W211 Е270. Закарах я с репатрък, че беше пукнала 1 маркуч на 100 градуса и всичко беше леле мале (полято обилно, прикачил съм и снимка, да се види красотата).
Съмнения имах основно за антифриз в маслото, и оттам гарнитура, глава и недай си боже сегменти или блок. Казаха от сервиза маслен охладител, и че маслото е в казанчето за антифриза, а не обратното. Промивка, маслен охладител, гарнитурКа към него, антифриз и те така...
Сега я покарах 20км и ми е на 95 градуса, или поне аз толкова ги виждам (има прикачена отново снимка).
Основно ме притеснява един проблем, който го има от известно време - гори масло. Казаха ми че турбото е за рециклиране, рециклирахме го и вярно колата върви по съвсем друг начин, но след това се случи гореопоменатото фиаско и оттам и описания ремонт. Та сега колата отчита че има 4 литра при 6,5 по документ, както би трябвало да е. Ще долея и ще следя, но според вас остава ли възможността за гарнитура или нещо по-сериозно?