Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Придърпване


  • Please log in to reply
20 мнения по тази тема

#1 E 320 CDI T

E 320 CDI T

    Прохождащ

  • Непотвърдени потребители
  • Pip
  • 28 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Hamburg
  • Автомобил:
    Mercedes C 220 CDI T 2005

Публикувано 16 ноември 2016 - 23:16

Здравейте колеги,

от скоро съм собственик на Mercedes E 320 CDI T Model Automatik 2003 ,

двигател и окачване пефектни - поне засега, когато я купувах нямаше никакви забележки,

явно защото не беше загряла и това придърпване не го усетих тогава,

минавам директно към проблема колата си превключва идеално предавките когато още не е загряла напълно,

но загрее ли започва едно придърпване,тресене в диапазона от 40 до 80 км,

изчетох всички теми за автоматика и съм тотално объркан от къде може да е проблема,

тествах я загряла на позиция паркинг задържах оборотите на 1500 и 1800 няма никакво тресене също и стрелката на оборотомера не помръдва,

тествах и по време на движение задържам оборотомера на 1500 стрелката пак не помръдва,

водих я да я гледат в сервиз казаха ми че може и да се оправи при смяна на масло но може и да не се оправи а това хич не ми хареса като отговор

защото една смяна е 250 евро и няма гаранция че ще се оправи и после трябва да наливам едни пари в едни незнайни ремонти.

Моля за помощ.

да допълня живея в Германия,колата е купих от тук от Немец,Автокъща


  • 0

#2 harkata

harkata

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 138 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Ремонт на автомобили!
  • Автомобил:
    MB W211 E320 CDI 2004г. 204PS
    VW Golf IV 1.9 TDI 2002г. 131PS

Публикувано 03 март 2017 - 11:23

Колега,както обясняваш за смяна ти е турбината и клапана в нея ! При мен е със същите симптоми (придърпва при превключване,само на загряло ) Слагах,какви ли не добавки и сменях маслото три пъти,но става все по-зле ! Още не съм я оправил,но това е диагнозата на майсторите !


  • 0

#3 gipsa

gipsa

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 352 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Смолян
  • Автомобил:
    w201 dtm реплика,жълто такси 211-КоНпресор с 476 магарета под капака и едно зад волана....

Публикувано 03 март 2017 - 19:21

Хидротрансформатор,няма да се оправи със смяна на маслото.


  • 0

#4 vonko1988

vonko1988

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 1717 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    който носи кеф :)

Публикувано 03 март 2017 - 22:39

И до колкото съм говорил с моя майстор този проблем трябва да се решава бързо, че иначе чупиш механиката на кутията и там става ДЕБЕЛО...


  • 0

#5 E 320 CDI T

E 320 CDI T

    Прохождащ

  • Непотвърдени потребители
  • Pip
  • 28 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Hamburg
  • Автомобил:
    Mercedes C 220 CDI T 2005

Публикувано 03 април 2017 - 20:06

Тез майстори да вземете да ги смените викам,

Смених маслото със каквото препоръчват от Мерцедес и проблеми никакви с придърпване и привключване,сменяте и филтър и щекер задължително със смяната на маслото.

Маслото само червено, със жълто няма да се получи.

И още едно важно нещо маслото трябва да е точно на нивото си ако е повече или по малко има вероятност да създава проблеми.

Това го прочетох във Немски форуми ,тука като гледам май всеки препоръчва смяна на Турбината.

Четох  също има много оплаквания от сервизите на Мерцедес тук в Германия със некадърна работа,слагане на масла които хал хабер си нямат със Мерцедес и със изписване на части който изобщо не са за смяна така че внимавайте при кои ,,Майстори ,, ходите.

На мен от Мерцедес ми обадиха 6000 евро за нова кутия и директно им казах да си наврат Дипломите там дето не огрява слънце ,а целия проблем ми коства 200 евро със ново масло и резервни части и за смяната още 50 при един майстор който не е Немец.Коментарите ги оставям на вас.

Между другото маслото с което ми правеше проблеми колата беше жълто сменяно от легендарния сервиз на Мерцедес в кавички,а какви суми искат за ремонти не смея да ги напиша даже.


  • 0

#6 Bokouser

Bokouser

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 637 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    E350 CDI BlueEFF Avantgarde
    CL203 SportCoupé

Публикувано 03 април 2017 - 20:49

Тук ти препоръчват смяна на турбина, всеки на база свой опит, а по презумция маслото в скоростната кутия (то не е и масло а ATF да сме точни) се сменя много преди да се появят подобни симптоми и то с такова по спецификация за твоята кутия, не по метода - жълто или червено. Хубаво си го сменил, дано да няма повече проблеми, покарай и кажи.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Този пост е редактиран от Bokouser: 03 април 2017 - 20:52

  • 0

#7 wertion

wertion

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 762 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дупница
  • Автомобил:
    W203 C200 Kompressor 2004 - Sold
    W209 CLK 270 CDI 2005 -Sold
    W163 ML 280 2003 - Sold
    W211 E270 CDI 2004 - Sold
    E320 CDI EVO W211 2009
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 03 април 2017 - 21:15

Колега не скачай веднага с фразата "реших проблема със смяна на маслото " . Много хора преди теб са го правили и ефекта е за кратко , ако задържи при теб и няма проблем ще се радвам ,но не бързай със заключенията и не изключвай проблеми макар и по безпроблемния 5 степенен автомат .


  • 0

Auto-logo-New-contur1178.jpg


#8 ЦецоКолев

ЦецоКолев

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 558 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Stuttgart
  • Автомобил:
    E200 1993 г. 136 кс.
    Е280 1998 г. 204 кс. Avantgarde
    S500 2000 г. 306 кс.

Публикувано 03 април 2017 - 21:19

Тез майстори да вземете да ги смените викам,
Смених маслото със каквото препоръчват от Мерцедес и проблеми никакви с придърпване и привключване,сменяте и филтър и щекер задължително със смяната на маслото.
Маслото само червено, със жълто няма да се получи.
И още едно важно нещо маслото трябва да е точно на нивото си ако е повече или по малко има вероятност да създава проблеми.
Това го прочетох във Немски форуми ,тука като гледам май всеки препоръчва смяна на Турбината.
Четох  също има много оплаквания от сервизите на Мерцедес тук в Германия със некадърна работа,слагане на масла които хал хабер си нямат със Мерцедес и със изписване на части който изобщо не са за смяна така че внимавайте при кои ,,Майстори ,, ходите.
На мен от Мерцедес ми обадиха 6000 евро за нова кутия и директно им казах да си наврат Дипломите там дето не огрява слънце ,а целия проблем ми коства 200 евро със ново масло и резервни части и за смяната още 50 при един майстор който не е Немец.Коментарите ги оставям на вас.
Между другото маслото с което ми правеше проблеми колата беше жълто сменяно от легендарния сервиз на Мерцедес в кавички,а какви суми искат за ремонти не смея да ги напиша даже.


Един от светилата тука покрай Щутгарт по автоматиците на Мерцедес ми каза, че със смяна на масло никой от проблемите не се оправя. Нито шум, нито ритвания нито нищо. Единствено може да помогне ако кутията включва бавно и е мудна. Човека само с това се занимава. Маслото, което ми сипа беше червено, ако има значение. Говорихме си надълго за 722.6, каза, че е най-здравият автомат на мерцедес. Много разговорлив и маниак немец.
  • 1

#9 vonko1988

vonko1988

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 1717 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    който носи кеф :)

Публикувано 03 април 2017 - 22:58

Колега дано се е оправило...ама надали. И усетиш ли проблем в турбината я прави(не казвам да я сменяш, прави се) че после чупиш механиката и стаа..ОООООО


  • 0

#10 gipsa

gipsa

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 352 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Смолян
  • Автомобил:
    w201 dtm реплика,жълто такси 211-КоНпресор с 476 магарета под капака и едно зад волана....

Публикувано 04 април 2017 - 03:24

Тез майстори да вземете да ги смените викам,

Смених маслото със каквото препоръчват от Мерцедес и проблеми никакви с придърпване и привключване,сменяте и филтър и щекер задължително със смяната на маслото.

Маслото само червено, със жълто няма да се получи.

И още едно важно нещо маслото трябва да е точно на нивото си ако е повече или по малко има вероятност да създава проблеми.

Това го прочетох във Немски форуми ,тука като гледам май всеки препоръчва смяна на Турбината.

Четох  също има много оплаквания от сервизите на Мерцедес тук в Германия със некадърна работа,слагане на масла които хал хабер си нямат със Мерцедес и със изписване на части който изобщо не са за смяна така че внимавайте при кои ,,Майстори ,, ходите.

На мен от Мерцедес ми обадиха 6000 евро за нова кутия и директно им казах да си наврат Дипломите там дето не огрява слънце ,а целия проблем ми коства 200 евро със ново масло и резервни части и за смяната още 50 при един майстор който не е Немец.Коментарите ги оставям на вас.

Между другото маслото с което ми правеше проблеми колата беше жълто сменяно от легендарния сервиз на Мерцедес в кавички,а какви суми искат за ремонти не смея да ги напиша даже.

Колега,гледам много бързо взе,че стана и ти''майстор''.Ние се опитваме да ти помогнем,а ти как ни нареди да си сменяме майсторите.Пак ти казвам при заминал торк,той не се оправя със смяна на ЦВЕТНИ масла,но той се познава и на100 процента дали е заминал с една процедура със стардиагнозата.

 Иначе ясно по твоя проблем,щом придърпва сменяме жълтото масло с червено и сме готови.Хубаво,че нямам диплома за да трябва и аз да си я навра в д-то......


  • 0

#11 E 320 CDI T

E 320 CDI T

    Прохождащ

  • Непотвърдени потребители
  • Pip
  • 28 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Hamburg
  • Автомобил:
    Mercedes C 220 CDI T 2005

Публикувано 04 април 2017 - 19:02

Колега,гледам много бързо взе,че стана и ти''майстор''.Ние се опитваме да ти помогнем,а ти как ни нареди да си сменяме майсторите.Пак ти казвам при заминал торк,той не се оправя със смяна на ЦВЕТНИ масла,но той се познава и на100 процента дали е заминал с една процедура със стардиагнозата.

 Иначе ясно по твоя проблем,щом придърпва сменяме жълтото масло с червено и сме готови.Хубаво,че нямам диплома за да трябва и аз да си я навра в д-то.....

 

Колега погледни си коментара по горе ,тай като гледам как ми реши набързо проблема с придарпването със едно изречение ще е по добре наистина че нямаш диплома иначе със сигурност щях да ти го кажа и на теб това с дипломата.

От такива помощници пази боже дето те пращат да хвърлиш една камара пари във нищото.

Само за твоя информациа колата е вече на 5000 км след смяната на маслото и не виждам признаци на придърпване или ще кажеш че съм решил механичен проблем какъвто е хидротрансформатора със смяна на маслото ???

Вземи прочети малко за свойствата на маслата при автоматика и пак заповядай да коментираш.


Този пост е редактиран от E 320 CDI T: 04 април 2017 - 19:10

  • 0

#12 mradulov

mradulov

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 3721 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Автомобили
  • Автомобил:
    S203 220CDI Автоматик 2005г.

Публикувано 04 април 2017 - 20:27

Кат говориш толкоз начетено, бих желал да ти обърна внимание, че имаш правописна грешка, която поне на явертъ клавиатура не е обяснима с дебели пръсти. Вероятно би могъл да намериш по-спокойно изражение на чувствата си към официалните сервизи и бъди сигурен, не си само ти пострадалия, но колегите тук не са представители на никой, освен на себе си, което им дава право да имат мнение различно от твоето, което не е причина да сгруб.

П.С.
Бах маа му колко академично се изразих, явно по грешка съм пйинал от отварата от мушмули...

Sent from my SM-N910C using Tapatalk

Този пост е редактиран от mradulov: 04 април 2017 - 20:28

  • 0
Mercedes-Benz - Unlike any other!

#13 E 320 CDI T

E 320 CDI T

    Прохождащ

  • Непотвърдени потребители
  • Pip
  • 28 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Hamburg
  • Автомобил:
    Mercedes C 220 CDI T 2005

Публикувано 04 април 2017 - 22:50

Кат говориш толкоз начетено, бих желал да ти обърна внимание, че имаш правописна грешка, която поне на явертъ клавиатура не е обяснима с дебели пръсти. Вероятно би могъл да намериш по-спокойно изражение на чувствата си към официалните сервизи и бъди сигурен, не си само ти пострадалия, но колегите тук не са представители на никой, освен на себе си, което им дава право да имат мнение различно от твоето, което не е причина да сгруб.

П.С.
Бах маа му колко академично се изразих, явно по грешка съм пйинал от отварата от мушмули...

Sent from my SM-N910C using Tapatalk

Освен че имам правописна грешка май и единия ми чорап се е скъсал предлагам и това да коментираме,какво ще кажеш колега ?


  • 0

#14 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8412 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 04 април 2017 - 23:24

@Е320 CDI T, колега, надявам се всичко да е разрешено и да нямаш проблеми повече. Някои от писалите в темата имат много богат опит и не целят да ти счупят кефа. 

Моля, придържайте се към добрия тон. Информацията е полезна, това е и целта на техническите форуми.

 

Масово дилърите слагат от новия стандарт масло на старите кутии, което е тъпо, но явно не счупва кутията. Интересно е как новото масло се е озовало в твоята кутия, имаш ли сервизна история при дилър, която да го доказва.

След промивка и резет на адаптации нещата си идват на мястото, ако няма други грижи, минал съм през това.


  • 0

Audi_A4_avatar.gif


#15 gipsa

gipsa

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 352 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Смолян
  • Автомобил:
    w201 dtm реплика,жълто такси 211-КоНпресор с 476 магарета под капака и едно зад волана....

Публикувано 05 април 2017 - 07:25

Ние се опитваме да даваме мнения САМО и единствено по това какво е усетил и описал собственика на автомобила.От там съдим за дадения проблем,а в повечето пъти инфото и усещанията са грешни.

  Пак ти казвам прецакано хидро не се оправя със смяна на масло.Иначе кой какво е бил налял в кутия като масло аз не мога да знам.

Иначе ако беше дошъл при мен със сигурност нямаше да ти реша проблема с ,,едно изречение'',но това няма как да знаеш.

 

Хубавото е,че нямам диплома.......

   Със здраве от мен.


  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни