Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Омасляване въздуховод


  • Please log in to reply
11 мнения по тази тема

#1 bronc

bronc

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 679 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W211 E280 CDI 4Matic - ex
    Ford Focus 1.6 EcoBoost

Публикувано 12 януари 2017 - 18:49

Това омасляване го бях забелязал преди време, но все забравям да го снимам. За какво е този въздуховод (ако въобще е въздуховод де) и трябва ли да се притеснявам?

28726c0f73aa053628fd1d77e572017b.jpg

cf63f269956c5a55da3a4959a4408f91.jpg

Този пост е редактиран от bronc: 12 януари 2017 - 18:52

  • 0

#2 bronc

bronc

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 679 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W211 E280 CDI 4Matic - ex
    Ford Focus 1.6 EcoBoost

Публикувано 13 януари 2017 - 16:55

Хайде де, не може въпросът ми е да е толкова труден :) Струва ми се, че понеже новите теми не излизат в списъка с последни мнения най-отгоре много лесно се пропускат.


  • 0

#3 vonko1988

vonko1988

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 1717 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    който носи кеф :)

Публикувано 13 януари 2017 - 17:20

Нещо ми бие свързано с турбото...


  • 0

#4 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 13 януари 2017 - 17:43

Аз не бих се притеснявал.За мен това е нормално.
  • 0

#5 Krasi.Martinov

Krasi.Martinov

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 889 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofiq
  • Автомобил:
    W212 350cdi 4matic

Публикувано 13 януари 2017 - 21:37

Потвърждавам. Не се вкарвай в ремонт ако не текне :)


Sent from my iPhone 7 using Tapatalk
Officeservices.bg
  • 0

#6 bronc

bronc

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 679 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W211 E280 CDI 4Matic - ex
    Ford Focus 1.6 EcoBoost

Публикувано 14 януари 2017 - 14:13

Абе може и да е нормално, ама ми се иска да знам от какво е :D


  • 0

#7 gelevp

gelevp

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 856 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124,'91 300D - Sold
    W211,'03 270CDI - Sold
    S204,'08 320CDI - Sold
    S202,'99 220CDI
    G21,'20 320xd

Публикувано 14 януари 2017 - 16:55

От ляво ти е турбо маркуча към Интеркулера, който се връзва към дросел клапата и от там влиза във всмукателните колектори. Не е много сложно разглабянето там, може да подмениш гумичките и да си почистиш дросела.

 

Забележка: маркуча им е малко слабо място при мен имаше много малка пукнатина в горния край и колата забиваше в авариен режим.


  • 0


#8 bronc

bronc

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 679 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W211 E280 CDI 4Matic - ex
    Ford Focus 1.6 EcoBoost

Публикувано 14 януари 2017 - 19:12

Благодаря
  • 0

#9 gelevp

gelevp

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 856 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124,'91 300D - Sold
    W211,'03 270CDI - Sold
    S204,'08 320CDI - Sold
    S202,'99 220CDI
    G21,'20 320xd

Публикувано 14 януари 2017 - 19:19

Благодаря

 

Ако все пак се захванеш, вземи си подходяща вложка E-Torx другите замазваг главите на болтовете, Е-10 мисля се води размера на тези болтове, ето и сайт с EPC може да видиш номерата на частите и ориентировъчни цени http://merc.com.ua/mercedes-benz

 

Другия по-лесен вариант да смениш само гумичката на самия маркуч, да измиеш с обезмаслител и да видиш дали пак ще се появи.

 

Ето ти номера, схема и цена на частта.

http://merc.com.ua/m...itelnoe/1568478


  • 1


#10 bronc

bronc

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 679 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W211 E280 CDI 4Matic - ex
    Ford Focus 1.6 EcoBoost

Публикувано 14 януари 2017 - 19:50

Супер, мерси. А това има ли някаква връзка със сепаратора на маслени пари?
  • 0

#11 gelevp

gelevp

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 856 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124,'91 300D - Sold
    W211,'03 270CDI - Sold
    S204,'08 320CDI - Sold
    S202,'99 220CDI
    G21,'20 320xd

Публикувано 14 януари 2017 - 20:00

Супер, мерси. А това има ли някаква връзка със сепаратора на маслени пари?

 

Не, няма, той се намира отгоре/отзад на мотора почти под предното стъкло от страната на пасажера и влиза с маркуче в така наречената "лястовица" пластмасата свързана към студената част на турбото и въздушните филтри, на коята са двата дебитомера.

SlNUX4Jl.jpg


  • 0


#12 bronc

bronc

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 679 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W211 E280 CDI 4Matic - ex
    Ford Focus 1.6 EcoBoost

Публикувано 02 декември 2017 - 17:37

След почти една година намерих мотивация да се погрижа за това. Ето това беше причината, така че определено не е било нормално :) Дроселът изглеждаше сравнително чист през дупката на 'заглушителя'.

 

jU6s1hz.jpg


Този пост е редактиран от bronc: 02 декември 2017 - 17:38

  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни