Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Моето първо AMGCL 55 AMG Kompressor


  • Please log in to reply
76 мнения по тази тема

#76 Bat Andi

Bat Andi

    Председател на МБКБ

  • Управителен съвет
  • 1006 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Ловеч
  • Автомобил:
    W201 2.0E
    W201 2.6E (Automatik)
    W140 500SE
    C215 CL55AMG (Kompressor)
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 28 септември 2018 - 10:46

Много гадни тия Поршета, даже и не вървят. Абе нашите кошове на 20 години са си по-добре според мен. ;)

Пичове, чудя се за едно 55, ама не знам дали Е или S.
https://suchen.mobil..._medium=android

Какво мислите за тая?

И от къде идва разликата от 24 коня между Е и S? Само от кОмпота ли или има и хардуерна разлика?

Разликата идва не само от софтуера.

Основната разлика е в диаметъра на дросела. Дюзите по спомен са еднакви, както и кулера.

Втората клапа също мисля беше еднаква.

 

Ъпдейт от 476 до 500кс не е рентабилен според мен. Ако ще се пипа, то да е с други шайби на компресора, дюзи от SLR, кулер от CLK DTM... Има начини, но 476 не са никак малко, а и разхода е доста приличен.


  • 0

#77 Bat Andi

Bat Andi

    Председател на МБКБ

  • Управителен съвет
  • 1006 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Ловеч
  • Автомобил:
    W201 2.0E
    W201 2.6E (Automatik)
    W140 500SE
    C215 CL55AMG (Kompressor)
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 28 септември 2018 - 10:56

Искаш да кажеш: всички с централен/заден двигател ;)

Аз съм си фен на Boxster/Cayman моделите, които са си доста сериозни машинки.

Как добре ме разбираш.

 

За Порше централен или заден, за кола за удоволствие само и единствено централно разположен двигател...

Cayman е страхотна играчка


  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни