Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Distronic Retrofit


  • Please log in to reply
45 мнения по тази тема

#31 bronc

bronc

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 679 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W211 E280 CDI 4Matic - ex
    Ford Focus 1.6 EcoBoost

Публикувано 06 юни 2018 - 15:09

Колега, защо не си потърсиш този панел от друга кола. Срещат се често в английския и немския ибей.


  • 0

#32 n_niki

n_niki

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 157 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Русе
  • Автомобил:
    Mercedes E270 W211 2004г.

Публикувано 06 юни 2018 - 15:50

Колега, защо не си потърсиш този панел от друга кола. Срещат се често в английския и немския ибей.

Все други цветове са а екстрата е рядкост - не ми се фолира! Пък като го съсипя моето може да купя, а и цените много варират -проекта до тук ми стъпа на близо 1600лв - детектор кабели щипки копчето и оригинална решетка - никак не е евтино но всеки си преценява - много съм инвестирал в колата и смятам да ми се отплаща с добра служба :)

Този пост е редактиран от n_niki: 06 юни 2018 - 15:58

  • 1

#33 vbogoev

vbogoev

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 300 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W212 E350 CDi
    W211 Е320 CDi - открадната
    W201 190E

Публикувано 06 юни 2018 - 16:15

За W212 мога да кажа, че ми искаха към 2000лв за частите, но по-големия проблем беше, че не можах да намеря майстор, който да го монтира. Всички се дърпаха като чуеха за какво става въпрос. Иначе за W212 ми казаха, че освен централния радар имало още 4 датчика разположени в калниците и че било огромна занимавка и нямало кой да се занимава да го прави това.


  • 0

#34 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 06 юни 2018 - 16:21

Все други цветове са а екстрата е рядкост - не ми се фолира! Пък като го съсипя моето може да купя, а и цените много варират -проекта до тук ми стъпа на близо 1600лв - детектор кабели щипки копчето и оригинална решетка - никак не е евтино но всеки си преценява - много съм инвестирал в колата и смятам да ми се отплаща с добра служба :)


Колега,от къде намери решетка и колко струваше?
  • 0

#35 n_niki

n_niki

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 157 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Русе
  • Автомобил:
    Mercedes E270 W211 2004г.

Публикувано 06 юни 2018 - 16:41

Ebay- от UK с пазарлъка 210лв с доставката.
  • 0

#36 n_niki

n_niki

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 157 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Русе
  • Автомобил:
    Mercedes E270 W211 2004г.

Публикувано 06 юни 2018 - 16:48

За W212 мога да кажа, че ми искаха към 2000лв за частите, но по-големия проблем беше, че не можах да намеря майстор, който да го монтира. Всички се дърпаха като чуеха за какво става въпрос. Иначе за W212 ми казаха, че освен централния радар имало още 4 датчика разположени в калниците и че било огромна занимавка и нямало кой да се занимава да го прави това.

На W212 e Distronic plus мисля - камери, 2 датчика в бронята , модули - трябва да е завдско иначе е проблем, за 211 е по лесно но и устройството е по просто!
https://mbworld.org/...lot-s-pics.html
https://www.motor-ta...f-t4007636.html
Тези два форума ми бяха ръководство !
  • 1

#37 vencislav

vencislav

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 1547 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    インフィニティ

Публикувано 06 юни 2018 - 19:00

Всичко работи перфектно

 

Браво. 

Аз толкова бях свикнал че карах постоянно с включен дистроник, дори и градско в София. 

Даже се шегувах с приятели че това е екстра за подпийнали шофиори, караш както можеш а 

колата сама бибка и се коригира когато трябва.


  • 1

#38 az_be

az_be

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 390 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Бургас
  • Автомобил:
    Honda Legend 3.7 VTEC

Публикувано 06 юни 2018 - 19:54

Четох че диапазона на действие е между 30 и 180км/ч. Следователно тази екстра в задръстване е неизползваема?
  • 0

#39 n_niki

n_niki

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 157 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Русе
  • Автомобил:
    Mercedes E270 W211 2004г.

Публикувано 06 юни 2018 - 19:56

Това все пак е 2003г трябва да plus колата да е след 2008 или нещо подобно.
Аз я карам извън града в града - голфче :)

Този пост е редактиран от n_niki: 06 юни 2018 - 19:58

  • 0

#40 n_niki

n_niki

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 157 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Русе
  • Автомобил:
    Mercedes E270 W211 2004г.

Публикувано 06 юни 2018 - 22:16

Дай малко инфо как точно го направи. Необходими части/модули и др. Интересно ми е щото и аз съм с 211 и ако е приемливо като цена и време може да се заиграя да го направя и аз.

Виж сега колега малко е специфично - става въпрос за оборудването на колата и вложените при производстово модули. 

1. Трябва да имаш фабричен парктроник - той прави връзка към CAN мрежата в автомобила ако нямаш - трябва да сложиш - Фабричен!

2. Трябва колата да е произведена след 06.2004г - иначе се ползва старата система - сензор отпред и електронен модул който се монтира под пасажерската седалка и окабеляване и доста по трудно - моята кола е пройзведена 29.06.2004 - затова  се реших да пробвам!

3. Важно условие е да се провери VIN  дали колата има код 805 - това ти гарантира нова версия на ESP модула който контролира спирачката и т.н.

4.  Колата да не е 4matic - има риск да не ти се получи -  след 06.2004 все още продължават да вграждат старите  модели модули -на един германец не му се получи и си вгради старата система въпреки че колата му има код 805.

5 СБЦ модула - с помоща на Стар диагноза да се провери в ESP модула SBCда има код SBC121F

Все по рядко ще се намират тези модули, нови кабели от дилърите на Мерцедес няма, едната щипказа закрепване е на цена 20лв - моя модул го купих с кабела и закрепващите щипки.

Цената е на проекта е между 1200- 1800 лв - въпрос на договорки и компромиси - мисля че решетката можех да си я изфабрикувам но поръчах нова и т.н.

Ако имаш желание ще ти съдействам с каквото мога - важно е да има Стар Диагноза - аз иначе не бих започнал да го правя - трябва и кодиране ZGW !

По горе съм дал линкове от които черпих цялата информация!


Този пост е редактиран от n_niki: 06 юни 2018 - 22:19

  • 4

#41 IliyaD

IliyaD

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 5 Мнения:
  • Град:София
  • Автомобил:
    W212 2010 4matic

Публикувано 09 юни 2018 - 14:52

Четох че диапазона на действие е между 30 и 180км/ч. Следователно тази екстра в задръстване е неизползваема?

Аз съм с д+ спира до 0 и тръгва при потегляне в задръстване при w212. Не съм сигурен за този диапазон, тествал съм го до 220 на магистрала.

Изпратено от моят SM-N950F с помощта на Tapatalk
  • 0

#42 hipopotyk

hipopotyk

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 847 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    2012 C350 CDI 3.0
    2010 C63AMG 6.3V8
    2008 VW Touareg 6.0 W12
    2007 ML63 AMG 6.2 V8
    2003 Z4 Roadster 3.0si
    2000 Ford Mustang 5.4

Публикувано 09 юни 2018 - 15:08

Аз съм с д+ спира до 0 и тръгва при потегляне в задръстване при w212. Не съм сигурен за този диапазон, тествал съм го до 220 на магистрала.

Изпратено от моят SM-N950F с помощта на Tapatalk

И при мен е така с д+ на w204

Sent from my SM-G950F using Tapatalk
  • 0
Once a year, go someplace you’ve never been before!

#43 danskich

danskich

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 3 Мнения:
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    W211 320 cdi I6 2003

Публикувано 28 юни 2018 - 06:51

Виж сега колега малко е специфично - става въпрос за оборудването на колата и вложените при производстово модули.
1. Трябва да имаш фабричен парктроник - той прави връзка към CAN мрежата в автомобила ако нямаш - трябва да сложиш - Фабричен!
2. Трябва колата да е произведена след 06.2004г - иначе се ползва старата система - сензор отпред и електронен модул който се монтира под пасажерската седалка и окабеляване и доста по трудно - моята кола е пройзведена 29.06.2004 - затова се реших да пробвам!
3. Важно условие е да се провери VIN дали колата има код 805 - това ти гарантира нова версия на ESP модула който контролира спирачката и т.н.
4. Колата да не е 4matic - има риск да не ти се получи - след 06.2004 все още продължават да вграждат старите модели модули -на един германец не му се получи и си вгради старата система въпреки че колата му има код 805.
5 СБЦ модула - с помоща на Стар диагноза да се провери в ESP модула SBCда има код SBC121F
Все по рядко ще се намират тези модули, нови кабели от дилърите на Мерцедес няма, едната щипказа закрепване е на цена 20лв - моя модул го купих с кабела и закрепващите щипки.
Цената е на проекта е между 1200- 1800 лв - въпрос на договорки и компромиси - мисля че решетката можех да си я изфабрикувам но поръчах нова и т.н.
Ако имаш желание ще ти съдействам с каквото мога - важно е да има Стар Диагноза - аз иначе не бих започнал да го правя - трябва и кодиране ZGW !
По горе съм дал линкове от които черпих цялата информация!


  • 0

#44 danskich

danskich

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 3 Мнения:
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    W211 320 cdi I6 2003

Публикувано 28 юни 2018 - 06:56

Здравей Ники,

Можеш ли да дадеш малко повече детайли за w211 преди 6.2004? Моята е произведена 2003.
Имам фабричен парктроник отпред?
Какво е специфичното за по-старата система на дисктроника?
- Око
- модул под седалка
- управление до скоростния лост
- окабеляване - къде минава? Къде са точките на контакт с другите моду ли на колата? Кои са те?
Как да различа стария от новия вариант на дисктроник системата? Имаш ли номерата им?

Благодаря
  • 0

#45 n_niki

n_niki

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 157 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Русе
  • Автомобил:
    Mercedes E270 W211 2004г.

Публикувано 28 юни 2018 - 12:46

Здравей колега писах ти, но парктроника не може да е само отпред- фабрично трябва да имаш и отзад!
  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни