Към съдържанието

  •  

Снимка
* * * * * 1 гласа

Предстои ми да стана собственик за първи път на w210. Най-красивата кола на света!Интересувам се от няколко конкретни въпроса.


  • Please log in to reply
19 мнения по тази тема

#16 w210 ruchka

w210 ruchka

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 16 Мнения:
  • Град:Плевен

Публикувано 11 февруари 2017 - 05:01

Чак сега ми падна време да ви попиша...И ето така стана, че вече съм колега официално! Сдобих се и аз с един 270 CDI екземпляр. Не е италианка, германка е. Учудващо като за германка няма нито точка ръжда! По немския талон е от южна Германия. Може това да е оказало влияние, както и да е. Прагове, вежди, всичко е 6. Там където гният традиционно на чашките на пружините нещата са тотално перфектни - всичко от здраво по-здраво...Няма "подпухнало" никъде, няма подкожушвания абсолютно никъде. Докарах я от 500 километра и по пътя никакви ядове, при първоначалния оглед също...За разход съм очарован - под 8 и то при бавно каране - затормозявах мотора супер много понеже я карах на "галоши" и то в зимни условия (ЕSP е голям приятел).  Дотук всичко приказка и ще питате къде е НО-то...Ами ето го Но-то - след като я докарах на другия ден - ШУМ необичаен се яви, съответно сервиз, съответно - ДЮЗИ! На първи и на четвърти цилиндър дюзите, така да се каже, "фукат", оттам и мирис на нафта в купето, оттам и затормозен ход на целия двигател...Та така за сега. Въпросът ми е към тези от вас, които са се разправяли с дюзи да ме ориентират какво да очаквам като цени, като разправии...Няма да я карам при ДаймлерКрайслер да я прави, говори за средностатистическото гаражно изпълнение...Такъв майстор ми препоръчаха, бил добър...ще видим. Ще го борим това, няма как  :boxing


  • 0

#17 w210 ruchka

w210 ruchka

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 16 Мнения:
  • Град:Плевен

Публикувано 11 февруари 2017 - 05:18

Имах предвид ДаймлерБенц, не Крайслер :) Но, въпросът ми, надявам се, е ясен...Ех тия дюзи и ех тоя мит, че като е нов внос няма да има проблеми с дюзите - потвърдено е - у нас влизат проблемни екземпляри и от такава гледна точка :(


  • 0

#18 ЦецоКолев

ЦецоКолев

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 558 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Stuttgart
  • Автомобил:
    E200 1993 г. 136 кс.
    Е280 1998 г. 204 кс. Avantgarde
    S500 2000 г. 306 кс.

Публикувано 11 февруари 2017 - 13:53

При нас влизат само съборетини от западна Европа, защото парите, които искаме да дадем отговарят само за такива. Виж в немско колко вървят такива добри екземпляри и сравни. Иначе всичко се прави, но колата е била омагьосана преди продажба и може да има и още нещо. Знам, че е лично предпочитания, но защо всички се хвърлят на тия дъртите дизели? С какво превъзхождат бензина, че всеки гледа да се нахака на дизел?

Дано не си дал всичките си парички за тази кола, дано имаш резерв да си я стегнеш и да си я караш. Успех.
  • 0

#19 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 11 февруари 2017 - 16:18

Моето мнение е че е най-добре майстора да вземе от морга дюзи и да пробва кои са читави.
Ремонта на дюзи не винаги е успешен.Естествено нови е най-добре.
Ако не е тайна за какви пари я спазари тая кола?
  • 0

#20 w210 ruchka

w210 ruchka

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 16 Мнения:
  • Град:Плевен

Публикувано 11 февруари 2017 - 23:50

Ами не е тайна. 6 :)


  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни