Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Дребни проблеми с W209 (предницата щрака)


  • Please log in to reply
25 мнения по тази тема

#1 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8412 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 01 февруари 2017 - 23:36

Пускам темата, понеже дори и много гледаните и обслужвани коли имат дребни болежки, а не ми се открива топлата вода. Бих се радвал да чуя и вашето мнение по въпроса. Проблемите са релевантни и за W203

1. REST помпата. На диагностика си изплющява грешка... и очевидно не работи. Ще ъпдейтна темата с конкретния парт номер по моя VIN, понеже изглежда необичайно за мен. Не е буксата. Имате ли идея за афтърмаркет алтернативи при някой от доставчиците на части, просто да я подменя с нова или да си търся нова оригинална?

2. При пълнене до горе на резервоара и нон-стоп каране, не отчита спада на горивото. Все едно поплавъка "запецва". Няколко пъти го пълня и тръгвам да карам нон-стоп по 3-400км. Не е проблем, мога да мина тези километри без да ми свърши бензина, но седи на макс. Ако спра да пия кафе някъде и колата е била загасена за поне 10ина минути, показва адекватно. Ако я загася и запаля в рамките на няколко минути, пак си държи пълен резервоар. Това се случва само като е напълнена до щракване на пистолета. Ако е пълна почти до горе, няма грижи.

3. Странно чаткане/пукане при много бавно движение в подземен гараж и въртене на кормилото. Т.е. при захождане и маневри в подземен гараж, на бетон, с 16ки, чувам едно като леко изчаткване при въртенето на кормилото в по-крайните позиции. Не говорим за 100% завой и държане на волана, да вие хидравликата. Около 1/2 или 3/4 оборот в посока. Винаги изчатква леко нещо. Вероятно не съм му обръщал внимание досега. Четох, че е често срещано при много "лепкави" гуми и бетонни настилки. Няма никакви драми при малко по-висока скорост (напр. 90 гр. завой), но го чувам при маневри с адски ниска скорост, най-малкото защото е тихо около мен.

Колата е фейслифт 209 в безупречно състояние.
  • 0

Audi_A4_avatar.gif


#2 cyberpig1

cyberpig1

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 2027 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    PK3333PK
    BT1111KK
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 02 февруари 2017 - 07:45

5 стинки. 

 

1. Помпата доколкото знам ( някой ми беше споменал или съм прочел, но не мога да намеря в момента)  има магнитна връзка м/у електромоторчето и перката, която върти антифриза. Маха се частта с моторчето и се сменят четки. В по-голямата част от случаите това е проблема. 

 

http://cdn4.pelicanp...large/pic05.jpg

 

Частта над маркучите май може да се махне без да се откачат маркучите. 

Ако не - на първо четене няма да навреди да отвориш ушите на горната капачка на моторчето, където е буксата и от там май също могат да се сменят четките без голямо разглобяване.

 

2. СПАМ - караш много бързо и поплавъка не може да падне от ускорението, или караш много бавно и не може да изгори бензин ( не се сдържах :) нали все пак сме бг форум ) 

 

3. От различни гуми на различни коли съм имал подобни звуци , даже и усещане за удар във волана при завиване на място или с малка скорост в/у гладки повърхности, както са паркингите на моловете. Явно гумата държи много здраво и после изведнъж изтърва от повърхността на съответната настилка и освобождава напрежението по кормилната уредба.


  • 1

#3 drjivago

drjivago

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1881 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Вече бивш s212, e200 cdi
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 02 февруари 2017 - 08:27

По втора точка. Когато запецне стрелката в горно положение, на борда км до бензиностанция променят ли се?
  • 0

#4 Praetorian

Praetorian

    Salat Küchenchef

  • Потребители на форума
  • 1682 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Europe
  • Интереси:Немски премиуми задължително с резервна гума.
  • Автомобил:
    W212, R56

Публикувано 02 февруари 2017 - 09:50

Колега, отдавана не си карал Мерц, забравил си какво е.

 

1. Грешката е вярна - точно тази помпа ми е проблем и на мен. Чукни я леко отгоре с нещо тъпо - понякога се оправят за месеци напред. Консуматив са. Цена на нова е 130 лева.

2. И тази грешка е вярна - моята стрелка на горивото, не мърда, не мърда, па изведнъж отчете 8 литра разход за 11 километра.

3. И тази грешка е вярна, както е писал Прасчо - имал съм усещане при маневриране в затворено пространство, че ми се е разкачила половината предница.

 

Разглезил си се с тези БМВ-та.

Я, обратно в строя и да страдаш!


  • 0

#5 gelevp

gelevp

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 856 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124,'91 300D - Sold
    W211,'03 270CDI - Sold
    S204,'08 320CDI - Sold
    S202,'99 220CDI
    G21,'20 320xd

Публикувано 02 февруари 2017 - 10:33

Колега, отдавана не си карал Мерц, забравил си какво е.

 

1. Грешката е вярна - точно тази помпа ми е проблем и на мен. Чукни я леко отгоре с нещо тъпо - понякога се оправят за месеци напред. Консуматив са. Цена на нова е 130 лева.

2. И тази грешка е вярна - моята стрелка на горивото, не мърда, не мърда, па изведнъж отчете 8 литра разход за 11 километра.

3. И тази грешка е вярна, както е писал Прасчо - имал съм усещане при маневриране в затворено пространство, че ми се е разкачила половината предница.

 

Разглезил си се с тези БМВ-та.

Я, обратно в строя и да страдаш!

 

1. Той обаче е с другия модел помпа, който е доста по сполучлив и подлежи дори на дребни ремонти.

@Praetorian, обади се ако искаш тия дни да ти дам тази от гаража ми за проба...

 

2. На мен такива мизерии ми е правила само 124ката, ама тя беше със странен поплавък който малко след тия мизерии се прецака и го смених с нов.

 

3. На 211ката имах такива драми, ако всичко по окачване и кормилните накрайници са изрядни, възможно е да е карето между рейката и кормилния прът. Все пак пробвай с други гуми като се затопли и преди да сменяш може да опиташ с някое евтино каре от ebay за да видиш подобрява ли се или се влошава :)


Този пост е редактиран от gelevp: 02 февруари 2017 - 10:34

  • 0


#6 vonko1988

vonko1988

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 1717 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    който носи кеф :)

Публикувано 02 февруари 2017 - 10:49

3. Странно чаткане/пукане при много бавно движение в подземен гараж и въртене на кормилото. Т.е. при захождане и маневри в подземен гараж, на бетон, с 16ки, чувам едно като леко изчаткване при въртенето на кормилото в по-крайните позиции. Не говорим за 100% завой и държане на волана, да вие хидравликата. Около 1/2 или 3/4 оборот в посока. Винаги изчатква леко нещо. Вероятно не съм му обръщал внимание досега. Четох, че е често срещано при много "лепкави" гуми и бетонни настилки. Няма никакви драми при малко по-висока скорост (напр. 90 гр. завой), но го чувам при маневри с адски ниска скорост, най-малкото защото е тихо около мен.

Колата е фейслифт 209 в безупречно състояние.

 

Специално това за кормилото е много вероятно да ти е от гумите, но може и да не е. Аз имам в кормилната система проблем на CLS-a, а същата болежка доколкото разбрах от моя майстор я дават и ц-класите и цлк-тата. До колкото разбрах от него в един момент рейката прави мизерии на кормилния прът. На мен от време на време волана ми изпуква при въртене, което не е от луфт в самата рейка, а от пръта. Като се стопли времето ще ми разглоби цялата кормилна уредба да видим какво може да се направи.


  • 0

#7 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8412 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 02 февруари 2017 - 11:07

1. A2038350064 това е парт номера по моя VIN. Оригинална под 360лв няма намиране от дилър, афтърмаркет около 130, ще проуча дали мога да намеря хубава алтернатива за някаква скромна цена... или просто ще я оставя неработеща :) Не може да направи поразия на водната система, така че не ме плаши, но ме дразни :)

 

2. @drjivago: с дигитален дисплей съм с горивото, но не, не отчита оставащите километри правилно, както и дигиталните показания на литрите в резервоара не мърдат. Седят си на 61л и това е. Иначе разходът на гориво го мери правилно, но там алгоритъма е друг. 

@Praetorian: миии... то хубаво да отчете докато карам, но да търся къде да спра и да я загася за 10ина минути ми е досадно. Това е голяма простотия :), не ми се е случвало... може и старото CLK500 да е имала такива драми, ама тя бензин до горе не е виждала :)

@gelevp, ооо идеално, ще го изчакам да пукне и тогава ще сменям поплавъка :) Аз си следя разхода и имам представа какво гориво имам обикновено :)

 

3. Подозирам е от гумите, понеже са зимни и с много тънки ламелчета, които тежат много на гладка настилка. Воланът ми се въртеше по-леко със 17" летните и не съм я чувал да пука така. Това за карето е идейно, но не усещам луфт в пръта. Имам едно леко насичане в движението на волана, но не го считам за проблем, на всякакви коли съм го усещал, с изкл. на Ibiza-та, ама тя е с някакъв електромотор като допълнение към хидравликата и звучи като електрокар :)

@gelevp, това е идейно, ама ако беше от него, щеше да ми предава нещо към кормилото, а там грижи няма... нищо не се усеща.

Аз си мислех за стойките на амовете горе при бомбетата, ама не ми се сменя нещо, в което не съм сигурен :)


  • 0

Audi_A4_avatar.gif


#8 sami

sami

    Администратор

  • Администратори
  • 2839 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дармщат
  • Автомобил:
    W215 CL500
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 02 февруари 2017 - 11:08

1. Четки се сменят само с махане на горната капачка. Не е нужно да сваляш цялата помпа.

2. Такъв проблем не съм имал. Ама аз съм с твърдо гориво нафта.

3. И аз предполагам гуми.


  • 0

#9 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8412 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 02 февруари 2017 - 11:11

Има нови помпи Бош из ибея за 60ина Евро, май съдбата на помпата е ясна вече :)


  • 0

Audi_A4_avatar.gif


#10 gelevp

gelevp

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 856 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124,'91 300D - Sold
    W211,'03 270CDI - Sold
    S204,'08 320CDI - Sold
    S202,'99 220CDI
    G21,'20 320xd

Публикувано 02 февруари 2017 - 12:42

Има нови помпи Бош из ибея за 60ина Евро, май съдбата на помпата е ясна вече :)

 

Започни с едни четки не се излагай! Това е "олд скуул" помпичка по всичко дори по буксата й личи... Ако не стане с четки купувай, дори самата логика е такава, ако дефектираше често и беше слабо и непоправимо щеше да е скъпо защото има търсене :D


  • 0


#11 mr Big

mr Big

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 1953 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Публикувано 02 февруари 2017 - 13:01

за помпата не видях алтернативен вариант. вземи номера по бош от ибеи и виж тук колко ще ти го продадат, може да се окаже по евтин. все пак имай предвид че някой си е решил в ибеи че този номер съвпада с твоя, тъй като официално няма алтернативен вариант, особено бош.


  • 0

#12 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8412 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 27 февруари 2017 - 10:12

Помпата е оправена, пукането изчезна от само себе си. Не съм пълнил скоро пак до горе :)
Имам тема с DIY за ремонт на четките от един бай Руснак, който я оправя с четки от Жигула :) Ще кача при първа възможност.

======
Година по-късно изрових от архивите темата за ремонт на помпа с четки от Жигула :)
Ужасен автоматичен превод, но снимките са ценни.
Прикачен файл  REST Pump repair +pics.pdf   951,58K   3 Брой сваляния

Този пост е редактиран от kdl: 08 март 2018 - 00:31
ъпдейт с DIY инструкции

  • 0

Audi_A4_avatar.gif


#13 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8412 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 09 октомври 2017 - 17:23

Така, явно лятото е било доста сухо. След съботните поройни дъждове, странните звуци от предницата рязко се върнаха :)
Не са биалетки, смених ги, оригиналните също бяха като нови... абе дадох едни пари за нищо.
Няма никакви луфтове, износвания или драми по предницата. Дори и при каране по паваж няма абсолютно никакво хлопане.
Не е и от гумите, сега съм с летните :)

Направих едно клипче, със слушалки се чува доста ясно.



Идеи?


  • 0

Audi_A4_avatar.gif


#14 mitkofitnes

mitkofitnes

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1134 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Благоевград
  • Автомобил:
    CLK230TURBO/LPG

Публикувано 09 октомври 2017 - 17:57

Луфтове и скърцания се хващат само от майстор познаващ тънкостите при диагностиране и сходимост преден заден мост.Аз имам приятел който се занимава 30 г с това,така че ако имаш път към Благоевград мини да погледна ей така между другото и може да отидем и до него ако е свободен,хващали сме проблеми на толкова много здрави коли че чак да се чуди човек.


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 0

#15 miro_hack

miro_hack

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 101 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    1999' CLK 200 w208 , 2003' CLK 270 w209
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 10 октомври 2017 - 09:22

Болта за обиране на луфта, така мисля че се казваше, на кормилната рейка претягал ли си го? Когато го стегнах на моята 209 започна така да прави.


  • 0

VW MK2 Golf 1.8 16v 4x47mm - individual throttle bodys 165whp !!!





0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни