Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Относно реглаж на жилото отиващо към трансмисиятаоще на 40 км/час вече е включил на 4-та

реглаж автоматик дросел кабел жило регулиране

  • Please log in to reply
3 мнения по тази тема

#1 v3s0

v3s0

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 4 Мнения:
  • Град:пловдив
  • Автомобил:
    1986, W124, 300D

Публикувано 14 март 2017 - 14:08

Здравейте,
Изчетох темите за автоматици във форума, но въпреки това не ми стана ясно едно нещо.
w124, 300D, 1986. Проблем с автоматика нямам, сменя гладко, масла и филтри сменени, но единственото нещо което ме дразни е че още на 40 км/час вече е включил на 4-та. т.е много бързо ги изрежда. Регулирах жилото което отива към трансмисията (ако не бъркам отваря и затваря някъв дросел там) като натегнах жилото посредством щеката за регулиране(прикачил съм снимки). Сега предавките са по дълги и вече ги реди както трябва. Та въпроса ми е не е ли грешно това жило да седи леко натегнато, защото където и да прочета навсякъде където обясняват за правилния реглаж винаги казват, че това жило трябва да седи обрано но не натегнато и да има луфт макс 2 мм. Ако натегнатото жило е проблем то тогава има ли друг начин да ми се оправи проблема чрез регулиране на жилото на гаста или щеката която е закачена към ГНП-то?

 

Поздрави,
Весо

Прикачен файл  20170313_100427.jpg   163,49K   9 Брой сваляния
Прикачен файл  20170313_100455.jpg   150,99K   9 Брой сваляния


  • 0

#2 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 16 март 2017 - 09:26

. Сега предавките са по дълги и вече ги реди както трябва.

 

Справил си се, не се шашкай.


  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#3 zarko

zarko

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 8 Мнения:

Публикувано 31 август 2018 - 13:10

Да не отварям нова тема и аз имам подобни проблеми на двигател OM606 350TD и 722.3 кутия. Предавките ги сменя на 2000 оборота и много мудно набира. На жилото за реглажа не намирам стрелките (маркерите) за центриране, а за капак са го наврели под колектора отляво на мотора и достъпът е труден. Къде да търся тези стрелки? Благодаря

http://kaishin.snimk...es/s350.5136337

http://kaishin.snimk...136337.38733441


Този пост е редактиран от zarko: 31 август 2018 - 13:18

  • 0

#4 zarko

zarko

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 8 Мнения:

Публикувано 31 август 2018 - 16:02

http://www.peachpart.../OM603TransVCV2

I don't have technically accurate advice on adjusting the Bowden cable. It's quite sensitive. You can feel the difference in shift points with just a half turn. I haven't checked the FSM in a while but I think the key is to set the cable so the shift points are just shy of the governor cutoff with the pedal at but not engaging the kickdown switch. I have WOT shifts at 4400 rpm which is well short of the governor. I backed into that setting in the process of spacing the light throttle 3-4 shift to where it feels right to me.

 

Значи при OM603 Turbo се затяга "на усет", без да има маркери?


  • 0





Also tagged with one or more of these keywords: реглаж, автоматик, дросел кабел, жило, регулиране

0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни