Помагайте. Р 0670. Р 2270.
Започната от naseto1969, 01 дек 2016 - 18:52:11
12 мнения по тази тема
#1
Публикувано 01 декември 2016 - 18:52
Моля за помощ колеги
Е 280 cdi. V 6. 2006 г. 190 к.с.
Грешките който излизат са-
Р 0670 powertrain
P 2270 - 02 sensor signnal stusk lean
Bank 1 sensor 2
Колата пали трудно първоначално.
Моля ако някой е имал подобен проблем да
Помогне.
Е 280 cdi. V 6. 2006 г. 190 к.с.
Грешките който излизат са-
Р 0670 powertrain
P 2270 - 02 sensor signnal stusk lean
Bank 1 sensor 2
Колата пали трудно първоначално.
Моля ако някой е имал подобен проблем да
Помогне.
#2
Публикувано 01 декември 2016 - 19:08
Ламбда сонда, иска нова.
NO PAIN - NO GAIN!
#3
Публикувано 01 декември 2016 - 19:37
?
#4
Публикувано 01 декември 2016 - 21:15
Проблемното палене сутрин идва от първата грешка , проблем с релето за подгревните свещи често горят при една или повече заминали свещи . Втората ти грешка е проблемна ламбда сонда .
#5
Публикувано 01 декември 2016 - 22:27
Как да проверя релето?
#6
Публикувано 01 декември 2016 - 22:34
Как да проверя релето?
подаваш контакт и на изходите за свещите слагаш мултицет или на диагностика .
#7
Публикувано 02 декември 2016 - 10:06
Релето вътре има едни пластини, които изпълняват ролята на предпазител. Те се подменят, но си е пипкава работата. Най-лесно е направо да го смениш.
Изгарят, когато някоя свещ е дала на късо, за да не изгори цялото реле.
Има здрави релета по моргите и смяната е най-безболезненото упражнение. Лично аз, обаче предпочитам да го възстановя.
Шофьорски стаж от 23.07.1987г.Категория B, C, D, E, Т-тб ,Т-кт
Шофирай разумно - стигни жив! Пази останалите на пътя!
Понякога ми идват такива идеи, че бръмбарите в главата ми стават на крака и ръкопляскат...
#8
Публикувано 02 декември 2016 - 12:25
Релето вътре има едни пластини, които изпълняват ролята на предпазител. Те се подменят, но си е пипкава работата. Най-лесно е направо да го смениш.
Изгарят, когато някоя свещ е дала на късо, за да не изгори цялото реле.
Има здрави релета по моргите и смяната е най-безболезненото упражнение. Лично аз, обаче предпочитам да го възстановя.
Новите не са с реле както едно време, а са с електронен модул на BERU. Там проблема е или в кабела, който свързва буксата на модула със платката вътре, или интеграла BTS6143D. Ремонтира се, но е играчка защото целия модул е залят с един гаден силикон.
#9
Публикувано 02 декември 2016 - 13:14
ще пиша като го оправя , но тука няма кои да ти направи една диагностика както трябва, само в официалния на Мерцедес а там записват за след 20,12,2016.
пак в едни филми влизам , не ми се мисли
#10
Публикувано 02 декември 2016 - 13:27
аз сам си направих теста с програмата torque на телефона
#11
Публикувано 02 декември 2016 - 13:30
кьде да го тьрся това реле, моля ако някои знае да помогне
#12
Публикувано 02 декември 2016 - 17:08
Под капака на двигателя. Виж тази снимка. Това заграденото с червено.
Този пост е редактиран от madwifi: 02 декември 2016 - 17:08
#13
Публикувано 02 декември 2016 - 19:26
мерси
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни