Към съдържанието

  •  

- - - - -

Проблем с преден ляв мигач


  • Please log in to reply
14 мнения по тази тема

#1 Гост_zBnerOV6MJГост_

Гост_zBnerOV6MJГост_
  • Гости

Публикувано 18 февруари 2017 - 12:32

Здравехте, колеги, чудех се дали можете да ми дадете идея за тия мигачи на CLKто...

Още преди седмица преден ляв мигач просто спря да свети, викам си, изгоряла крушка.. Е да, ама не :) Смених крушката, същия хой. Размених цокъла на ляв и десен мигач и за мое очудване.. И двата спряха  :wacko

Днес ходих да замервам и мисля, че подава напрежение на крачетата, които са в самия фар, но от там явно не може да си вземе за цокъла и съответно крушката.

Пак да кажа, десния цокъл като го сложа на левия мигач, не действа.

Чистих ги, пръсках с контактен спрей и нищо...

Прикачил съм малко снимки да видите и вие и ако видите нещо нередно, моля казвайте, че ще умра от яд


  • 0

#2 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8412 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 18 февруари 2017 - 13:24

Светещия цокъл на несветещата страна не свети, нали? А несветещия цокъл на светещата страна също свети, нали?

Я, интересно, виж всички бушони, въпреки че се съмнявам да е от там. Съмнявам се да можеш да замериш каквото и да е на пиновете. Модула проверява за изгоряла крушка и прекъсва веригата.
Според моята логика, като сложиш здрава крушка, при следващо даване на контакт, ще си я види, че е здрава, и няма да има грижи. При БМВ също е така.

Не знам какво са писали като софтуер МБ, затова избърши й грешките и виж дали ще се оправи.
Нямаш дневни светлини, ледчета и подобни цигании, нали? Допускаме, че всичко е заводско по колата.
  • 0

Audi_A4_avatar.gif


#3 Гост_zBnerOV6MJГост_

Гост_zBnerOV6MJГост_
  • Гости

Публикувано 18 февруари 2017 - 14:27

Точно така, от там ми идва идеята да е цокъл, но от БС ми искат 50 лева, което няма как да стане.
Никакви цигании нямам по колата, а бушоните ги гледах. След малко ще изчистя грешките и ще видим какво ще стане. Ако не се оправи, някакви идеи, при кого да ида?
  • 0

#4 sami

sami

    Администратор

  • Администратори
  • 2839 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дармщат
  • Автомобил:
    W215 CL500
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 18 февруари 2017 - 14:44

Имах същия проблем на W203. Бях решил, че проблема е в предния сам модул.

Обаче като разглобих таблото за да оправя стъпковото моторче на клапата за краката на климатика бях разместил бушониерата. Като събрах всичко обратно и запалих колата като по чудо заработи и левия мигач във фара. И спря да ми дава тази досадна грешка, че ми е изгоряла крушката. Понякога явно проблема не е в цокъла а някъде другаде.


  • 0

#5 Гост_zBnerOV6MJГост_

Гост_zBnerOV6MJГост_
  • Гости

Публикувано 18 февруари 2017 - 18:02

Сами, имам дъщия проблем с клапата... Можеш ли да ми дадеш малко инструкции пък да видим дали и моя ще се оправи :)
Едит: помниш ли какво точно беше разместил?

Този пост е редактиран от vmvelev: 18 февруари 2017 - 18:05

  • 0

#6 sami

sami

    Администратор

  • Администратори
  • 2839 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дармщат
  • Автомобил:
    W215 CL500
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 18 февруари 2017 - 18:20

Ако клапата която духа в краката е постоянно отворена. Се купува един ремонтен комплект и се оправя. Работа за 1 час максимум.

 

Иначе като разглобявах таблото просто разкачих бушониерата отстрани. Тя се държи на един щифт и един болт. Та трябваше да я разкача за да мога да махна управлението на фаровете. Накрая като сглобих всичко и мигача работеше. Явно просто съм наместил някъде някой кабел.


  • 0

#7 Гост_zBnerOV6MJГост_

Гост_zBnerOV6MJГост_
  • Гости

Публикувано 18 февруари 2017 - 21:14

Мерси, утре това ще правя значи, дай Боже да наместя и аз правилния кабел :)

Относно клапата - забива моята като преместиш рязко мястото на духане и се чува едно чукане три пъти и след малко пробва пак и така докато не се намести


  • 0

#8 Гост_zBnerOV6MJГост_

Гост_zBnerOV6MJГост_
  • Гости

Публикувано 19 февруари 2017 - 10:14

Кур, тате, баница... Гледах днес диаграмата на бушоните - Headlights flasher предполагам, че са мигачите и бушона за тях е - електрически :)

Ще търся проблема някъде другаде...

Да не говорим, че телефона не можа да се свърже с адаптера и не мога да си изчистя и грешките...


  • 0

#9 gelevp

gelevp

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 856 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124,'91 300D - Sold
    W211,'03 270CDI - Sold
    S204,'08 320CDI - Sold
    S202,'99 220CDI
    G21,'20 320xd

Публикувано 19 февруари 2017 - 17:19

Кур, тате, баница... Гледах днес диаграмата на бушоните - Headlights flasher предполагам, че са мигачите и бушона за тях е - електрически :)

Ще търся проблема някъде другаде...

Да не говорим, че телефона не можа да се свърже с адаптера и не мога да си изчистя и грешките...

 

W203 и W209 понякога имат проблем със самите държачи на крушките за мигачи, пробвай малко да разчекнеш крачетата така че да дават контакт.


  • 0


#10 Гост_zBnerOV6MJГост_

Гост_zBnerOV6MJГост_
  • Гости

Публикувано 19 февруари 2017 - 18:36

Ами аз понеже имам 4 цокъла и на 2 от тях са разчекнати, та си строших ръцете от дърпане да мога да ги извадя.. Мислиш ли, че ще помогне да разчеквам и нормалните?


  • 0

#11 gelevp

gelevp

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 856 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124,'91 300D - Sold
    W211,'03 270CDI - Sold
    S204,'08 320CDI - Sold
    S202,'99 220CDI
    G21,'20 320xd

Публикувано 20 февруари 2017 - 11:14

Ами аз понеже имам 4 цокъла и на 2 от тях са разчекнати, та си строших ръцете от дърпане да мога да ги извадя.. Мислиш ли, че ще помогне да разчеквам и нормалните?

 

На 203 купе съм виждал такъв проблем, пък фаровете и на 203 и на 209 са на един принцип. Ако отвориш чуждите форуми ще намериш много хора да се оплакват... новите държачи/фасунки са доста пари и включват май нов кабел за да се захрани отвън, защото тези вътре често нагарят. Колега от форума скоро мъчеше мигачите на CL203 на жена му, доста ядове дават, уби си два часа в псувни и преправяне без да броя надраните ръце и охлузени пръсти... В общи линии обясни как светят когато си искат, а нашите хубави и равни пътища не помагат много, в крайна сметка ги накара да работят.


  • 0


#12 Гост_zBnerOV6MJГост_

Гост_zBnerOV6MJГост_
  • Гости

Публикувано 20 февруари 2017 - 11:16

Еми значи ще го мъча, само да стане по-топличко. Мерси!


  • 0

#13 SpLiT

SpLiT

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 65 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    2008 - w211 E300 4Matic Avantgarde;
    2002 - w203 C180 SportCoupe;
    2004 - w211 E270CDI Avantgarde - продаден.

Публикувано 20 февруари 2017 - 16:53

Аз съм колегата с псувните :) Значи аз успях да ги накарам да заработят, като взех финна шкурка и много внимателно почистих "релсите" на които контактуват крачетата на фасунгата (държача за крушка).

 

Да знаеш, че на единия фар веднага стана, ама на втория ми се отрови живота, НО като краен резултат е добре - работещи мигачи :)


  • 1

#14 Гост_zBnerOV6MJГост_

Гост_zBnerOV6MJГост_
  • Гости

Публикувано 21 февруари 2017 - 10:25

Хммм, аз чистих със водна шкурка 2500 и контактен спрей и не се получи. Ще пробвам пак, само да стане още по-топличко :)


  • 0

#15 Гост_zBnerOV6MJГост_

Гост_zBnerOV6MJГост_
  • Гости

Публикувано 25 февруари 2017 - 21:02

И като решение на проблема - продупчих цокъпа, изрязах контактните му пинове и ги запоих за 2 кабелчета. От буксата оголих кабела на 0лата и на мигача (не ги извадих) и си взех от там ток. Свети като на дявол окото сега ;)


  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни