Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Най-накрая си намерих новият Бенц


  • Please log in to reply
44 мнения по тази тема

#31 vencislav

vencislav

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 1547 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    インフィニティ

Публикувано 01 юли 2018 - 14:32

Дрънченето идва най вероятно от изпускателната система. 

Прегледай и ревизирай крайното гърне и тръбите около него.


  • 0

#32 Ivan W210

Ivan W210

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 2835 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    E320 4MATIC
    E 250 TD
    150hp,1999
    ОГИН БЕШЕ!!!

Публикувано 01 юли 2018 - 17:58

Има ли по-голям луфт на кардана от нормалното? Проблемът може и да е от шлиците на същия. При мен беше така и се чуваше при ниска скорост по неравен път. Пробваш на ръка в средата и въртиш предната и задната част срещуположно.
  • 0

#33 ЦецоКолев

ЦецоКолев

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 558 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Stuttgart
  • Автомобил:
    E200 1993 г. 136 кс.
    Е280 1998 г. 204 кс. Avantgarde
    S500 2000 г. 306 кс.

Публикувано 01 юли 2018 - 21:26

Ако беше от гърнетата, щеше да дрънчи и на място като подавам газ. А това за кардана ще го видя, както каза Иван. При загряване почти или напълно изчезва шумът?!? Предстои ми TÜV след няколко месеца и ако е гърне или катализатор трябва да го оправя задължително, не че ще го оставя, каквото и да е де.

Аааа и климата ми прави напоследък номера. Налягането пада до 5-6 бара, спира да духа студ, след минута показва 17 и после постепенно пак пада до 5-6-7. Температура на сензор 3 и 4 (при диагностиката на самия климатик) варира между 8 и 14 градуса. Не знам на български как се водят тия части по климатика.
  • 0

#34 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 01 юли 2018 - 21:48

Принципно като се почуква с гумен/силиконов/чук по генерацията се установява с голяма точност дали и къде има проблем.
Без да се вдигне колата само гадаем.
Изсушителя на климата трябва да се погледне.Той е консуматив който често се забравя.Омазняване около компресора?Може и някъде да има пробойна и докато подкача компресора да има добро налягане,а после да пада..?Ама пък толкова рязко..?
Май ще трябва специалист.
  • 0

#35 ЦецоКолев

ЦецоКолев

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 558 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Stuttgart
  • Автомобил:
    E200 1993 г. 136 кс.
    Е280 1998 г. 204 кс. Avantgarde
    S500 2000 г. 306 кс.

Публикувано 19 август 2018 - 19:07

Пичове, катализатор е причинителя на дрънченето. Левият по-точно. Въпросът е какво да правя, да се стисна ли и да сменя само дрънчащият или направо и двата? И колко струват оригиналните, защото аз тук намирам само заместители (целите тръби с катализатори) с гаранция и всичко по 250 евро бройката. Това с рязането на тръби и слагането на универсални мисля не е удачен вариант или? Искам колата да си е безшумна и не дрънчаща.
Другото е, че ги намирам за коли с OBD и без. Аз, срам не срам, не съм гледал дали имам букса... какво значение има това за катализаторите?
  • 0

#36 Д. Пеев

Д. Пеев

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 465 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Перник

Публикувано 19 август 2018 - 22:04

Колега, мога да ти дам инфо. за моите колко струват.
Горе/долу можеш да добиеш представа за цената.

Прикачени файлове


Този пост е редактиран от Д. Пеев: 19 август 2018 - 22:05

  • 0

Стресни се, племе закъсняло! Живейш ли, мреш ли, ти не знайш! След теб потомство иде цяло - какво ще да му завещайш?

                                                                                      

                                                                                                                                                                                               Иван Вазов.


#37 ЦецоКолев

ЦецоКолев

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 558 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Stuttgart
  • Автомобил:
    E200 1993 г. 136 кс.
    Е280 1998 г. 204 кс. Avantgarde
    S500 2000 г. 306 кс.

Публикувано 19 август 2018 - 23:05

Благодаря ти.

Горе-долу това и очаквах като цена, т.е. оригинал отпада като вариант. Просто е неоправдано.
  • 0

#38 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 20 август 2018 - 17:07

Аз в и-бей гледах за двете двойки катализатори на немска фирма излизаха към 500€.
  • 0

#39 rado_penev

rado_penev

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 323 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ML 350, 2003
    CL203 C220 CDI, 2001
    CLK 200 Kompressor Cabriolet, 2000

Публикувано 21 август 2018 - 12:32

На предния ми Мерцедес с М111 мотор (оригинално е с двоен катализатор) сложих универсален катализатор на Magnaflow. По спомен излезе 270лв с монтажа. Дрънченето спря, колата утихна, а ускорението се запази.


  • 0

#40 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 21 август 2018 - 13:11

На предния ми Мерцедес с М111 мотор (оригинално е с двоен катализатор) сложих универсален катализатор на Magnaflow. По спомен излезе 270лв с монтажа. Дрънченето спря, колата утихна, а ускорението се запази.


Тогава така и не можаха да намерят нищо за мен тия момчета http://www.heed-auto.com/.После се оказа че само по двойки заедно с тръбата се продава и цената беше двойно по-висока от тази в и-бей.
  • 0

#41 ЦецоКолев

ЦецоКолев

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 558 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Stuttgart
  • Автомобил:
    E200 1993 г. 136 кс.
    Е280 1998 г. 204 кс. Avantgarde
    S500 2000 г. 306 кс.

Публикувано 21 август 2018 - 14:00

478 евро за двата, проблемът е решен. Не са оригинални, но има добри отзиви за тях.

Прегледах документите от предишният TÜV (от старият собственик) и видях че амортисьорите са били на около 35-40 % живот. Та и тях мисля да ги сменя. Препоръчайте марка и модел с преференция към комфорт, а не твърдост и спортно поведение. Мерси много!
  • 0

#42 bronc

bronc

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 679 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W211 E280 CDI 4Matic - ex
    Ford Focus 1.6 EcoBoost

Публикувано 21 август 2018 - 15:13

Аз бих заложил на Bilstein като марка - модел B4 амортисьори и модел B3 пружини се водят OE/OEM. Sachs също са добри май. Предполагам, че ако сложиш OE/OEM няма да има разминаване в нивото на комфорт спрям осегашните ти. 

 

EDIT: Ето вариантите за твоята кола на Bilstein: http://web1.carparts...004&14=4&12=130 (цените не са такива каквито ги пише там)


Този пост е редактиран от bronc: 21 август 2018 - 15:21

  • 0

#43 ЦецоКолев

ЦецоКолев

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 558 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Stuttgart
  • Автомобил:
    E200 1993 г. 136 кс.
    Е280 1998 г. 204 кс. Avantgarde
    S500 2000 г. 306 кс.

Публикувано 23 август 2018 - 22:47

Мерси, колега.

Абе пичове, къде има данни за това кой компонент с какви Нм се затяга? Ще сменям една гарнитурка и ми трябват точните нютони. По принцип намирам в чуждите форуми винаги нещо, но сега за тая глупост има постове с 7нм, 9нм, 14нм и 19нм, а разликата между 7 и 19 е огромна.
  • 0

#44 sami

sami

    Администратор

  • Администратори
  • 2839 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дармщат
  • Автомобил:
    W215 CL500
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 23 август 2018 - 23:00

Такива данни има във WIS.


  • 0

#45 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8412 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 24 август 2018 - 09:54

Специално м/у 7 и 19 е минимална и се намира отлично в диапазона на усещане на ръката.
Според мен, където има такива минимални стойности, няма никаква нужда от малък динамометричен ключ, тъй като шансът да е разкалибриран е огромен.
Иначе да, WIS е системата.
  • 0

Audi_A4_avatar.gif





0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни