Парно
Започната от trifonl, 13 дек 2016 - 21:26:26
16 мнения по тази тема
#1
Публикувано 13 декември 2016 - 21:26
Стана -10 и греда... двигателя загрял на 80 градуса, седи колата на място духа хладко, форсирам я до 3000 оборота почва да си духа както трябва. Това се случва и отпред и отзад. Настроих я да духа само на предните духалки за да съм сигурен, но на ауто от всякъде си духа хладко. Какво да правя, няма разлика дали е на HI или е на някакви градуси 29,30,32. С това изключван сензора в плафона. S500 4-matic w220
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
#2
Публикувано 14 декември 2016 - 07:44
Пробвал ли си рест помпата дали работи?
#3
Публикувано 14 декември 2016 - 08:41
Щом на обороти има топло ,а на празен ход не , то проблема е точно в тази рециркулационна (рест) помпа. На диагностика я показва ,но за мен на 90% там е болката ,вземи от някъде за проба и действай.
NO PAIN - NO GAIN!
#4
Публикувано 14 декември 2016 - 09:32
После ще пробвам дали работи. На диагностика на климатика ще излезе ли или само на Стар? Къде се намира тази помпа?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
#5
Публикувано 14 декември 2016 - 10:00
На климатика излиза грешка 1445. Какво значи това не можах да намеря в Гугъл?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
#6 Гост_zBnerOV6MJГост_
Публикувано 14 декември 2016 - 10:21
Мисля, че това няма общо с парното.
Намерих това
B1445 Door Handle Switch Circuit Short To Ground
Промяна: Иначе виж документа, който съм прикачил.
Разгледай стъпки 8 и 9. 8 е за диагностика, 9 е за четене и триене на грешки. Там можеш да видиш и списъка с грешки. 1445 няма, за съжаление. Кажи какво е станало след това.
Този пост е редактиран от vmvelev: 14 декември 2016 - 10:26
#7
Публикувано 14 декември 2016 - 12:19
Единствената грешка беше тази, истрих я и това е. Явно ще търся майстор, проблема е че незнам тука в Добрич кой разбира от тези неща. Очетливо като форсирам колата се появава топлото. Всичко друго е наред по колата. Пробвах рест функцията и тогава духаше хладко.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
#8
Публикувано 14 декември 2016 - 12:47
Тука едно прятелче ми влезе в страшен спор. Колата ми не държала градуси. Термостата ми бил скапан. Моита кола в движение държи винаги и само 80 градуса точно. На място се вдигат до 90 и малко но не повече. Тръгна ли веднага пада до 80. Доколкото съм чел моя двигател трябва да е между 80 и 93 градуса нормално и то през зимата?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
#9 Гост_zBnerOV6MJГост_
Публикувано 14 декември 2016 - 13:10
Термостата не би трябвало да играе роля, когато имаш топъл въздух на високи обороти...
Рест помпата я тествай - загрей колата до оптимална температуре, изключи двигателя и цъкни на рест.
Не би трябвало за 3 минути да духа студено, тоест ако започне да духа студено е от нея.
Както XaPu каза, вземи от някъде една за проба и виж. И аз мисля, че от там ти е проблема.
#10
Публикувано 14 декември 2016 - 14:02
На рест първо ми духа много много слабо едвам се долавя потока, второ доколкото долавям духа не баш студено ама същото като на място - хладко, но в никакъв случай топло както трябва да е.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
#11 Гост_zBnerOV6MJГост_
Публикувано 14 декември 2016 - 14:09
Значи точно тази помпа ти е проблема.
#12
Публикувано 19 декември 2016 - 16:03
Къде се намира тая помпа търсих снимки но не я намирам залягах гледах около казанчето на антифриза .... греда
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
#13
Публикувано 19 декември 2016 - 23:05
#14
Публикувано 19 декември 2016 - 23:39
Мимо благодаря, точно и аз го намерих това. За жалост тука в Добрич нямам инструменти, или утре ще я карам някъде или като де прибера в Пловдив ще я разглобя... Благодаря още веднъж ще пиша като има развитие!
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
#15
Публикувано 20 декември 2016 - 10:36
Процедурата е около час работа, правил съм на CL500 от това поколение на мой приятел... С разглабяне и почистване се оправя в общия случай, иначе се продават и ремонтни комплекти.
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни