с различна кубатура - 240 е 2,6л не се помества, 280 е 2,8 и 320 3 3,2л. Това е следващото поколение мотори след М104, с алуминиев блок и глава, 3 клапана на цилиндър, с бобина за всеки и по 2 свещи. Слага се в началото на производството и на W211. Като цяло е добър мотор, с по-прецизна карта на двигателя, но и малко по-капризен. На газ редовно си прави miss-fire на някой цилиндър и си го изключва ей така. На практика поддръжката и на трите е абсолютно еднаква, разхода на гориво също е сходен, само вървенето се покачва с кубатурата. Мисля излишно е да казвам, че най-добре върви 320. Сравнително труден и проблемен за газификация. Като разход със спокоен крак го докарвам до 15/100 градско (газ), извънградско съм падал и на 9, но е по-реално 10-12, на магистрала отива на 12-14, това до 140км/ч, над тази скорост започва да гълта сериозно, с 200 е направо 20, но не съм любител на такива скорости, у нас не е полезно за здравето. Както е казал Мечо Пух, какво по-хубаво има от едно гърненце с мед, то това са две гърненца с мед! Удоволствието върви нагоре пропорционално с броя на цилиндрите и кубатурата. Чувал съм много хубави неща за 4,3л, а пък за АМГ 5,0 и 55 да не говорим! 4,3 е същия, но с два цилиндъра повече, после го раздуват и до 5л, но май няма на W210.

 

3. Конмресора е по-здрав  и по-дълготраен от турбина, освен това като разход на гориво са по-добре от шестаците, като разликата във вървенето не е огромна. Развърта се добре и имаш сила(Nm) в голям оборотен диапазон.

 

4. Автомата е 5-степенен, с електронен блок за управление, разработка изцяло на мерцедес, здрав и солиден, ако не са правили понички постоянно преди теб. Обслужването му с масло, филтър, гарнитура и муфа беше около 250 лв (без труд). Ръчка, вече не. Не отговаря на класа и комфорта според мен.

 

5. 4 цил са добри, 6 цил. още по-добри, а най-добри са осмаците, но естествено се покачва и сумата за поддръжка/гориво главоломно. Щом си с опел на газ, по-добре се насочи към 200К или 230К, по ще ти е на сърце като разходи.

 

6. Електрониката е до късмет, но няма някакви сериозни драми с нея.

 

7. Сервизи има много теми за тях, аз не бих препоръчал.

 

Успех!


  • 0

#3 ЦецоКолев

ЦецоКолев

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 558 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Stuttgart
  • Автомобил:
    E200 1993 г. 136 кс.
    Е280 1998 г. 204 кс. Avantgarde
    S500 2000 г. 306 кс.

Публикувано 19 март 2017 - 02:52

Добре дошъл.

1. Колко е по-скъпо е много относително. Мерцедеса е много по-комплексна кола, т.е. има повече неща, които да се чупят и да искат поддръжка. Другия момент е обаче, че което се смени и се вложи хубава част, 99% няма да се обади отново до като я има колата. Няма някакви хронични слаби места и кекави компоненти, които всяка година да искат подмяна. Ако обаче ремонт от порядъка на 500лв. може да те събори финансово, карай опела. Трябва да си имаш едни 1000лв, ей така за всеки случей. За да ти е кеф (поне за мен е така) Бенца трябва да е в разкошно техническо състояние и да не се отлагат важни ремонти, камо ли смяна на флуиди и т.н.

2. Както каза колегата по-горе, колкото повече, толкова повече. Сега ще кажат някой как компресора е по-бърз от v6-ка и т.н. Не е така... Истината е, че на Мерцедес ходи голям двигател. V8 най-добре, но и шестака е разкошен. М111 с компресора е здрав мотор, вероятно за някой хора е много бърз, но за мен звука и усещането на по-големите мотори придава съвсем друга класа на колата. V6-ка мърка като котенце под капака, дърпа прилично и лично за мен е много икономичен. Газифицирането зависи изцяло от газаджиятя и системата. Иначе 4 цилиндровия е по-лек за поддръжка, но не с много и не е оправдано за мен да се лишава човек от кефа на големите мАтори. V6, както каза колегата, е с по две свещи, съответно два кабела. Побира бая масълце, антифризче и т.н. При мен си хапва от 14.4 до 15.5 бензинче градско, зима в голям град като Щутгарт с много задръствания. Не си вземай Е240. Той е същия като моя (280) и по-големия 320, харчи пак толкова, а не върви ама никак. Най-добре 320, но по-важно е какво има на пазара и в какво състояние. На мен ми отне 3-4 месеца търсене в Германия на добра бройка и търсех от 240 та до АМГ 5.5. Накрая намерих 280, което ме устройва.

3. Компресора за мен е по-готин вариант за надуване. Мразя ги тия турбо дупки и не вървене на ниски обороти и рязкото захапване от даден момент.

4. Автомата е задължителен за този клас и това ти го казва човек, който беше и е върл почитател на ръчките, но в Мерцедес не върви. А и не е много евтино да си ръчка. С тия маховици като се оплеска съединителя отиваш на цена като за рециклиране на автомат. 5г-то е здраво, рядко дава дефекти по карантиите, по-скоро проблемна е платката и някой други малюи частички.

5. Трябва да кажеш с каква сума разлолагаш и с какво ще поддържаш колицата. Предполагам 186 кс. са си добре, в сравнение с опела ти ще е самолет, но ако можеш да храниш повече цилиндри, кефа се мултиплицира. Ако мислиш за v6, а изскочи някоя кукла v8, не му се плаши, а го вземай.

6. Здрави са, както каза колегата - късмет. Гледай да има повече екстри колицата. Подгреви и обдухвания, двузонов климатроник, мемори седалки, ксенон, шибидах. Все готини глезотии.

7. Тука не мога да помогна. Трябва колегите да кажат.

Ако има още нещо, питай. Карал съм почти цялата гама w210 бензинки без м111 136 кс и 5.0 АМГ.
  • 0

#4 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8412 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 19 март 2017 - 22:54

Нека подходим по-прагматично, понеже си задал ясни параметри и няма да говорим за AMG-та и разни камиони :)

1. Зависи на каква кола попаднеш. Ако намериш запазена, няма да те събори поддръжката. Реално е най-обикновена кола. Както някой стар Опел може да ти скъса нервите с ремонти, така и дърта 210-ка, но трябва да си реалист и да търсиш истинска кола известно време. Няма да стане с първата автокъща.

2. Компресорните са удачен вариант, може би нямаш по-добър. Нищо им няма на другите мотори, но предвид ограниченията, които поставяш (бюджет и поддръжка), по-добре недей. А факторът газ на голям мотор, бих си спестил драмите. Конкретно на въпроса ти, мисля че по-безпроблемен е редовия. Като безпроблемен означава: по-лесно обслужване, по-прост мотор и нещо, което просто караш, без да му обръщаш внимание за обслужването.
За пример M112 (V-образния) е с 12 свещи, нямаш много опции за алтернативни и да минеш евтино там, конкретни модели са и се слагат точно те. Като текнат и гарнитурите на клапаните от двете страни, тук там някоя друга дреболия и влизаме в конфликт с първа точка.

...но аз бих гледал само фейслифти.

3. Да не те притеснява, ако колата не е милионник, вероятно никога няма да се наложи да пипаш компресора. Няма нищо общо с турбо. При 210 май компресорите бяха с магнитен съединител като на климатичен компресор. Най-много той да ти направи проблем.

4. Автоматът е идеален за модела. Здрав и бавен, но бърз не ти трябва на тоя кораб. Обслужва се един път като хората и не се занимаваш в близките 60-100х.км. Със смесени чувства съм да ти кажа. Тази кола е мудна за моите разбирания. Ако е 2.0К, може и да си вземеш ръчка. Не ми харесва ръчната кутия при тези години на Мерцедес, но не е безкрайно зле. Газифицирането ще е по-лесно и ще имаш по-адекватен контрол над колата, както и значително по-нисък разход.

5. Ти си определяш бюджета и ограничителните фактори. Няма как някой да реши вместо теб. Като цяло 6-аците са добре. Като динамика... моторът е идеален и има нютони, но е сложен в голям шлеп. Направили са го да е по-плавен за каране. Не е нервна кола в никакъв случай, но можеш да изпреварваш. V-образния шестак ще върви по-адекватно, разбира се, но... ти ще си прецениш в зависимост от това каква кола ще намериш.

6. Почти никоя марка и модел кола няма проблем с електрониката. Имат проблем със случайно озовала се вода в някой модул (я бутилки с вода в багажника, я запушени дренажи...) Ако не носиш прасета, бидони и т.н. неща в багажника, а си ползваш колата като кола, едва ли ще имаш проблем.

7. Има.

Виж... най-важно е да намериш истинска и запазена кола. Под истинска: да не е някакъв напудрен гроб. Под запазена: да не виждаш интервенции от никого преди теб. Това е модел кола на 20г., не очаквай да е перфектна. Ако намериш наистина хубава, и те устройва по критериите ти за екстри и мотор, скачай. По-скъпа ще е, но при дъртите кошове, редовно се отплаща малката разлика в цената.

P.S.Не си объркал раздела :)
  • 0

Audi_A4_avatar.gif


#5 n1s0

n1s0

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 3 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Opel Vectra B

Публикувано 19 март 2017 - 23:26

Благодаря на включилите се в дискусията и за отделеното време да напишете толкова обширни коментари. Видях въпросната тема (W210 най-красивата кола на света), но там се говори за дизел и затова предположих че е по-добре да отворя отделна тема, вместо да цапам тази на колегата :)

 

Забравих да уточня няколко важни неща, за което искам да се извиня. Отскоро съм семеен. За напред плана е да се умножим :)

 

Евентуалната бъдеща кола ще е задължително Elegance (привърженик съм на комфортната возия!), не трябва да има кожа (жената не я харесва :( ) и да е седан. Вероятно последното ще утежни товаренето на багажи ама ще се преживее някак. Аз и сестра ми сме отрастнали с двуврата кола :D

 

Преглеждайки наличните оферти по сайтовете предлагането е направо плачевно - почти никакви Elegance екземпляри, всичко е Avantgarde!

Вземам си и бележка за ръждата, все пак карам Опел :D

 

1. Четейки за частите при v6-те единственото, което ме шокира е частта с бобини + свещи + кабели. Кефа си има цена... Хубавото е че са отделни бобините. Предполагам не се сменят всичките комплект като при Опела да речем (цял блок е) и една да сдаде багажа пак ще мога да се прибера вместо изобщо да не мога да запаля да речем? Двойният брой свещи + цифрата за кабелите също е плашеща за мен в този случай.

 

2. Май наистина остава m111 186 к.с. заради бюджета. Не ме разбирайте погрешно. Перфекционист съм що се отнася до поддръжката и не искам да изпадам в ситуация откъде да спестя пари, за да закрепя положението с V6. Впрочем поизлъгах че не съм карал 6-так. Сетих се че карах веднъж едно BMW E39 523i на колега. Наистина звука и усещането бяха други.

 

Относно газификацията - наслушах се на митове за успешния монтаж и настройка на ГИ при MB. Слава богу от моите премеждия с газта от Опелският форум намерих читав сервиз, за който в последствие разбрах че е популярен и сред шофьорите на Benz. Та в тази област нямам притеснения :)

 

3. Ако m111 с компресор дава сигурност при изпреварване и достатъчно тяга на дълъг път, то за мен ще бъде перфеткно!

 

4. Това също ми беше убягнало че тези коли са демферен маховик и дали ще се прави автомат или съединител все ще има "усмивки". Като евентуален недостатък виждам че няма да могат да ме бутат ако съм с автомат :)

 

5. Нямам представа какви са цените на оригиналните оригинални части. Сигурно ще ме заболи сърцето. Идеята ми е да я поддържам колата с малко по-висок клас афтърмаркет части. Ще си позволя да споделя месечният си доход, който се надявам да ви доорентира дали е по силите ми да се справя с поддържката. Говорим за около 1500 лв. / месечно, който с появата на дете естествено ще поотънее, но не работя само аз все пак :)

 

6. Ако изключа кожата мисля че забравям за обдухване и памет на седалките. Всичко останало ще е добро дошло.

 

7. Проечтох доста разнопосочни мнения за сервизи и това наистина е притеснително. Нямам нищо против да си ровя по колата, но нито имам условията, нито така нужното свободно време. Затова и предпочитам да се доверя на човек, който им знае и кътниците на тези коли :)

 

Успешна седмица на всички!


  • 0

#6 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8412 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 19 март 2017 - 23:43

Elegance, Avantgarde, няма значение. Важното е да е здрава.
V6 не е зле, реално няма да те съборят кабелите и бобините, а и никой не е казал, че трябва да ги сменяш. Само ако има драма с тях. Виж свещите ще трябва ;)
Ръждата... ако искаш да няма, а искаш да няма, то само италиански нов внос. Със сигурност има хора, които не са съгласни с тази позиция, но всеки с мнението си.
М52 (т.е. M52B25, както и почти идентичния М52B28) са може би най-добрите мотори на БМВ от старото поколение, който да е удачен за ежедневна кола. Вървят много, икономични са, супер здрави и звучат страхотно. Аз го имах в 3та серия-323ti и беше феноменална кола.
Газификацията е весела тема, щом имаш правилни контакти, нямаш грижи.
Определено можеш да изпреварваш спокойно.
Няма да те събори смяна на съединителя, а се прави само веднъж. Неприятно и скъпо е, но струва по-малко от 4 нови гуми.
Оригинални части рядко ще се налага, скъпи са както на всяка друга марка. Всички караме с афтърмаркети за много неща. Ако някой ти говори как всичко се сменя с оригинално и ново, то много вероятно не е истина. Хубави части се намират лесно, така че да не те притеснява. Специфични детайли обаче нямат намиране (примерно пластмаски и разни дреболии), така че за тях ще ходиш при дилърите. Спокойно, преживяват се.
Ако изключиш кожата, можеш да имаш памет, но няма да намериш такава.
С други думи: много трудно се намира кола с много екстри, особено при 210ките. Ако екстрите са важни за теб, игнорирай мнението на жена ти и търси кола, която ти харесва. Бебешко повръщано се чисти много забавно от плат ;) За сметка на това, просто бършеш кожата с една кърпичка и няма грижи. Не ме питай от къде знам.

Успех.
  • 0

Audi_A4_avatar.gif


#7 vonko1988

vonko1988

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 1717 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    който носи кеф :)

Публикувано 20 март 2017 - 08:30

Ръждата... ако искаш да няма, а искаш да няма, то само италиански нов внос. Със сигурност има хора, които не са съгласни с тази позиция, но всеки с мнението си.

 

Аз пък съм съгласен. Противно на общоприетите мнения от Италия излизат страхотни коли. И по една кола всичко се оправя освен ръждата.


  • 2

#8 Гост_zBnerOV6MJГост_

Гост_zBnerOV6MJГост_
  • Гости

Публикувано 20 март 2017 - 09:07

Препоръчвам ти да не бързаш с купуването, а да отделиш нужното време, за да намериш правилната кола. Все пак тези коли са по-стари и има много такива, но читави не знам колко са останали.

Относно жена ти... Вярвай ми, каквото и мнение да има, като си вземеш колата няма да откаже да се вози. Кожата си има предимства и недостатъци, но не мисля, че това трябва да е показател при избора на кола, пък и може да смениш салона, ако ти останат пари и жената мрънка :) И аз не съм огромен фен на цялостната кожа и бих избрал полукожа, ама..

Относно италианските и немските... Едва ли ще намериш немец без ръжда на толкова години, но да не бъдем песимисти. И аз бях скептично настроен към италианските, но ето, че си купих и аз италианец и съм доволен. Смених си всичките масла и си карам без ядове.

За части, винаги можеш да следиш по разни сайтове на морги и olx и ще намираш втора употреба части, които излизат адски евтино, пък са хубави. Свещите се сменят от време на време, но те са евтини, а кабелите.. Докато не започне да ти прави проблеми, по-добре не ги пипай. Както и kdl каза, най-кофти е с пластмаси. Тези, които не са оригинални са страшни боклуци и се трошат докато караш със 130 км/ч (личен опит), та не ти ги препоръчвам. Но и за тях можеш да търсиш втора употреба. Има ги, макар и рядко.

Автоматика е готин и здрав, само че трябва да му обръщаш внимание на 50-60 хиляди км. Ръчката си е ръчка, там ги нямаш проблеми, но пък когато ти се наложи да сменяш съединител си е скъпо (600-900лв.)

Надявам се да намериш правилната кола и да се похвалиш в най-скоро време!


  • 0

#9 Marukian

Marukian

    Член на УС на МБКБ

  • Управителен съвет
  • 609 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W126 - 260SE 1989
    S210 - E320T 4MATIC 2001
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 20 март 2017 - 13:57

За цените на частите, които съм цитирал по-горе, става въпрос само за качествен немски афтърмаркет, като лемфьордер по окачване, ате за спирачки, билщайн амортисьори т.е. марки работещи за мерцедес при първоначално вграждане.

 

Относно возията, няма разлика елеганс или класик. При мерцедес класик, елеганс и авангард са нива на оборудване и няма общо с возията на колата. Единствено авангард са по-ниски с няколко милиметра, но това не би трябвало да е за сметка на комфорта. Според мен е най-добре да търсиш авангард, напоследък излизат и доста 4 матици, но там изисква малко повече разходи за поддръжка.

 

Запалителната система няма какво да те притеснява, бобините се сменят всяка отделно, аз смених една, не защото беше изгоряла, а защото ми даваше грешка на един и същи цилиндър, като смених кабелите, нещата се оправиха. Освен това кабели се сменят на стотици хил км. Моята, сега ги смених (декември) е на 390К км, не знам дали италианото ги е сменял някога...Свещите са си консуматив 12 лв са Беру, но има Бош за по 10, е да, 12 броя са, но има свещи за по 25-30 лв бройката!


  • 0

#10 ЦецоКолев

ЦецоКолев

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 558 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Stuttgart
  • Автомобил:
    E200 1993 г. 136 кс.
    Е280 1998 г. 204 кс. Avantgarde
    S500 2000 г. 306 кс.

Публикувано 20 март 2017 - 20:04

Много хубава тема, много добри съвети. V6 може и да е малко по-тежко за поддръжка, но си заслужава. Само не мога да се съглася, че задължително да е италианка, щото ръждата... нямало коли от немско без ръжда и т.н. Трябва ли да показвам моята и да ми покаже някъде къде има ръжда? Има си много чисти коли, отлични технически, но не струват 2к евро в немско. Иначе търсенето наистина трябва да е дълго за да се намери читава бройка. Информацията е злато, който е подготвен с знание за модела, ще намери в даден момент.
  • 0

#11 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8412 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 20 март 2017 - 23:09

Прав си колега, очаквах да се включиш. :)
Хубави коли има навсякъде, но на различни цени. Съмнява ме колегата, който пусна темата да гледа 210ки за 5+К Евро без докарване, предвид зададените изисквания. Вероятно ще гледа за някаква, която се е озовала в БГ като пакетна цена с някои други коли, за да запълни автовоза. Има и хубави между тях, иска си търсене.
210 имат проблем с ръждата, противно на други модели от други години... Ръждата няма правене, затова и препоръката от Италия. Италианска има голям шанс за никаква корозия поне няколко години в БГ. Разбира се, има и екземпляри с безупречна поддръжка дори и в Австрия, за които написаното не важи.
  • 0

Audi_A4_avatar.gif


#12 vonko1988

vonko1988

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 1717 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    който носи кеф :)

Публикувано 20 март 2017 - 23:42

Много хубава тема, много добри съвети. V6 може и да е малко по-тежко за поддръжка, но си заслужава. Само не мога да се съглася, че задължително да е италианка, щото ръждата... нямало коли от немско без ръжда и т.н. Трябва ли да показвам моята и да ми покаже някъде къде има ръжда? Има си много чисти коли, отлични технически, но не струват 2к евро в немско. Иначе търсенето наистина трябва да е дълго за да се намери читава бройка. Информацията е злато, който е подготвен с знание за модела, ще намери в даден момент.

 

Както има немски коли без ръжда, така има и чудесни италиански автомобили. Въпрос на късмет, намиране и най-вече цена. Но трябва да се търси и да се проверява внимателно. И не винаги скъпата кола е хубава и евтината лоша. Сега един приятел като си взе кола отново се убедих колко относително е всичко...


  • 0

#13 ЦецоКолев

ЦецоКолев

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 558 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Stuttgart
  • Автомобил:
    E200 1993 г. 136 кс.
    Е280 1998 г. 204 кс. Avantgarde
    S500 2000 г. 306 кс.

Публикувано 21 март 2017 - 00:11

Така е, трябва си търсене и информиране за какво да се гледа. При w210 най-важното е ръждата.
  • 0

#14 n1s0

n1s0

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 3 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Opel Vectra B

Публикувано 21 март 2017 - 14:47

Радвам се че темата ви допада и се надявам да бъде полезна и на други колеги. Гледах да съм си понаписал домашното преди да си задам въпросите тук.

 

Понаплашиха ме и майстори с ръждата на този модел. Първата ми кола нямаше екстри и имаше ръжда, настоящата ми има екстри спрямо първата, но пак има ръжда. Желанието ми е да "вдигна левъл" и да карам кола с екстри, но БЕЗ ръжда :D

 

Проверих в нета че тези 6-ци събират по 8 литра масло  :wacko  То си е и нормално де. Тези допълните цилиндри си искат грижа.

 

Има една кукла в момента, която се подвизава по обявите за смея да твърдя точната цена(под 5к евро,регистрирана с газ), въпроса е че е точно v6 + кожа :)  (мога и да дам линк за заинтересованите)

 

Намират се и коли, които хората са внесли за себе си и са ги гледали доста, така че е до късмет. 

 

Иска ми се да е шестак, но ще трябва да се задоволя с 4 цилиндъра заради поддръжката така като гледам.

 

Иначе в Wikipedia за този 2,3 К пише следното:

 

Engine Cyl. Power Torque Engine code 2.3 16V K 4 197 PS (145 kW; 194 hp) 280 N·m (207 lb·ft) M111.974

 

В първото си мнение съм споменал 186 к.с. обаче никъде не намерих двигател с такива коне.  :blush  

 

M111.974 ли е моторът с въпросните "186 к.с." ?

 

Иначе нямам намерение да бързам излишно само и само за да си взема. Търпение му е майката.


  • 0

#15 barty

barty

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 953 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W203 C180 Kompressor the Black bird

Публикувано 17 април 2017 - 18:59

Колега, обмислям покупка на чисто нова кола, и съответно моята Е200 Компресор може би ще се продава.Имам я от 6 години, с ГИ Ланди Ренцо, нови гуми - летни и зимни, току що обслужена + винетка за 2017г, сменен съединител, радиатор, амортесьори, дискове, накладки....гледана кола! Има и забележки: леко виещ диф, таралежа на климатика ту се усилва ту намалява...

Седан,тъмно син, със сива кожа.

Ако искаш звънни, огледай я и ако ти хареса ще говорим: 0877 177 666 - Иван


  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни