Чак сега ми падна време да ви попиша...И ето така стана, че вече съм колега официално! Сдобих се и аз с един 270 CDI екземпляр. Не е италианка, германка е. Учудващо като за германка няма нито точка ръжда! По немския талон е от южна Германия. Може това да е оказало влияние, както и да е. Прагове, вежди, всичко е 6. Там където гният традиционно на чашките на пружините нещата са тотално перфектни - всичко от здраво по-здраво...Няма "подпухнало" никъде, няма подкожушвания абсолютно никъде. Докарах я от 500 километра и по пътя никакви ядове, при първоначалния оглед също...За разход съм очарован - под 8 и то при бавно каране - затормозявах мотора супер много понеже я карах на "галоши" и то в зимни условия (ЕSP е голям приятел). Дотук всичко приказка и ще питате къде е НО-то...Ами ето го Но-то - след като я докарах на другия ден - ШУМ необичаен се яви, съответно сервиз, съответно - ДЮЗИ! На първи и на четвърти цилиндър дюзите, така да се каже, "фукат", оттам и мирис на нафта в купето, оттам и затормозен ход на целия двигател...Та така за сега. Въпросът ми е към тези от вас, които са се разправяли с дюзи да ме ориентират какво да очаквам като цени, като разправии...Няма да я карам при ДаймлерКрайслер да я прави, говори за средностатистическото гаражно изпълнение...Такъв майстор ми препоръчаха, бил добър...ще видим. Ще го борим това, няма как
Предстои ми да стана собственик за първи път на w210. Най-красивата кола на света!Интересувам се от няколко конкретни въпроса.
Започната от w210 ruchka, 18 яну 2017 - 01:53:11
19 мнения по тази тема
#16
Публикувано 11 февруари 2017 - 05:01
#17
Публикувано 11 февруари 2017 - 05:18
Имах предвид ДаймлерБенц, не Крайслер Но, въпросът ми, надявам се, е ясен...Ех тия дюзи и ех тоя мит, че като е нов внос няма да има проблеми с дюзите - потвърдено е - у нас влизат проблемни екземпляри и от такава гледна точка
#18
Публикувано 11 февруари 2017 - 13:53
При нас влизат само съборетини от западна Европа, защото парите, които искаме да дадем отговарят само за такива. Виж в немско колко вървят такива добри екземпляри и сравни. Иначе всичко се прави, но колата е била омагьосана преди продажба и може да има и още нещо. Знам, че е лично предпочитания, но защо всички се хвърлят на тия дъртите дизели? С какво превъзхождат бензина, че всеки гледа да се нахака на дизел?
Дано не си дал всичките си парички за тази кола, дано имаш резерв да си я стегнеш и да си я караш. Успех.
Дано не си дал всичките си парички за тази кола, дано имаш резерв да си я стегнеш и да си я караш. Успех.
#19
Публикувано 11 февруари 2017 - 16:18
Моето мнение е че е най-добре майстора да вземе от морга дюзи и да пробва кои са читави.
Ремонта на дюзи не винаги е успешен.Естествено нови е най-добре.
Ако не е тайна за какви пари я спазари тая кола?
Ремонта на дюзи не винаги е успешен.Естествено нови е най-добре.
Ако не е тайна за какви пари я спазари тая кола?
#20
Публикувано 11 февруари 2017 - 23:50
Ами не е тайна. 6
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни