Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Придърпване


  • Please log in to reply
20 мнения по тази тема

#16 vonko1988

vonko1988

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 1717 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    който носи кеф :)

Публикувано 05 април 2017 - 08:12

Ако си имал проблем с хидро-то маслото няма как да го е решило. Ако проблема е решен е бил от старото масло или нещо свързано с него.

 

Правен ли е не разбрах тест на Стар за хидротрансформатор?


  • 0

#17 E 320 CDI T

E 320 CDI T

    Прохождащ

  • Непотвърдени потребители
  • Pip
  • 28 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Hamburg
  • Автомобил:
    Mercedes C 220 CDI T 2005

Публикувано 06 април 2017 - 22:35

Не 

 

Ако си имал проблем с хидро-то маслото няма как да го е решило. Ако проблема е решен е бил от старото масло или нещо свързано с него.

 

Правен ли е не разбрах тест на Стар за хидротрансформатор?

Не не съм правил тест,просто се зарових из немските форуми тъй като на нашата марка родината е Германия и е логично тук да има най много продадени коли и най много хора които да търсят

решение на проблемите си и така стигнах до няколко теми в които хората се оплакват че след подмяна на маслото колите им почват да придърпват и други подобни проблеми,,

интересното е че на почти всички проблема се е решил със замяна на маслото със точно каквото се препоръчва заводско,незнам защо тези които са били със жълто масло 

както при мен са имали точно същите проблеми при определена скорост.

Не се опитвам да уча или да се правя на майстор но надали някой от колегите тука ще му е приятно да плати за нещо което е здраво,всеки би го ядосало че го правят на глупак.

А понякога да се чете е полезно,поне може да се тръгне от по леките неща като смяна на филтри , масла и други преди да се хвърли човек да сменя турбини,кутии,механики.

Това се опитах да кажа.

Моята кола я купих със този проблем,но го усетих в последствие след 2-3 дена като беше хубаво загряла и тогава почна да придърпва,

ядосах се но вече беше купена.

Има сервизна книжка и е поддържана само в мерцедес за мое най голямо учудване.

Въздушният вилтър като го сменах не можах да разбера първоначално какво е ,толкова беше мръсен и нахакан с боклуци и в сервизната книжка печат от мерцедес че всичко е сменено.


Този пост е редактиран от E 320 CDI T: 06 април 2017 - 22:38

  • 0

#18 ЦецоКолев

ЦецоКолев

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 558 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Stuttgart
  • Автомобил:
    E200 1993 г. 136 кс.
    Е280 1998 г. 204 кс. Avantgarde
    S500 2000 г. 306 кс.

Публикувано 07 април 2017 - 00:53

От къща или приват я купи колицата?
  • 0

#19 vonko1988

vonko1988

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 1717 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    който носи кеф :)

Публикувано 07 април 2017 - 08:01

Ами да логично е ако маслото е било объркано това да причини проблеми, все пак механиката там е много финна. Та май нямаш избор освен да караш и ако пак стане нещо тогава да го мислиш :)


  • 0

#20 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8412 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 07 април 2017 - 10:21

Моята като я купих беше с объркано масло, сменено в Мерцедес.

Т.е. първите 722.9 трябва да са с червеното масло, като на 722.6. Едва след някакъв номер на кутията, сменят нещо вътре и слагат жълтото масло.

Чак предърпване не съм имал, но нещо не ме кефеше работата, а и последната смяна по документи е била преди доста време, така че му беше ред.

 

Много се опулих като видях как тече жълто масло. 

2 дни проверявах WIS-ове, технически документи и превъртях нета, грешката е вярна: оказа се, че трябва да съм с червено, а масово в дилърите не си правят труда да четат и директно посягат към варела с новото масло.

Така: това не било голяма драма, не чупи кутията, според откъслечната информация, която намерих. Много хора са го имали този проблем, като вероятно са още повече, които просто не знаят.

Аз сменил 2 пъти маслото: набутах се с още един оригинален филтър, болтове и гарнитура.

За да се оправи странното поведение, триеш адаптациите през STAR. После кутията започва да се държи ужасно (много тъп алгоритъм на самообучение има) и след известно време почва да сменя много приятно. Под известно време разбирай няколко хиляди километра и 2 месеца при моето каране.

Поне това е опита ми при моята кола.

 

722.6 принципно сменя по-мазно от 7G, някак по-неусетно, така че може и по-бързо да стане.

 

Ако горното не оправи нещата при теб, търсиш механичен проблем. Тресенето при движение, ми напомня на дизеловите таксита, по Европа. Дори наскоро бях пуснал снимка на едно на 700х.км. Имаше точно това отчетливо тресене в движение, при ускорение. Според мен това си е Торк-а при тези проблемните.

 

Стискам палци да се е оправило наистина с маслото и да си караш колата с кеф.


  • 0

Audi_A4_avatar.gif


#21 E 320 CDI T

E 320 CDI T

    Прохождащ

  • Непотвърдени потребители
  • Pip
  • 28 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Hamburg
  • Автомобил:
    Mercedes C 220 CDI T 2005

Публикувано 10 април 2017 - 18:01

От къща или приват я купи колицата?

От къща я купих от немец, и ме метна немеца че всичко е ок,така че да знаете само че като е немец не значи че няма да ви преметне,

но кола и жена са на късмет.

Засега никакви проблеми с тресенето дано да се е оправило всичко със смяната на маслото.


  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни