Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Губене на мощност Vito 120 2006


  • Please log in to reply
19 мнения по тази тема

#1 taker

taker

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 12 Мнения:
  • Град:Den Haag
  • Автомобил:
    Vito 120 2006

Публикувано 16 декември 2016 - 22:49

Здравейте,имам вито 120  от около 2 месеца започна да ми губи мощност минах тест при дилара не ми остановиха някакви драстични повреди освен някакъв теч в картера..Сервиза преди около 2 години в който смених масло и промих автомата са ми счупили буксата така се наложи да подменя цялата платка надявах се ,проблема да е от това но уви когато натисна гъста да кажем да задмина някой няма индикация или е след 3-5 секунди и това не винаги е така понякога за минути ако извадя клуча и отново го пъхна сякаш няма и помен от това и да не го бъркайте за авариен режим..Колега ми каза че би могло да е брояча на скорости тъйкато мисля че не ги сменя правилно и от това се дави.Само сутрин когато измина около 50 метра и отнема газта се чува много гърлен звук сякащ нещо ще избие от някъде това е да кажем първите няколко метра до километър,самата кутия превключва идеално.Чипосах я понеже някой ми каза че може да е от софтуера но си има явен проблем..Ако някой има идея нека сподели модела е VITO 120 V 6 2006 diezel automat  204 pk standart +chip 240. Ако някой кадърен даде съвет благодаря !!!


  • 0

#2 wertion

wertion

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 603 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дупница
  • Автомобил:
    W203 C200 Kompressor 2004 - Sold
    W209 CLK 270 CDI 2005 -Sold
    W163 ML 280 2003 - Sold
    W211 E270 CDI 2004 - Sold
    E320 CDI EVO W211 2009
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 17 декември 2016 - 09:20

Първо си върни стоковия софтуер , след това си реши проблемите естествено със диагностика и кадърен специалист и само това не разбрах " теч в картера " ?! 


  • 0

 Logo_3333small.png


#3 taker

taker

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 12 Мнения:
  • Град:Den Haag
  • Автомобил:
    Vito 120 2006

Публикувано 17 декември 2016 - 17:54

Този ми проблем е от както съм купил колата,чипа го сложих почти вече година и да ти кажа ако сменям колата това ще е първото което отново срадост бих направил.Проблема както писах вече се осеща доста в повече а и този шум не знам колата е изключителна и до сега освен нормалните смяна на масла и такива си редови неща съм нямал проблеми.Надявам се дилъра да кажат от къде ще изкочи пилето...


  • 0

#4 wertion

wertion

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 603 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дупница
  • Автомобил:
    W203 C200 Kompressor 2004 - Sold
    W209 CLK 270 CDI 2005 -Sold
    W163 ML 280 2003 - Sold
    W211 E270 CDI 2004 - Sold
    E320 CDI EVO W211 2009
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 17 декември 2016 - 21:17

Ама какво имаш предвид "теч в картера " , тече масло от картера или какво ? Чипа се прави при определени условия и при добро здраве на автомобила . Ако тогава е бил такъв нищо не пречи .


  • 0

 Logo_3333small.png


#5 taker

taker

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 12 Мнения:
  • Град:Den Haag
  • Автомобил:
    Vito 120 2006

Публикувано 17 декември 2016 - 23:14

Ами това ми бе дадено от проверката на дилъра че имало някакъв теч.. нали под теч поне тук разбират навлажняване което лично за мен е нормално.Обаче странното е че няма светещи лампи по таблото или каквото и да е било кога си реши върви чудесно, надявам се да ми се падне от дилъра читав разбирач а не някой обучаващ се и да ми открият странния проблем.. При смяна на свещи един ми скъса на 5-ти цилиндър подгряващата свещ но чак да прави такива чепове не и на вито поне не и на големите мотори малките са скупени ...


  • 0

#6 gogosto

gogosto

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 15 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Перник
  • Автомобил:
    Ситроен Берлинго, Мерцедес вито 2-ра генерация

Публикувано 17 декември 2016 - 23:56

Колега преводач ли ползваш та ми е толкова трудно да разбера реда на мислите ти ?


  • 1

#7 taker

taker

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 12 Мнения:
  • Град:Den Haag
  • Автомобил:
    Vito 120 2006

Публикувано 18 декември 2016 - 22:37

Точно за български преводач за момента не ми е нужен а колкото за подретбата на мислете ти мисля че е лично както и да е мерси все пак и благодаря за изказаните мнения.


  • 0

#8 gogosto

gogosto

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 15 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Перник
  • Автомобил:
    Ситроен Берлинго, Мерцедес вито 2-ра генерация

Публикувано 19 декември 2016 - 23:44

Моля не се обиждай от коментара ми, нямам лоши намерения и не искам да се заяждам, но когато има неясна терминология и труден за откриване проблем няма как да се помогне дори да има и запознати с проблемите на автоматичните скорости на мерцедес.


  • 0

#9 taker

taker

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 12 Мнения:
  • Град:Den Haag
  • Автомобил:
    Vito 120 2006

Публикувано 30 декември 2016 - 18:54

Няма за какво извинявам се за което просто в6 мотора винаги може да те изуми все още имам проблема и се задълбочава на както и да е чакаме дилъра да си каже думата.До колкото гледах няма почитатели на големия мотор на вито или вияно а то е най-доброто което може да се вземе за семейна или търговска цел.


  • 0

#10 taker

taker

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 12 Мнения:
  • Град:Den Haag
  • Автомобил:
    Vito 120 2006

Публикувано 08 януари 2017 - 01:08

За много години момчета фенове на мерджои като мен по специално.За много години първо ,така след провека на дилъра който не останови никаква повреда по автомобила и се насочих към мой колега с гараж да почва да проверява за какво иде иреч след проверка на дилъра който констатира че няма повреда...Разпоена жичка на турбото скъсан маркуч от който има теч(имаше).Разгледах в бг не се кара 120 вито за това ако някой има проблеми вито виано да знае къде да търси.. А отделно от темата BOX или cheap tunig да питам за мой познат бензинка е по добре мерси колеги ... Весело


  • 0

#11 taker

taker

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 12 Мнения:
  • Град:Den Haag
  • Автомобил:
    Vito 120 2006

Публикувано 18 февруари 2017 - 21:44

Здравейте,относно мо


  • 0

#12 taker

taker

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 12 Мнения:
  • Град:Den Haag
  • Автомобил:
    Vito 120 2006

Публикувано 18 февруари 2017 - 22:01

Здравейте,преди време ви писах за проблем отностно вито 120  да ви кажа проблема си остана въпреки това посетих Дилъра два пъти и 4 пъти други гаражи и отговора бе,че не знаят не намират проблем в колата.Просто не знам как да го опиша онемявам когато се връщаме с колегите ми от работа всички чуват как сякаш колата се дави ако подам газ и ако отнема отнема газта и започне да намаля сама преди светофар се чува един доста странен гаден звук ,но когато е студена, след като загрее всичко изчезва и проблема става не откриваем освен това се получи и и голямо треперене смених тампона който е на двигателя и няма никаква полза.Ако някой би ми казал поне от къде или се е сблъсквал с такъв тип проблем ще почерпя мерси!!!


  • 0

#13 gipsa

gipsa

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 353 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Смолян
  • Автомобил:
    w201 dtm реплика,жълто такси 211-КоНпресор с 476 магарета под капака и едно зад волана....

Публикувано 19 февруари 2017 - 07:16

Някой гледал ли е турбото за луфтове и износване?


  • 0

#14 taker

taker

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 12 Мнения:
  • Град:Den Haag
  • Автомобил:
    Vito 120 2006

Публикувано 19 февруари 2017 - 10:54

Да около турбината всичко е наред но малко хора при голям мотор им се занимава да разглеждат обстоятено а и се изисква опит.Явно ще трябва да отскоча до България тук май няма да ми се получи ...


  • 0

#15 gelevp

gelevp

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 830 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124, 300D - Aut. 91' - Продаден
    W211, 270CDI - Aut. Avantgarde '03 - Продадена
    S202, 220CDI, Elegance '99
    S204, 320CDI - Aut. AMG package'08

Публикувано 22 февруари 2017 - 13:31

Вибрациите много често са от задръстени всмукателни колектори, авариен режим може да е от много неща, както обаче написа колегата в началото проблема може да е в чип тунинга, не веднъж е дискутирано във форума как при некадърно направен чип тунинг се крият всички грешки и колата не може да се диагностицира.

 

Освен всичко друго огледай за спукани маркучи по турбо пътищата кофти течове по турбина, може проблема да е и в електронното управление на турбото, доста трудно ще се намери проблема без записани грешки.


  • 0

2nk6jr7.gif





0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни