Привет колеги!
Да мина най-накрая и аз към графата собственици...макар и на старичка Е класа, няма да ви лъжа, сбъднах моя малка мечта...ииии старт на проблемите
Ta купих колата...като всеки съвестен човечец решавам да сменя масла, филтри, ремък, скъсана тръбичка към горивния филтър дето ме вкара в ебаси филма и една шайба на хидравличната помпа...дето се вика едно по едно дреболийките да се чистят, хем да ми е мирна главата. Филтрите на Хенгст, маслото Valvoline 5w30 xtreme + една добавка за маслото. Та сменям аз всичко...отделно купих и добавка да почисти дюзите на Бардал. Иии почна да си попушва сиво при настъпване...и 1300 км по-късно - Add 1 litre engine oil when next refuelling - Шах!
Добавям литър, меря - 4,7...като уж са ми сложили 6,5 колкото си е по каталог...тоест преди да изсипя този литър е била 3,7????
Минавам 30тина километра, гася я и я проверявам след около 2,5 - 3 часа - 4,3 литра....400мл. за 30км ?????
Локви няма, изби ме параноя и гледам всеки път като тръгна или спра някъде. Днес я вдигнахме на стенд, течове няма...казаха ми, че е възможно датчика да се е скапал и да поръчаме нов...и сега се чудя кой път да хвана като муха без глава, и на връщане от сервиза по пътя пак ми светна да долея литър, а няма и 100км откакто сипах литър. Тааа всякакви съвети са от полза, вярвам, че тук мога да получа по-ценни съвети, отколкото да обикалям по сервизи. До колкото четох може да има някаква връзка с турбината, че се била прецакала, но това са само предположения от различни теми в които са описани сходни проблеми.
VIN-a e WDB2110161A027860
Да добавя и за самата кола, макар и да се вижда в таговете - w211 E270 CDI