Може ли негови координати. Също така ще ми кажете ли от кои модели може да се свали компресор. Предполагам всичко което е 55?
ТУК му профила в Базара.
Можеш за го питаш направо за това:
Публикувано 15 ноември 2016 - 19:21
Публикувано 15 ноември 2016 - 19:38
Марио се казва,мисля че си изтри профила.С него трябва да се правят много точни уговорки,препоръчително на място.
Нали ти е ясно,че ако купиш АМГ мотор той няма да е нов и ще му е взета душичката може би?
Всичко е въпрос на цена
Публикувано 15 ноември 2016 - 19:42
Публикувано 15 ноември 2016 - 20:08
Ехее бях го забравил този герой, най-добре е да отидеш на място с черна Г класа с черни стъкла, пълна с момчета с черни тениски или черни потници, с обща маса, съвпадаща с тая на джипката
Не бе то човек се променя, но до преди няколко години, много колеги изказаха мнения сочещи, че въпросната личност не е много коректна.
Хммм интересно, предвид това колко стока има да се правиш на тарикат... ама може нямал съм контакти с него.
Публикувано 15 ноември 2016 - 22:33
Марио се казва,мисля че си изтри профила.С него трябва да се правят много точни уговорки,препоръчително на място.
Нали ти е ясно,че ако купиш АМГ мотор той няма да е нов и ще му е взета душичката може би?
Цял мотор едва ли ще тръгна да сменям. По скоро ще дебна за Kleemann кит-а по родните и чуждестранни сайтове. Междувременно може да сложа една изпускателна система и да я закарам да я пипнат софтуерно.
Относно издръжливостта, смятам че 60-70000км все ще изкара.
Публикувано 16 ноември 2016 - 21:17
А мога ли да взема само компресора и необходимите за него части и да ги сложа на моя мотор.
Публикувано 16 ноември 2016 - 21:43
А мога ли да взема само компресора и необходимите за него части и да ги сложа на моя мотор.
Публикувано 16 ноември 2016 - 23:28
По-рано Юли ти отговори.
До колкото аз разбрах обсъдихме 2 варианта:
- специален кит на Kleemann, който ще намеря много трудно
- смяна на целия мотор.
Публикувано 17 ноември 2016 - 04:50
Няма трудни неща,свързваш се с Клеман и си купуваш всичко необходимо за твоя мотор за покачването на мощността.
Това със смяната на мотора не е така лесно при Мерцедес.Иначе казано лесно ще сложиш компресорен мотор физически,но кой ще го управлява правилно,скоростната кутия хич няма да се зарадва на тези над 700 н.м въртящ момент и така по веригата...........
Публикувано 18 ноември 2016 - 16:26
тук изниква момента - как 300+ заводски коне са недостатъчни? ама явно се свиква.... според мен иди да ти направят една хубава генерация и с един качествени филтри, може и да живне леко, може да е неосезаемо, ама поне ще имаш и хубав звук, и си карай колата.... всичко останало като механични модификации при такива коли според мен не си струва - по-добре си продай колата, добави кинти и си вземи заводско амг .... това не е 124-ка да и вземеш за 1000лв един 3,2 м104 и нужните железа и жици към него и да го набучиш за два дена и гаааааз (образно казано е така...)
Публикувано 19 ноември 2016 - 20:27
тук изниква момента - как 300+ заводски коне са недостатъчни? ама явно се свиква.... според мен иди да ти направят една хубава генерация и с един качествени филтри, може и да живне леко, може да е неосезаемо, ама поне ще имаш и хубав звук, и си карай колата.... всичко останало като механични модификации при такива коли според мен не си струва - по-добре си продай колата, добави кинти и си вземи заводско амг .... това не е 124-ка да и вземеш за 1000лв един 3,2 м104 и нужните железа и жици към него и да го набучиш за два дена и гаааааз (образно казано е така...)
Аз взех колата с права тръба и в момента звука е супер, но на дълъг път малко при под 160 и проходи е малко дразнещо. За щастие момчето ми даде и оригиналното гърне и сега съм си поръчал клапата малко по-долу. Въпроса ми е ако я сложа преди катализатора няма ли да живне малко като я отварям? И като цяло дайте съвет къде да я монтирам, идеята ми е да си монтирам оригиналното гърне и да контролирам дали да е тиха или щумна.
Този пост е редактиран от r1der: 19 ноември 2016 - 20:30
Публикувано 20 ноември 2016 - 10:09
Публикувано 20 ноември 2016 - 20:01
Аз взех колата с права тръба и в момента звука е супер, но на дълъг път малко при под 160 и проходи е малко дразнещо. За щастие момчето ми даде и оригиналното гърне и сега съм си поръчал клапата малко по-долу. Въпроса ми е ако я сложа преди катализатора няма ли да живне малко като я отварям? И като цяло дайте съвет къде да я монтирам, идеята ми е да си монтирам оригиналното гърне и да контролирам дали да е тиха или щумна.
Няма да ти живне колата ако ще да махнеш и цялата генерация ... в 99% от случаите хардуерни промени без ремап на колата водят до по-лоши показатели на мотора
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни