Здравейте колеги изчетох форума ама проблем като моя не срещнах. Модела W220 CDI 2001г. 6 цилиндров редови. Та проблема е следния колата върти на стартер като побъркана и не пали а пък друг път от първо завъртане на клуча и е запалила. За пример тази вечер тръгнах си от работа завъртя два-три пъти и запали минах да платя сметки влизам в колата и 30-40 мин на стартер и няма и няма та накрая се смили колата над мене и запали. Ако може да ми дадете съвет от къде да започна ще съм ви много благодарен. (това което съм гледал на диагностика ми излиза грешка за рециркулационната помпа "но нямам време за нея сега" и няма въздух по маркучите и помпите подкачваща и ГНП нямат омазано)
S320 W220 2001г пали когато си иска
Започната от marti_p_88, 07 ное 2016 - 18:58:01
6 мнения по тази тема
#1
Публикувано 07 ноември 2016 - 18:58
#2
Публикувано 07 ноември 2016 - 19:18
Датчика на разпределителните валове или някоя дюза. Стар диагноза трябва и човек, който знае какво да прави с нея.
Теста с колбите на дюзите за обратното гориво е много препоръчителен.
#3
Публикувано 07 ноември 2016 - 19:25
благодаря за бързия отговор теста с колбите ще го направя до края на седмицата
#4
Публикувано 07 ноември 2016 - 22:07
Закачи я на диагностика , тя ще си каже . Че ,ако почнат да се пишат възможностите поради ,които не пали .... хиляди са .
#5
Публикувано 13 ноември 2016 - 12:22
Здравейте колеги теста с колбите още не съм го направил че от бачкане време не остава но при последното закачане с диагностика ми отчетоха 275-285 бара налягане в рейката и макар и да ми смениха О-пръстените на маркучите в момента пак минават балончета ще огранича първо балончетата и пак ще пиша
#6
Публикувано 19 август 2017 - 22:28
Трябва да смениш датчика който контролира оборотите на мотора,намира се от ляво зад двигателя.Държи го болтче ключе 6.
#7
Публикувано 20 август 2017 - 09:31
Ха, при мене се оказа че едната клема на акумулатора не беше стегната.Пак така палеше ,когато си иска.
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни