Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Distronic Retrofit


  • Please log in to reply
45 мнения по тази тема

#1 vbogoev

vbogoev

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 270 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W212 E350 CDi
    W211 Е320 CDi - открадната :/
    W201 190E

Публикувано 15 декември 2016 - 15:11

Здравейте,

 

в няколко сервиза съм питал, днеска даже питах и в Балкан Стар и всички ми отказват монтажа на Дистроник за W212. Каква е причината, толкова ли е сложно, че дори официалния представител за страната да не предлага тази услуга. Да ми кажат някаква огромна сума да ме откажат ок, ама да ми кажат, че не предлагат такава услуга нещо не ми се връзва. Какви са драмите с Дистроника? Решетка, радар, стойка за радара, нов лост, софтуер и кабели, друго има ли?

 

Поздрави!


  • 0

#2 vmvelev

vmvelev

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 576 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W209/2005/2.7 CDI
    W211/2003/5.5 AMG
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 15 декември 2016 - 15:49

Доколкото прочетох тук, нещата излизат много скъпо и след това трябва да си играеш със стар, че да го настроиш както трябва.

Разгледай темичката и ти.


  • 0

#3 vbogoev

vbogoev

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 270 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W212 E350 CDi
    W211 Е320 CDi - открадната :/
    W201 190E

Публикувано 15 декември 2016 - 16:24

Доколкото прочетох тук, нещата излизат много скъпо и след това трябва да си играеш със стар, че да го настроиш както трябва.

Разгледай темичката и ти.

 

Точно тази тема съм я чел няколко пъти, но при W212 е по различен начин. И мен не ме притеснява, че е скъпо, а че никой не иска да се наеме да го направи, дори Балкан Стар. Например, ако започна да си събирам 1 по 1 частите и накрая дойде момента на retrofit-a какво правим? Очевидно сам човек без оборудване не може да се справи, колкото и голям ентусиаст да е...


  • 0

#4 vmvelev

vmvelev

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 576 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W209/2005/2.7 CDI
    W211/2003/5.5 AMG
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 15 декември 2016 - 16:31

Едва ли някой ще се навие, честно казано. Иначе частите, които трябват ги има описани тук.


  • 0

#5 kdl

kdl

    Член на УС на МБКБ в оставка

  • Членове на клуба
  • 7796 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 15 декември 2016 - 18:34

E колко да е трудно. Събери частите, навържи ги като на оригинална, а за ретрофита съм сигурен, че ще се намери някой.

Не е като преди 5 години, доста колеги имат SDS и познанията вече, и трябва да могат да я кодират.


  • 0
Audi_A4_avatar.gif

#6 sami

sami

    Член на УС на МБКБ

  • Управителен съвет
  • 2331 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    C30 CDI AMG
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 15 декември 2016 - 21:09

На новите коли им се прави SCN кодиране. Там ти трябва акаунт към Daimler. Или някой който има такъв за да ти го настрои. Не е като при W203/209 и W211. Иначе невъзможни неща няма.


  • 0
Публикувано изображение

#7 vbogoev

vbogoev

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 270 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W212 E350 CDi
    W211 Е320 CDi - открадната :/
    W201 190E

Публикувано 18 декември 2016 - 20:44

На новите коли им се прави SCN кодиране. Там ти трябва акаунт към Daimler. Или някой който има такъв за да ти го настрои. Не е като при W203/209 и W211. Иначе невъзможни неща няма.

 

То е ясно, че няма, въпросът е какви услилия и средства ще се изразходят... До сега не съм намерил някой, на който да му се занимава. Ако някой има информация къде мога да питам, да казва. И аз не мисля, че е голяма философия да се свържат 3 компонента с 1 кабел, ама знам ли, може кодирането да е трудно...


Този пост е редактиран от vbogoev: 18 декември 2016 - 20:45

  • 0

#8 drjivago

drjivago

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1711 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Вече бивш s212, e200 cdi
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 18 декември 2016 - 20:58

Ако можеше да стане официално, то и БС щяха да го предлагат като услуга. В този ред на мисли какво би помогнал акаунта в Даймлер.
  • 0

#9 sami

sami

    Член на УС на МБКБ

  • Управителен съвет
  • 2331 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    C30 CDI AMG
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 18 декември 2016 - 21:12

Ами SCN кодирането без акаунт там не става. Там се сменя първо VEDOC доколкото знам. И после някои модули се SCN кодират.


Този пост е редактиран от madwifi: 18 декември 2016 - 21:17

  • 0
Публикувано изображение

#10 Praetorian

Praetorian

    Salat Küchenchef

  • Потребители на форума
  • 1426 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Е, мирясах!....Хм, като помисля отново...май не съм.
  • Автомобил:
    W212

Публикувано 18 декември 2016 - 21:18

В немско за ретрофит на дистроник в свободен сервиз искат 7000 евро.

 

При 212ка с дистроник ESP-хидравликата е друга (с 47 пина, вместо 38). Разговорно му казват Premium ESP.

Ето видео на подобна гимнастика с 204ка

 

Допълнение: оказа се, че Мерцедес вече на инсталира стандартни кабелни снопове във всеки модел, а са индивидуализирани за конкретния автомобил. Т.е. материалните им разходи > труд за събиране на индивидуалните снопове.

Следствие: за всяка добавка по колата следва да се купува и добавя нов сноп. Не може да се разчита, че Мерцедес са положили празен сноп, който може да ползваме.


Този пост е редактиран от Praetorian: 18 декември 2016 - 22:01

  • 0

#11 sami

sami

    Член на УС на МБКБ

  • Управителен съвет
  • 2331 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    C30 CDI AMG
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 19 декември 2016 - 00:31

Това с индивидуалните снопове доколкото знам започва още при W202. Аз като си сложих седалки с памет и подгрев си прекарах всичките допълнителни кабели.


  • 0
Публикувано изображение

#12 Krasi.Martinov

Krasi.Martinov

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 540 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofiq
  • Автомобил:
    W212 350cdi 4matic

Публикувано 19 декември 2016 - 08:12

Добре де, поне круиз контрол има ли. Ако да липсата на дистро ник се преживява за Бг. Виж в Истанбул го отцених в градски цикъл на влачене


Sent from my iPhone 7 using Tapatalk
Officeservices.bg
  • 0

#13 Subsonic

Subsonic

    Член на УС на МБКБ

  • Управителен съвет
  • 3447 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W 124 230E, 91
    W 124 260E, 89

Публикувано 19 декември 2016 - 11:22

Изгледах половината филмче и видях, че са разглобява почти цялата кола, като се добавят кабелни снопове на най-различни места. Сигурно в другата половина на филмчето я раглобяват и сглобяват още веднъж. :)

 

Според мен в България няма място, на което да го направят така, че хем колата да си е като преди, хем да има работещ дистроник. По-добре си търси кола с фабрично монтиран.


  • 2

________________________________________

Sportline front anti-roll bar
Lowered suspension
3 degrees cam retard
3 degrees extra spark advance
Experimental exhaust


#14 bronc

bronc

    Напреднал

  • Членове на клуба
  • 648 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W211 E280 CDI 4Matic - ex
    Ford Focus 1.6 EcoBoost

Публикувано 19 декември 2016 - 11:34

А някой монтирал ли е на W211? Принципно е готина екстра, ама като гледам под 1500-2000 лева няма да ми стъпи..


  • 0

#15 sami

sami

    Член на УС на МБКБ

  • Управителен съвет
  • 2331 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    C30 CDI AMG
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 19 декември 2016 - 13:45

Уверил съм се и в предната кола и в сегашната, че слагане на допълнителни екстри си изисква много време, средства и нерви.

Решил съм че следващата кола ще си я взема с екстрите без които не мога. Ксенон, парктроник, отопление на седалки, затъмняващи огледала, сензор за дъжд и ксенон.


  • 1
Публикувано изображение




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни