Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Маслото го смених...и го няма2 литра за 1300км...това и във фентъзи филмите го няма

w211 e270 oil масло е-класа

  • Please log in to reply
15 мнения по тази тема

#1 koicho

koicho

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 27 Мнения:
  • Град:София
  • Автомобил:
    W211 E270

Публикувано 02 ноември 2016 - 14:54

Привет колеги!
Да мина най-накрая и аз към графата собственици...макар и на старичка Е класа, няма да ви лъжа, сбъднах моя малка мечта...ииии старт на проблемите :D
Ta купих колата...като всеки съвестен човечец решавам да сменя масла, филтри, ремък, скъсана тръбичка към горивния филтър дето ме вкара в ебаси филма и една шайба на хидравличната помпа...дето се вика едно по едно дреболийките да се чистят, хем да ми е мирна главата. Филтрите на Хенгст, маслото Valvoline 5w30 xtreme + една добавка за маслото. Та сменям аз всичко...отделно купих и добавка да почисти дюзите на Бардал. Иии почна да си попушва сиво при настъпване...и 1300 км по-късно - Add 1 litre engine oil when next refuelling - Шах!

Добавям литър, меря - 4,7...като уж са ми сложили 6,5 колкото си е по каталог...тоест преди да изсипя този литър е била 3,7????
Минавам 30тина километра, гася я и я проверявам след около 2,5 - 3 часа - 4,3 литра....400мл. за 30км ?????
Локви няма, изби ме параноя и гледам всеки път като тръгна или спра някъде. Днес я вдигнахме на стенд, течове няма...казаха ми, че е възможно датчика да се е скапал и да поръчаме нов...и сега се чудя кой път да хвана като муха без глава, и на връщане от сервиза по пътя пак ми светна да долея литър, а няма и 100км откакто сипах литър. Тааа всякакви съвети са от полза, вярвам, че тук мога да получа по-ценни съвети, отколкото да обикалям по сервизи. До колкото четох може да има някаква връзка с турбината, че се била прецакала, но това са само предположения от различни теми в които са описани сходни проблеми.

 

VIN-a e WDB2110161A027860

Да добавя и за самата кола, макар и да се вижда в таговете - w211 E270 CDI


  • 0

#2 ХаPu

ХаPu

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 2695 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ATV
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 02 ноември 2016 - 15:21

А отиде ли в сервиз ,който разполага с масломерителна щека и да се види истинското ниво? За мен това си е най-истинския метод на замерване ,а не развали ти се датчика и долива .доливаш и то стане до капачката. Лошото е ,че казваш че пуши сиво ,но все пак се уверете колко масло има наистина.


  • 1
NO PAIN - NO GAIN!

#3 puFi_mIx

puFi_mIx

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 303 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz
    w202 250td sold..
    w211 280cdi sold - в мобилето го има ама не ви трябва...
    Mazda 6 GH 2.0 diesel.
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 02 ноември 2016 - 19:36

Пробвай да смениш и марката масло. При мен имаше ефект, но моя котер е стар... А и щом пуши не е добре. 


  • 0

#4 grosmaster

grosmaster

    Фен на Клуба

  • Потребители на форума
  • 5223 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    BMW

Публикувано 02 ноември 2016 - 21:01

Виж нивото с олигинална масломерна щека по МВ и някой да ти изкара за твоя мотор мм-рите.

Най-вероятно датчика си е заминал, пушенето може да е от друго, не се шашкай.


  • 0

logo-600-1002.png


#5 kar4ooo

kar4ooo

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 56 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Враца
  • Автомобил:
    SLK r170

Публикувано 03 ноември 2016 - 02:01

Ако гори масло, няма да пуши сиво.
Провери казанчето с антифриза (за всеки случай).
  • 0
Таван на SLK ми е в багажника.

#6 wertion

wertion

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 762 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дупница
  • Автомобил:
    W203 C200 Kompressor 2004 - Sold
    W209 CLK 270 CDI 2005 -Sold
    W163 ML 280 2003 - Sold
    W211 E270 CDI 2004 - Sold
    E320 CDI EVO W211 2009
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 03 ноември 2016 - 08:51

На датчик вяра да нямаш , отиваш да ти измерят маслото с пръчка и ще се прецени . Скоро правих една 220 събира 6,5 Л масло ,а датчика все пискаше да се редоцира . Измерихме в нормите си беше . Тия датчици са чиста глупост .
  • 0

Auto-logo-New-contur1178.jpg


#7 koicho

koicho

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 27 Мнения:
  • Град:София
  • Автомобил:
    W211 E270

Публикувано 03 ноември 2016 - 09:39

Последно чувам и мнения, че маслото не било правилно и затова така ставало...5w30 се сипвало на нови коли, не на стари...

Таа, така де, отивам днес да го замерим и оттам ще се гадае къде се изпарява..


  • 0

#8 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 03 ноември 2016 - 09:40

А дали вече не е е препълнена и съответно повишила картерни....


  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#9 koicho

koicho

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 27 Мнения:
  • Град:София
  • Автомобил:
    W211 E270

Публикувано 03 ноември 2016 - 09:43

А дали вече не е е препълнена и съответно повишила картерни....

Тоест датчика ли? Тъпи въпроси задавам, но съм още бос по темата..


  • 0

#10 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 03 ноември 2016 - 09:47

Да,често прави мизерий и може да си я препълнил.  Мерене му е майката.  


  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#11 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 03 ноември 2016 - 18:28

Смени си датчика и едновременно с това си регулирай нивото на маслото.
Това че пропушва сиво ще го гледаш по-нататък.Не е голяма болка.
После може да обясниш кога точно пуши,но това след отстраняването на първите проблеми.
  • 0

#12 koicho

koicho

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 27 Мнения:
  • Град:София
  • Автомобил:
    W211 E270

Публикувано 08 ноември 2016 - 23:57

Tъй...малко развитие по темата: Закарахме я днес въпросната на замерване на маслото на този адрес: Булевард Владимир Вазов 120 - сервиз Мерцедес (сервиза на Генади)

Хората я замериха там, изкараха по каталог за двигател 647 и се оказа, че съм под минимума...иска да се долеят 2,5 литра. Утре ще долеем 2 литра и ще засечем колко гори за 1000км. и оттам ще се мисли. Казват ми ремонт на двигател, заспали сегменти, не се знае какво е, преди имало такива случаи, оправяли други компоненти и накрая пак се оказвало двигателя. Все пак си мисля, че може да е турбина, и се чудя дали да я сваля и закарам на диагностика, но не съм сигурен още. Отзад си пуши като си е на парк на място. Съвети, мнения и предложения от всякакъв характер са силно препоръчителни и добре дошли!


  • 0

#13 drjivago

drjivago

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1881 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Вече бивш s212, e200 cdi
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 09 ноември 2016 - 06:29

Според мен задължително провери турбината преди да отваряте двигателя
  • 0

#14 koicho

koicho

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 27 Мнения:
  • Град:София
  • Автомобил:
    W211 E270

Публикувано 09 ноември 2016 - 12:57

Да и аз така мисля да направя.


Препоръки за място къде може да се провери?


  • 0

#15 grosmaster

grosmaster

    Фен на Клуба

  • Потребители на форума
  • 5223 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    BMW

Публикувано 09 ноември 2016 - 13:04

Започнете от най-лесното....

Жокер, свали кулера и виж колко масло ще изтече от него, ако има събрало масло е ясна работата.

Всеки гледа да налапа големия ремонт и да вземе големите пари.

Може да се наложи да отваряш мотора, но нищо не губиш да провериш ;)


  • 1

logo-600-1002.png





0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни