Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

W164 проблем с бутоните за температурата на климатика


  • Please log in to reply
2 мнения по тази тема

#1 NikolovN

NikolovN

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 29 Мнения:
  • Град:Sofia

Публикувано 09 март 2017 - 18:17

https://www.youtube....h?v=aTPZJ6ZQ7tM

 

 

При мен проблема беше подобен като на клипа, но не толкова силно изразен.

Разглобих модула. Има доста клипове как се прави в нета.

 

vFMV4v.jpg

 

Трябва да стигнете до това ниво:

 

sKIXvY.jpg

След това се махат малките пластмаси до копчетата - на снимката с цифра 1. С цифра 2 са отбелязани 4 броя държачи, които държат врътката. Много внимателно се натискат с отвертка и цялата врътка се издърпва нагоре.

WbNUND.jpg

 

Трябва да стигнете до тук:

s70YD4.jpg

 

След като сте махнали врътката, под нея на позиция 1 пружинка, която натиска една заоблена пластмаса. Целта и е да спира леко въртенето. На позиция 2 всъщност е регулатора за промяна на градусите. Той не се вижда много добре - трябва да се загледате. Продухвате го със сгъстен въздух и го намазвате със спрей за потенциометри. при мен нещата се оправиха.


  • 2

#2 mradulov

mradulov

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 3721 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Автомобили
  • Автомобил:
    S203 220CDI Автоматик 2005г.

Публикувано 09 март 2017 - 19:42

На позиция две не е ли микро-ключе? Не съм разглобявал тая пущина, ама трябва да е микро кюче трипозиционно, ляво, нула и дясно?

П.С.
Хвала за темата.

Sent from my SM-N910C using Tapatalk
  • 0
Mercedes-Benz - Unlike any other!

#3 apius

apius

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 4 Мнения:
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz ML 320 cdi w164

Публикувано 19 юли 2017 - 22:29

Здравейте,

На Моя ML врътката от лявата страна (шофьорската) не работеше нормално. Положението беше като на клипа споменат от колегата в първия пост. Свалих управлението на климатика, гледах, бутах оттук оттам но левия регулатор е хванат за платката по различен начин от десния. Намерих тази тема http://www.benzworld...trol-fix-2.html  в BenzWorld. Разглобих управлението като отделих платките от корпуса изцяло. Ако се действа се бавно, няма опасност нещо да се счупи. За да се свали задния капак трябва да се развият 4 винтчета с torx T6, аз нямах такъв и се наложи да си купя. Сглобяването по обратен ред е по-тегаво. Просто всички чопове които стърчат от предния капак трябва внимателно да се нанижат на дупките в платката.


  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни