Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Проблeм с палeнeто


  • Please log in to reply
15 мнения по тази тема

#1 Elusive

Elusive

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 33 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Сливен
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz CE 230 Coupe

Публикувано 02 януари 2017 - 12:01

Здравейте колеги. Имам един пробле който не знам как да отстраня. Проблема е следния: колата явно има някъде отечка и губи ток защото всеки път щом се опитам да я запаля т.е за първи път за деня върти много слабо и ха да падне нацяло пали. Но вчера нещо сдаде багажа. Запалих я покарах я около 10минутки спрях я и след 30мин се опитах да я запаля и нямаше ток. Бензиновата помпа дори не се чуваше.
Дадох му ток позар
еди се и пак помпата не се чува. Сложих друг зареден акумулатор и помпата отново няма звуци и тока продължава да се губи.

От как
во може да е всичко това и как да си оправя проблема колеги?


  • 0

#2 DakaGang

DakaGang

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 64 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Gabrovo
  • Автомобил:
    Mercedes E250 TD TurboDiesel

Публикувано 03 юни 2017 - 15:28

Колега и аз имам подобен броблем. Вече втори път ми пада акомулатора. Когато вляза и пробвам да запаля нищо даже виждам как таблото спира молека да свети. Но когато заредя акумулатора си пали без проблем. Отечка ли имам незнам. Не е от оставени включени фарове или нещо подобно. Незнам какво да правя дайте съвет.


  • 0

#3 IIVVOO

IIVVOO

    Член на МБКБ

  • Модератори
  • 2370 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Публикувано 03 юни 2017 - 16:08

Купи си нов. Те акумулаторите не са вечни.


  • 0

#4 DakaGang

DakaGang

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 64 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Gabrovo
  • Автомобил:
    Mercedes E250 TD TurboDiesel

Публикувано 04 юни 2017 - 10:04

Да ама този е още в гаранция.


  • 0

#5 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 04 юни 2017 - 10:19

Да ама този е още в гаранция.


Рекламирай го и те да ти замерят каквото трябва.
  • 0

#6 plam+

plam+

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 45 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Автомобил:
    C200 CDI SPORTCOPE
    родено 2004 г.

Публикувано 22 декември 2021 - 10:27

Така колеги,и аз имам следния проблем.От няколко дена колата сутрин не иска да запали.Подавам ток от друга кола и после все си пали без проблем.Акумолатора е нов на една година марка БАНЕР 100 Ah.такъв беше стария.Заредих го  два-три дена пали и после старата песен.В гаранция е,носех им го мереха струваха казаха не е от акумолатора,колата нормално зарежда 14.1-14.3V.Три вечери меря ток за отечка 60-100mA. Толкова е и друг път когато съм го мерил.Свлих стартера пълна профилактика,същото,алтернатор също пълна профилактика също.Вярно колата се кара на къси разтояния,но със оригиналния нямаше никакви проблеми. Дайте някакъв съвет.

А колата е МБ спорт купе W203 122k.с CDI.


  • 0

#7 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4527 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 22 декември 2021 - 11:38

Много нисък ми се струва токът на покой за да причини непалене за една вечер.

Банерът също е AGM, нали?


  • 0

#8 plam+

plam+

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 45 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Автомобил:
    C200 CDI SPORTCOPE
    родено 2004 г.

Публикувано 22 декември 2021 - 11:42

Не нее.Стария небеше AGM.Грешка акумолатора е БЕРГА.14.1 на празен хот при включени светлини и работещ вентилатор на парното /климатроника/ 


Този пост е редактиран от plam+: 22 декември 2021 - 11:48

  • 0

#9 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4527 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 22 декември 2021 - 12:20

Аз като сменях на 211, много се чудих дали трябва да е АГМ или не, четох, търсих, по ЕПЦ изкарах оригналния номер и видях, че е АГМ. 

 

За твоята кола без ВИН не мога проверя точно, но дават 3 варианта, в зависимост от оборудването.

 

Единият е 95 Аh, 850 A стартов ток, АГМ.

Вторият е 100 Ah, 760 А стартов ток.

Третият е 74 Ah, 680 A стартов ток.


  • 0

#10 plam+

plam+

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 45 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Автомобил:
    C200 CDI SPORTCOPE
    родено 2004 г.

Публикувано 22 декември 2021 - 12:35

WDB2037071A614448 това е вина.


  • 0

#11 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4527 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 22 декември 2021 - 19:56

A0009823308 - 100 Ah (760 A стартов ток)

 

Изглежда проблемът не е в акумулатора.

 

Можеш ли да провериш климатичната система със Стар?


  • 0

#12 niknd

niknd

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1699 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Интереси:Интернет Мерцедес и всичко останало
  • Автомобил:
    S400 CDI / 2001г.

Публикувано 24 декември 2021 - 13:50

това ,че в момента утечката е малка

не значи ,че вечер по някое време някой модул не се събужда

мерцовете ги обичат тези работи


  • 1

#13 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 25 декември 2021 - 15:34

Като пишеш че не иска да запали имаш предвид че върти слабо,няма сила и за това не пали или че върти нормално,но не иска да запали?
Защото,ако върти слабо явно че акум.пада или не се зарежда,но ако си върти нормално причината е другаде,като въздух при горивото,пукната сонда в резервоара,помпа и пр.
  • 0

#14 IIVVOO

IIVVOO

    Член на МБКБ

  • Модератори
  • 2370 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Публикувано 25 декември 2021 - 18:34

Преди да свалям и ремотирам каквото и да било... Бих провал да дам маса директно от акумулатора към двигателя( на ухото прмерно) с кабел.

 

Ако запали ...

Откачи кабел масата на двигателя която е закачена е и прави връзка между скоростите и купето.Вижда се без проблем като си под колата.

Почисти клемите(ушите на кабела) и местата на които ляга при затягането й.

 

Но акумулатора трябва да ти е читав все пак дори и за тази процедура.


  • 0

#15 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4527 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 25 декември 2021 - 23:50

Колата има ли Heater Booster?


  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни