Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Диференциал проблем


  • Please log in to reply
10 мнения по тази тема

#1 Hitroy

Hitroy

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 4 Мнения:
  • Град:София
  • Автомобил:
    W210

Публикувано 22 декември 2016 - 09:22

ЗДРАВЕЙТЕ Карам W210 136кс 96год . имам тропане в диференциала поне така каза майстора. Когато пусна колата по енерция на скорост и се чува силно тропане, подам ли газ спира. Диференциала ми е R1243513008 предавателно число 3.67 но не мога да намеря със същото число. И не знам дали това е оригиналния диф. Може да е сменен преди да закупя колата. Може ли да го сменя с друго предавателно число. Ето и vin WDB2100351A156647
  • 0

#2 Subsonic

Subsonic

    Член на УС на МБКБ

  • Управителен съвет
  • 3478 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W 124 230E, 91
    W 124 260E, 89

Публикувано 22 декември 2016 - 10:29

А висящия лагер на кардана гледахте ли дали не е разбит?

 

3.67 е дифът за ръчни кутии, 3.27 - за автомат с 4 скорости, и 3.46 за автомат с 5 скорости.

 

След код 800 има само един диф - 3.46.

 

Предполагам, твоята е ръчна и дифът е оригнален.


  • 0

________________________________________

Sportline front anti-roll bar
Lowered suspension
3 degrees cam retard
3 degrees extra spark advance
Experimental exhaust


#3 Hitroy

Hitroy

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 4 Мнения:
  • Град:София
  • Автомобил:
    W210

Публикувано 22 декември 2016 - 10:37

Не е от лагера така каза майстора. Ръчни са, значи 3.46 ще стане ли
  • 0

#4 pitar_r_r

pitar_r_r

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 1485 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:край морето
  • Интереси:NBA,NFL,
    СНУКЪР
  • Автомобил:
    W210 - E250D AVANTGARDE 113kc 09.1998г.
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 22 декември 2016 - 21:02

В  ЕРС-то по VIN-а за твоя автомобил дава - 3.67 предавателно число и диф. с парт номер A 202 350 24 14.   

Виж това  Прикачен файл  Document.pdf   109,56K   32 Брой сваляния  


  • 0

Живей днес, защото вчера няма да се върне, а утре може и да не дойде.

 


#5 grosmaster

grosmaster

    Фен на Клуба

  • Потребители на форума
  • 5320 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    BMW

Публикувано 22 декември 2016 - 22:30

А дали не е от кардана?!


  • 0
Публикувано изображение

#6 Hitroy

Hitroy

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 4 Мнения:
  • Град:София
  • Автомобил:
    W210

Публикувано 23 декември 2016 - 08:58

Свалях карданал смених карето но няма промяна
  • 0

#7 Subsonic

Subsonic

    Член на УС на МБКБ

  • Управителен съвет
  • 3478 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W 124 230E, 91
    W 124 260E, 89

Публикувано 23 декември 2016 - 11:12

А дали са зацепени правилно двете половини после?
  • 0

________________________________________

Sportline front anti-roll bar
Lowered suspension
3 degrees cam retard
3 degrees extra spark advance
Experimental exhaust


#8 grosmaster

grosmaster

    Фен на Клуба

  • Потребители на форума
  • 5320 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    BMW

Публикувано 23 декември 2016 - 12:47

А дали са зацепени правилно двете половини после?

 

Аз точно за зацепването имах предвид, че е възможен луфта да е от там...


  • 0
Публикувано изображение

#9 ХаPu

ХаPu

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 2665 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    AUDI A8 quattro
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 23 декември 2016 - 15:47

Защо не се завреш под колата на някой канал и да разкачиш кардана и опитай да въртиш дифа на ръка за да изолираш кардана, като вариант?
  • 0

NO PAIN - NO GAIN!


#10 Hitroy

Hitroy

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 4 Мнения:
  • Град:София
  • Автомобил:
    W210

Публикувано 23 декември 2016 - 15:55

Поръчах диференциалн от Сливен,От автоморга.това с кардана съм го правил


  • 0

#11 bat_lambo

bat_lambo

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 259 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Силистра
  • Автомобил:
    190E 2.8 Sportline
    190D 2.5 Turbo

Публикувано 23 декември 2016 - 19:09

Имал съм същия проблем от вътрешно каре на полуоска. Плюс - към хлопането при висока скорост имаше и вибрации по цялото купе - върти се като ексцентрик и тресе целия мост - от там и цялата кола. При мен беше задно дясно вътрешно каре ... Хубаво е да се проверява абсолютно всичко преди да се поръчва и сменя каквото и да е :beer


  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни