Към съдържанието

  •  

Снимка
* - - - - 1 гласа

W211 E320 cdi влиза в авариен режим


  • Please log in to reply
45 мнения по тази тема

#16 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 20 февруари 2017 - 09:26

 на няколко пъти ми се случва след като го запаля и включа на директ да не иска да тръгне, след няколко минути работа на място тръгва, но няма грешка и в кутията

 

Може да не тръгнеш от поумрял дебитомер.

 

Безгрешните кутии страдат от повреда в горната част на мозъка!

 

 

След рестарт оправя ли се?  Ако да....търсете кучето във електроника на АСК, Избиртелен лост, Електроника мотор - памет на събития във всички позиции. Проверете и в Таванен модул за управление за колебание в тока, често жокера е там.  Ако няма нищо, не четете както трябва! 

 

При въпросния режим, какво е поведението на колата?  Ако остава на една скорост, проблема е в кутията или в системите за сигурност, ако продължава да си включва макар и по-странно, търсете проблем в мотора!


Този пост е редактиран от Вай Басо: 20 февруари 2017 - 09:48

  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#17 niki76

niki76

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 112 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Козлодуй
  • Автомобил:
    E 320 cdi 2004

Публикувано 20 февруари 2017 - 09:56

След рестарт се оправя, кутията си превключва пробвах я и на ръчни, няма грешки нито в нея, нито в мотора, никъде нищо не записва пустината, поне да ме насочи на някъде и това и с двата софтуера, поведението е, че не иска да върви, стига до около 2000-2200 оборота и толкова, но като подавам газ и я отпускам се чува просвирването на турбото, а на живи данни като я гледаме забила е орязала и горивото и турбото, а разхода и, е олеле

Този пост е редактиран от niki76: 20 февруари 2017 - 09:59

  • 0

#18 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 20 февруари 2017 - 10:02

Проверете пластмасовият шлюз които излиза от турбото, често бързата връзка към маркуча - преди да се счупи, застава на една страна и от там изпуска въздух....проверете маркучите за сцепено.

 

Уверете се, че няма задръстени гърнета.

 

Проблема от един път ли се появи?


Този пост е редактиран от Вай Басо: 20 февруари 2017 - 10:06

  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#19 niki76

niki76

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 112 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Козлодуй
  • Автомобил:
    E 320 cdi 2004

Публикувано 20 февруари 2017 - 10:08

Няма пропуски от турбото, няма омазнявания никъде от турбото до смукателния колектор, лошото е че за 200-400 км може и да забие, а може и да не забие, побърка ме тая кола, моля се поне да запише някаква грешка, имах една Ц класа която така забиваше и беше протрила маркуча за вакуум за управлението на УЕСТГЕЙТ-а
  • 0

#20 sami

sami

    Администратор

  • Администратори
  • 2839 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дармщат
  • Автомобил:
    W215 CL500
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 20 февруари 2017 - 11:36

За грешките защо не пробвате няколко неща. Разкачи буксата на дебитомер, егр и на управлението на променливата геометрия. Тези дизели нямат wastegate. Вижте после на диагностика какви грешки е записала. Ако пак не виждаш записани грешки лошо. Тогава ще трябва да върнете оргиналния софт.


  • 0

#21 niki76

niki76

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 112 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Козлодуй
  • Автомобил:
    E 320 cdi 2004

Публикувано 20 февруари 2017 - 13:44

Пробвано е, откачам дебитомер, светка чека, от МАР светка чек, с ЕГР не помня дали съм пробвал, но с управлението на турбото не съм със сигурност


  • 0

#22 niki76

niki76

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 112 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Козлодуй
  • Автомобил:
    E 320 cdi 2004

Публикувано 20 февруари 2017 - 16:19

Някой може ли да каже дали има w211 с вакумно управление на турбото, аз лично не съм виждал
  • 0

#23 niki76

niki76

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 112 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Козлодуй
  • Автомобил:
    E 320 cdi 2004

Публикувано 20 февруари 2017 - 18:00

Такааа грешката която излизаше е 2510 - позиционера ( Управлението ) на турбото, тази грешка излезе при качването и на двата софтуера след премахването на FAP филтъра, след това и двата ги доправяха и грешката я нямаше. Но не ми излизаше пък преди махането на филтъра за твърди частици
  • 0

#24 sami

sami

    Администратор

  • Администратори
  • 2839 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дармщат
  • Автомобил:
    W215 CL500
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 20 февруари 2017 - 18:44

Управлението на турбото е електронно. Модъул на Hella. Може проблема да е там но при колите аз където съм имал проблем с актуатора, винаги е светела check engine лампата. И колата е в авариен режим и не иска да се форсира повече от 3000 оборота. Дори на място на свободна.


  • 0

#25 niki76

niki76

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 112 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Козлодуй
  • Автомобил:
    E 320 cdi 2004

Публикувано 20 февруари 2017 - 18:56

Точно това правеше след физическото и софтуерно премахване на FAP-a при качването на първите софтуери и на двете места, но не и преди махането на FAP-a
  • 0

#26 vonko1988

vonko1988

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 1717 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    който носи кеф :)

Публикувано 20 февруари 2017 - 20:30

Управлението на турбото е електронно. Модъул на Hella. Може проблема да е там но при колите аз където съм имал проблем с актуатора, винаги е светела check engine лампата. И колата е в авариен режим и не иска да се форсира повече от 3000 оборота. Дори на място на свободна.

 

При мен не светеше :)

 

Колегата с проблема - ако е управлението на турбото да драсне на лично, да го пратя където ми го оправиха.


  • 0

#27 niki76

niki76

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 112 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Козлодуй
  • Автомобил:
    E 320 cdi 2004

Публикувано 04 март 2017 - 22:27

Обичам си колата, особено когато няма проблеми както е вече, благодаря на всички които наистина ми дадоха някакви насоки и наистина искаха да помогнат.
  • 0

#28 Terix

Terix

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 13 Мнения:
  • Град:София
  • Автомобил:
    Мерцедес-Бенц E280 CDI 4Matic 2007

Публикувано 06 март 2017 - 08:56

Колега, би ли споделил с нас какви бяха причините за проблема и как и евентуално къде го отстрани? 


  • 0

#29 niki76

niki76

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 112 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Козлодуй
  • Автомобил:
    E 320 cdi 2004

Публикувано 06 март 2017 - 11:52

Бих споделил с колеги които имат подобен проблем, но на ЛС. С радост бих помогнал на всеки.
  • 0

#30 sami

sami

    Администратор

  • Администратори
  • 2839 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дармщат
  • Автомобил:
    W215 CL500
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 06 март 2017 - 14:34

Не вярвам да е толкова тайно. Що не го споделиш тук за да е в полза на колегите, които имат подобен проблем в бъдеще.


  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни