Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Разход на масло


  • Please log in to reply
36 мнения по тази тема

#31 Barovski

Barovski

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 15 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Ловеч
  • Автомобил:
    W202 C200 Kompressor M111.943

Публикувано 30 юни 2017 - 08:12

   Здравейте, колеги!

    При мен проблемът с маслото е решен.
 

   Ще се опитам да обясня максимално подробно какво и как е правено. Снимков материал няма ( съжалявам ). 
  Под колекторите някъде има едно клапанче, малко, от което излизат 2 или три маркуча. Същите бяха на камък, чупеха се с най-лекото докосване. Единият имаше отворена цепнатина по цялата дължина. Клапанът и маркучите са сменени. Почистени са някакви тръбички ( едната слизала към картера, а другата отивала в блока, май.... ). 

   Ефектът е следния - колата не пуши и не пипа маслото. Вече няма изключване на цилиндри. Много по-равномерна и спокойна работа на мотора.

   Следващата стъпка ще е сваляне и почистване на картера. Според майстора, съдейки по състоянието на много неща, по дъното на картера има наслоена мизерия. Двигателя ще се третира с химикал за почистване около 300-500 км. пробег. След това сваляне на картера, изчистване на всичко, промивка с масло и наливане на ново такова. 

 

   Не съм никак изчерпателен, но все пак се надявам да е достатъчна насока. Ако трябва още информация, винаги мога да предам въпрос към майстора.

 


  • 0

#32 Barovski

Barovski

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 15 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Ловеч
  • Автомобил:
    W202 C200 Kompressor M111.943

Публикувано 19 септември 2017 - 16:13

Малко късно с инфото, но да кажа...

Колата вече е повече от перфектна. Използвах препарат на Xenum по препоръка от вносителя. Човекът се свърза с мен лично, след като беше чел темата и болежките ми. Обясни ми на дълго и широко много неща. Първият ни разговор продължи около час. Изключително доволен съм от химикала за почистване, който ми изпрати. Както и методиката, която ми препоръча. Трогнат съм от комуникацията и работата с него. За да не давам телефони и имена тук, ако някой от вас има нужда от съвети или химикали, мога да дам координати на лично.


  • 0

#33 mitkofitnes

mitkofitnes

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1134 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Благоевград
  • Автомобил:
    CLK230TURBO/LPG

Публикувано 19 септември 2017 - 20:09

Няма нужда от реклама знам им нивото на Хенум и работят но не са вълшебни.Евала че са ти обяснили поне че и начина на употреба е важен.В България като цяло не се внася нещо кой знае какво и ще кажа само че на всички марки масла почти няма внос на синтетика включително и на Хенум :)


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 0

#34 mradulov

mradulov

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 3721 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Автомобили
  • Автомобил:
    S203 220CDI Автоматик 2005г.

Публикувано 19 септември 2017 - 22:54

Туй не го схванах, ако няма внос на синтетика, да не би да го синтезират в некой гараж?

Sent from my SM-G955F using Tapatalk
  • 1
Mercedes-Benz - Unlike any other!

#35 bronc

bronc

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 679 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W211 E280 CDI 4Matic - ex
    Ford Focus 1.6 EcoBoost

Публикувано 19 септември 2017 - 23:01

Туй не го схванах, ако няма внос на синтетика, да не би да го синтезират в некой гараж?

Sent from my SM-G955F using Tapatalk

Истинските синтетики са
по-рядко срещани и по-скъпи от това, което се продава масово като синтетика. Те са с базово масло Група 4 (PAO). Може и естер или GTL. Масовата синтетила е микс от група 4 и друго базово масло, което не е изцяло синтетично, примерно хидрокрек, което се води синтетична технология, но няма същите качества като PAO.

Sent from my XT1562 using Tapatalk

Този пост е редактиран от bronc: 19 септември 2017 - 23:04

  • 1

#36 mradulov

mradulov

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 3721 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Автомобили
  • Автомобил:
    S203 220CDI Автоматик 2005г.

Публикувано 19 септември 2017 - 23:27

На кратко, казваш, че синтетитката дет се се продава не е истинска синтетика, а смес някаква най-долна?!? Нима е възможно това в ЕС, където дизелгейт е минало?!? ;)
Според мен го обясни разбираемо и се надявам примера ти да се следва и от останалите светнати във форума.

Благодаря за разяснението.

Sent from my SM-G955F using Tapatalk
  • 1
Mercedes-Benz - Unlike any other!

#37 mitkofitnes

mitkofitnes

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1134 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Благоевград
  • Автомобил:
    CLK230TURBO/LPG

Публикувано 21 септември 2017 - 00:13

Добре де мисля че вече маслата са ясни но да повторим,винаги се радвам когато някой научи че надписа на тубата Синтетик не значи синтетика а масло по синтетичен път рафинирано :).Групите масла познати засега са 5 като излезе и 6 та група но за нея нямам инфо понеже е нова.Та групите са 5 като само 4 група ПАО и 5 група Естери са синтетики,т.е не са петролен продукт като група 3 която наричат синтетика е хидрокрек така масов и заблуждаващ.Та маслата са смесица от всичко това като колкото повече синтетика има толкова е по-добро разбирасе.В Бг много рядко се внася синтетично масло на определена марка и се продава само хидрокрек на който пише заблуждаващо синтетик.Мога да давам примери но инфо има много в нета и вече е лесно да видиш едно масло отваряш офицялната страница на производителя и гледаш Даташита и се вижда всичко,ако някой ми рекламира това масло или онова масло.Масло с Ноак под 9 е синтетика над това не е като изключение правят новите масла ба Шел които са нова група 3 споменатата от колегата GTL или извлечени от природен газ които имат индекс по Ноак под 9 но не са синтетични.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Този пост е редактиран от mitkofitnes: 21 септември 2017 - 00:14

  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни