Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Моето първо AMGCL 55 AMG Kompressor


  • Please log in to reply
76 мнения по тази тема

#46 Д. Пеев

Д. Пеев

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 465 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Перник

Публикувано 24 октомври 2016 - 19:32

А относно гумите как е дълбочината и дота- все пак няма да караш бавно с нея.

Аз тези дни трябва да сменям гумите на едно АМГ като твоето, ето и снимки на гумите.

Не знам размерът на твоите същият ли е като на тези?

 

Прикачени файлове


  • 0

Стресни се, племе закъсняло! Живейш ли, мреш ли, ти не знайш! След теб потомство иде цяло - какво ще да му завещайш?

                                                                                      

                                                                                                                                                                                               Иван Вазов.


#47 Bat Andi

Bat Andi

    Председател на МБКБ

  • Управителен съвет
  • 1006 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Ловеч
  • Автомобил:
    W201 2.0E
    W201 2.6E (Automatik)
    W140 500SE
    C215 CL55AMG (Kompressor)
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 28 октомври 2016 - 15:14

Гумите са ок, ДОТ2014 зимни Пирели. Имат около 6мм грайфер и предвид, че колата няма да се кара в сняг страват.

Вече мисля за летни гуми... Гледам Дънлоп, от АМГ има одобрени само два модела гуми на две марки, но тези модели вече не са на пазара...

 

Ето документа http://www.motorgera...and_2005-02.pdf


Този пост е редактиран от Bat Andi: 28 октомври 2016 - 15:17

  • 0

#48 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8412 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 28 октомври 2016 - 15:18

Този Nokian ми е много любима гума. Аз изобщо не бих гледал какво са одобрили AMG.


  • 0

Audi_A4_avatar.gif


#49 Д. Пеев

Д. Пеев

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 465 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Перник

Публикувано 29 октомври 2016 - 10:07

Бат Анди, този документ е с почти 17 годишна давност, на твое място не бих се водил по него.

Аз карам с Uniroyal, доволен съм от тегловият индекс и скоростните показатели- които на практика се доказаха.

 

Разбира се на пазара има много системи които са още по качествени, аз споделям само опит.


  • 0

Стресни се, племе закъсняло! Живейш ли, мреш ли, ти не знайш! След теб потомство иде цяло - какво ще да му завещайш?

                                                                                      

                                                                                                                                                                                               Иван Вазов.


#50 Bat Andi

Bat Andi

    Председател на МБКБ

  • Управителен съвет
  • 1006 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Ловеч
  • Автомобил:
    W201 2.0E
    W201 2.6E (Automatik)
    W140 500SE
    C215 CL55AMG (Kompressor)
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 30 октомври 2016 - 21:58

Това което гледам от документа са размерите и марките. Както написах по горе, мисля да заложа да наследника на гумите апруувнати от АМГ.

Унирояла е страхотна лятна гума, Карал съм Реинспорт 2 и е невероятна на мокро. Минуса е че са малко шумни но не е драма.

Като се замисля може да си викна 4 унирояла от немско за лятото


  • 0

#51 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4530 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 30 октомври 2016 - 22:53

Интересно, че за CL55 AMG Kompressor дават само комбинация с по-широки гуми отзад, докато стандартния CL 55 и CL 55 АМГ могат да се карат и с един размер.

 

Марките са две, мисля да уважиш мнението на TUEV (не мога да си намеря умлаута). :) 


  • 1

#52 dimitar stoichev

dimitar stoichev

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 320 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Публикувано 12 август 2017 - 23:18

Тези дни попаднах на клипове на Mercedes CL 55 AMG  и си викам какво направи колегата с неговия??? 
 


  • 0

#53 hammer^BaTe

hammer^BaTe

    Член на УС на МБКБ

  • Управителен съвет
  • 5564 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дружба Сити :D
  • Автомобил:
    2004 W211 E55
    1995 W140 S500L - ex
    2014 W124 E500 - ex
    1996 W140 S350TD - ex
    1994 W124 E250D - ex
    1982 W201 190D - ex
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 13 август 2017 - 11:11

Какво да е направил.. кара си го :D

Дори вчера ме повози точно колкото да ми размъти мозъка :D


  • 0
Scientists have finally discovered what's wrong with the female brain : On the left side, there is nothing right, and on the right side, there is nothing left... :)

#54 bronc

bronc

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 679 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W211 E280 CDI 4Matic - ex
    Ford Focus 1.6 EcoBoost

Публикувано 18 септември 2018 - 10:36

Анди, близо две години по-късно ще е интересно да напишеш някакво обобщение за колата. Какви са ти впечатленията, какво ти се е наложило да правиш и прочие. За мен поне би било много интересно, тъй като C215 ми е кола мечта от малък :) 


  • 2

#55 Bat Andi

Bat Andi

    Председател на МБКБ

  • Управителен съвет
  • 1006 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Ловеч
  • Автомобил:
    W201 2.0E
    W201 2.6E (Automatik)
    W140 500SE
    C215 CL55AMG (Kompressor)
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 18 септември 2018 - 11:28

Обобщение за колата с удовослтвие ще напиша.
 
Първо колата се оказа добър екземпляр. Благодаря на Ники Пресолски че ме светна за нея, и ме поркрепи в щурата идея.
Колата като обслужване е относително евтина. Карам я само с оригинални масла. Сменил съм няколко дреболии по окачването още след покупката и това е.
Имах драма с ABC оказа се спукана сфера. Смених първо тази, която обира пулсациите, но не се оправи, после смених останалите две. Общо около 800 лева за оригинални части. Колата заспа.
 
Имах проблем с акумулатора, детски проблем на колата, като поседи около седмица и се разрежда. Оказа се телефонния модул, смених го с друг втора ръка (няколко десетки лева)
 
Зимата минах на 18 цолови джанти с премиум марка гуми и е доста проходим. По стечение на обстоятелствата останах и на 18ки за лятото. При хубава настилка има страхотна тракция. От място с кикдаун тракшъна пресветва точно три пъти, след това веднъж като включи втора и това. При лоша настилка (Софийски улици) всяка корса с двигател над 1.0 ти взима старта.
 
Два тампона на мотора смених миналата година, оказаха се смазани и не съжалявам.
 
В момента колата е в бокса, тъй като се прояви познатият при всички 220ки проблем със селектора на скоростите. 
Проблем с фотодиодите или лоша спойка, доста дразнещо. Лошото е че в него са записани ключовете. Хубавото е че чипа с тази информация е лесен за сваляне и слагане на платка донор. Днес го презапоих и ще дам инфо.
Светнаха ми дакладките отзад, поръчал съм ги... но това си е обслужване. Алтернативете започват от 100 евро накладки и дискове и завършват достойно за цената на автомобила като нов. Като цяло оригинален комплект на Брембо (производителя на спирачките за модела) е идеалният компромис.
Това което искам да сменя са спирачните маркучи с Stahlflex. Търся по прецизно спиране и карах няколко коли с тефлонови маркучки. Спирането е страхотно, особено при поредица от тежки спирания.
 
Друго не съм пипал по колата за 2 години и 60 000 км. Кара се само на бензин и е същот толкова относително икономична. Разход от 13 извънградско е постижим, 15 смесено също. Под 10,8 не съм я свалял на дълго, но с много пазене и само за идеята.
 
Общо мнение, страхотен автомобил като динамика и комфорт. Само трима души, от малкото покарали го, си купиха 55 с компресор в различни конфигурации.
Може би 220 ката е по разумният избор, но пък на мен 215ката ми харесва като дизайн. Става за семейна кола, има изофикс и голям багажник. Екстрите си работят без забележка през времето. За съжаление си мисля да го продавам в обозримо бъдеще, не че не ми харесва, просто пробега му се увеличава, ползвам го за евридейка и един по сериознен проблем ще ми загуби доста от свободното време, а не ми се инвестира повече време в коли за всеки ден. 2000 евро на година за застраховки и данъци са си една хубава почивка на някое хубаво място.
 
Иначе една инетересна история, карам си една вечер лежерно по А81 от Щутгарт към Хайлброн. Магистралата я бяха отворили и нямаше ограничение на скоростта и си карах 170-180 изпреварвах в най лява лента и едни интересни фарове се закачиха за мен. Понатиснах за да изпреваря по бързо и да се прибера, но фаровете зад мен си ме следваха, 220, 230... Реших да го пробвам след 250 започнах да дърпам, покарах до към 270. Реших да видя все пак кой така достойно се закача, намалих и минах в дясно. Оказасе една Панамера комби, очевидно е била ограничена на 250. Та CL-а е кола за магистрала, дори и АМГ с 500 коня не е кола за писта, със своите 2 тона празна, никак не обича острите завои.
 
Иначе 55 с компресор е перфектният вариант фейслифт със старата 5 степенна кутия.

  • 5

#56 Bat Andi

Bat Andi

    Председател на МБКБ

  • Управителен съвет
  • 1006 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Ловеч
  • Автомобил:
    W201 2.0E
    W201 2.6E (Automatik)
    W140 500SE
    C215 CL55AMG (Kompressor)
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 18 септември 2018 - 11:33

Забравих да напиша.. В пъти по евтина от поддръжката на 140ка!!! :yeah


  • 1

#57 bronc

bronc

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 679 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W211 E280 CDI 4Matic - ex
    Ford Focus 1.6 EcoBoost

Публикувано 18 септември 2018 - 13:13

Благодаря  за обобщението :) За съжаление и мен ме спира това, че тези коли са вече на доста километри и години и единственият вариант (поне за мен) да притежаваш такава е да ти е уикенд кола и да си ентусиаст и да ти се занимава да си я поддържаш сам. Иначе в момента се продава една C215 55AMG, която май е с един собственик и е под 150хил км.


  • 0

#58 Bat Andi

Bat Andi

    Председател на МБКБ

  • Управителен съвет
  • 1006 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Ловеч
  • Автомобил:
    W201 2.0E
    W201 2.6E (Automatik)
    W140 500SE
    C215 CL55AMG (Kompressor)
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 18 септември 2018 - 14:01

Благодаря  за обобщението :) За съжаление и мен ме спира това, че тези коли са вече на доста километри и години и единственият вариант (поне за мен) да притежаваш такава е да ти е уикенд кола и да си ентусиаст и да ти се занимава да си я поддържаш сам. Иначе в момента се продава една C215 55AMG, която май е с един собственик и е под 150хил км.

Колата сама по себе си си е екзотика, дори и не с този мотор. Изисква готовност да отговориш, ако излезне проблем. Не винаги наливането на пари гарантира успех, но обикновено си иска нейното. застрахователите в България са сериозен проблем, за всеки притежател.

 

Давам пример, Моята е застрахована на малко над 30 000 лева (минималната за ДЗИ сума), опитаха се да ми отворят багажника откъм задното стъкло,и резултата беше счупено задно стъкло и леко изкривена панта. Имам право на доверен сервиз. От там ми казват, такова стъкло е само оригинално 2800 лева. Казвам си ОК имам приличен застраховател, документи от полицията, нямам други щети. От ДЗИ отговарят, покриваме само 1000 лева от цената на стъклото....


  • 0

#59 Gangsta Man

Gangsta Man

    Рапeр

  • Членове на клуба
  • 3671 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:5Rich-California
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz W 140 S500 L
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 18 септември 2018 - 19:16

Забравих да напиша.. В пъти по евтина от поддръжката на 140ка!!! :yeah

 

:hailandkill


  • 0
Публикувано изображение

By Batev

#60 Pe6o666

Pe6o666

    極真会館

  • Потребители на форума
  • 2222 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Интереси:Apple & Mercedes
  • Автомобил:
    ML 270 CDI '02
    ML 320 CDI 4matic '05
    S 500L 4matic '06
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 19 септември 2018 - 12:05

Porsche нямат ограничение на 250 км/ч

Просто различните двигатели имат различна максимална скорост.

262 км/ч макс има най-малката 

310 км/ч е турбо S хибрид-а

Само за инфо :)


  • 2




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни