Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Разход на масло


  • Please log in to reply
36 мнения по тази тема

#16 ci3pi0

ci3pi0

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 167 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:.
  • Автомобил:
    Mercedes C200 Komressor, 192HP

Публикувано 09 май 2017 - 12:48

Забравих- за коя картерна вентилация споменаваш- от ляво на двигателя има един изход, който отива в масления сепаратор и от него се връща във въздушният филтър. Има и някаква отдясно- под колекторите, но там ми изгледа сложен ремонта и не съм се разправял...

 

моля те, поинтересувай се по- подробно за ремонта и ако може го сподели тук, явно на тези компресори това им е голяма болка


Този пост е редактиран от ci3pi0: 09 май 2017 - 12:50

  • 0

#17 Barovski

Barovski

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 15 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Ловеч
  • Автомобил:
    W202 C200 Kompressor M111.943

Публикувано 09 май 2017 - 13:06

В дясно под колекторите е работено до момента. Като закарам колата за другите неща, ще се поинтересувам повече. В ляво филтъра, или там каквото е, както съм описал по-нагоре в темата, е сменян вече.


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 0

#18 bollbe

bollbe

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 117 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Кюстендил
  • Автомобил:
    S202 C200 COMPRESSOR ELEGANCE 1998 111944
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 13 май 2017 - 17:22

Каквото и да правите ремонта излиза много скъп а няма оправия.Карайте докато може и после сменявайте колата.
  • 0

#19 ci3pi0

ci3pi0

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 167 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:.
  • Автомобил:
    Mercedes C200 Komressor, 192HP

Публикувано 14 май 2017 - 17:55

ЗАЩО? Ако проблема е отдушника може да минеш със 100-200лв., дори да трябва да купуваш нови маркучи. Това си е болка на този мотор, има няколко статии на тази тема.


  • 0

#20 ci3pi0

ci3pi0

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 167 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:.
  • Автомобил:
    Mercedes C200 Komressor, 192HP

Публикувано 01 юни 2017 - 13:51

Такааааа, при мен стана следното: вчера майстора махна колекторите и проверихме въпросният по- горе отдушник на картерните газове- всичко изглежда ОК, т.е. когато духнем през тръбичката, която излиза отдолу, въздуха си минава нормално през клапана и през щуцерите (запушвахме ги един по един). Направи ми впечатление, че в гнездата, където влизат щуцерите има локвички масло, явно го качва и го гори от там. Въпросите ми са два: 1. Нали има още един отдушник от другата страна, където отгоре влиза в масленият сепаратор? Защо качва маслото през щуцерите?    и 2. Има ли някаква по- лесна оправия или трябва да се прави цялостен ремонт на двигателя?


  • 0

#21 ci3pi0

ci3pi0

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 167 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:.
  • Автомобил:
    Mercedes C200 Komressor, 192HP

Публикувано 05 юни 2017 - 13:29

снимчици от разглобяването:

 

http://drive.google....bzlGaEFUVDFFZ28

http://drive.google....VGtKQ0Rybl95bFk

http://drive.google....bUdxcDNhMkdXLXM

http://drive.google....bzlGaEFUVDFFZ28


  • 0

#22 bollbe

bollbe

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 117 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Кюстендил
  • Автомобил:
    S202 C200 COMPRESSOR ELEGANCE 1998 111944
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 07 юни 2017 - 11:58

Сменял съм ги всички тези работи но от тях няма да ти намалее разхода на масло а ще спре да ти цапа въздуховодите и дебитомера с масло

Този пост е редактиран от bollbe: 07 юни 2017 - 11:59

  • 0

#23 ci3pi0

ci3pi0

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 167 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:.
  • Автомобил:
    Mercedes C200 Komressor, 192HP

Публикувано 09 юни 2017 - 21:02

решение?

основен ремонт на двигателя? или да взема друг двигател, но как да знам, дали е читав?


  • 0

#24 Barovski

Barovski

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 15 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Ловеч
  • Автомобил:
    W202 C200 Kompressor M111.943

Публикувано 19 юни 2017 - 08:07

   Здравейте, колеги!

 

   Скоро ще имам пълна и подробна информация относно отстраняването на проблема с пушенето и горенето на масло. Днес колата влиза окончателно в сервиз ( отказа ми генератора по пътищата ). Ще се инспектира всичко и ще се довършат нещата, които майсторът започна да прави по картерната вентилация. Ще се постарая за максимално подробно описание на проблема и отстраняването му както и за снимков материал.

  Успешна седмица на всички!


  • 0

#25 ci3pi0

ci3pi0

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 167 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:.
  • Автомобил:
    Mercedes C200 Komressor, 192HP

Публикувано 19 юни 2017 - 16:36

Баровски, ще почерпим! :beer


  • 0

#26 Barovski

Barovski

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 15 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Ловеч
  • Автомобил:
    W202 C200 Kompressor M111.943

Публикувано 19 юни 2017 - 21:09

1919dc2af256d2dd6762c00586caf6e1.jpg

Почна се ;)


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 0

#27 gipsa

gipsa

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 352 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Смолян
  • Автомобил:
    w201 dtm реплика,жълто такси 211-КоНпресор с 476 магарета под капака и едно зад волана....

Публикувано 20 юни 2017 - 05:52

Ако има износване в буталната група каквото и да правите ще ви качва маслото горе.Това,че на място не духа през щеката нищо не означава,никой не знае при надув на компресора какво се случва......

   Дано не е това де,просто разсъждавам.


  • 0

#28 Barovski

Barovski

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 15 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Ловеч
  • Автомобил:
    W202 C200 Kompressor M111.943

Публикувано 21 юни 2017 - 08:37

   Колега, бутала, сегменти, клапани, гумички и всичко там останало ( не съм много на "ти" с тези неща ) са ок. 
  

   Снощи са сменени клапана и маркучите под колектора ( така ми го обясниха, не съм ходил да снимам и гледам още ). Клапана изобщо не затварял. Имало някакви тръбички ( едната към блока другата към главата ), които са запушени. До колкото разбрах ще се почистват от към картера. Има много голяма вероятност да не съм разбрал правилно майстора и в момента да говоря глупости, но това и така разбрах, така го споделям с вас.

 

   В интерес на истината получих и едно много интересно обаждане от колега от форума, който ми сподели доста неща, от които също може да е моя проблем. Предложи ми и решение за тях. За сега няма да споменавам повече по този вариант, тъй като ще е просто проба, а и има тестов характер системата. Ако всичко след алтернативната намеса е така, както се очаква да бъде, обещавам да споделя и по този въпрос в детайли.

 

   Една последна вметка в този ми пост - мотора вече е отварян. Всичко е проверено. Сменени са гумичките и гарнитурите. Главата е проверена. Бутала и сегменти са чук. 


  • 0

#29 Barovski

Barovski

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 15 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Ловеч
  • Автомобил:
    W202 C200 Kompressor M111.943

Публикувано 22 юни 2017 - 16:55

ed26b1e194cf2e74177326dafa848e9e.jpg

676f4953c6d468951d4d1e69fa411101.jpg


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 0

#30 ci3pi0

ci3pi0

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 167 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:.
  • Автомобил:
    Mercedes C200 Komressor, 192HP

Публикувано 23 юни 2017 - 18:43

при мен всичко е чисто, но има масло при щуцерите, откъдето предлолагам, че го гори. между другото, преди няколко дни оставих колата да работи 2-3 минути на място, след което накарах жената да я изфорсира няколко пъти. ефектът беше сива мъгла с мирис на изгоряло масло. май отивам към гумички на клапаните?

 



  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни