Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Най-накрая си намерих новият Бенц


  • Please log in to reply
44 мнения по тази тема

#1 ЦецоКолев

ЦецоКолев

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 558 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Stuttgart
  • Автомобил:
    E200 1993 г. 136 кс.
    Е280 1998 г. 204 кс. Avantgarde
    S500 2000 г. 306 кс.

Публикувано 08 октомври 2016 - 23:12

Здравейте колеги! Най-накрая след няколко месечно търсене си намерих моята кола. Аз живея в Германия (Щутгарт) и търсеното беше в околностите. Пробвах доста коли ( включително и други марки ) и съм много щастлив, че оставам в "сектата". Просто нищо друго не ми пасва, не го чувствам така както Бенца. Намирането на точния беше обаче тежко. Толкова раждиви и изтормозени колици пробвах и то на някакви космически цени (все пак Германия...). Търсих само от частни лица, защото всички джамбази тука са минали курс по мошенгийство като нашите. На ден по няколко часа търсене, писане, говорене и накрая изскочи зайчето.

W210 E280 Avantgard 1998 на реални 183 х.км с пълна сервизна история, без грам ръжда (нещо което мислех че несъществува при w210). Гаражна от пенсионер работник в Мерцедес.





Колато още при пробното шофиране ме изненада с невероятното меко и готино окачване и лекотата на карането(за разлика от други мерцедеси които пробвах). Всички глезотии по колата работят перфектно. Има си чисто нов TÜV. Общо взето за 20 мин. се разбрах с човека и след 2 часа вече беше моя.

Сега малко за лошите неща:
-Автоматика при смяна от D към R се случва едно прихлъцване на колата (не е удър или ритане, но се усеща). По усезаемо е когато е студена.
-При движение се чува едно едва доловимо виена на първата предавка. При превключване пак се усеща леко прихлъцване. Другите предавки си влизат мазно и плавно и няма виене (или поне не го чувам). Кикдауна работи страхотно. Не приплъзва, не задържа или нещо такова.
-Гумите имат грайфер, но са много шумни, ще търся някакви нови зимни гуми, които да са тихи, просто да мога да се кефя на комфорта на макс. Чакам предложения от хора какво да търся точно.

Чакам мнения за кутията. В сервизната история никъде няма смяна на маслото, има само едно доливане от 0.1 л. преди години. Дали от там да почна или да си карам колата и да не се занимавам?

П.С.
Темата ще се ползва за нещо като дневник.
  • 4

#2 trifonl

trifonl

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 395 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Интереси:Мерцедес и волейбол!
  • Автомобил:
    w202, C180, 122к.с. 1998
    w220, S500 4-matic, 306к.с., 2003

Публикувано 08 октомври 2016 - 23:52

Честито колега много ме кефи!!! Със здраве да си я караш и много да те слуша!!!


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 0

#3 ncrachev

ncrachev

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 2 Мнения:
  • Град:София
  • Автомобил:
    +359886930442

Публикувано 09 октомври 2016 - 08:49

Изглежда страхотно. Със здраве и много радост да ви носи.
  • 0

#4 Marukian

Marukian

    Член на УС на МБКБ

  • Управителен съвет
  • 609 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W126 - 260SE 1989
    S210 - E320T 4MATIC 2001
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 09 октомври 2016 - 08:52

Честито! Бих ти препоръчал да си смениш маслото на скоростите (филтър, гарнитура и муфа), но е малко притеснително това виене на първа, Може и да се нуждае от ревизия на някой пакет.


  • 1

#5 ХаPu

ХаPu

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 2695 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ATV
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 09 октомври 2016 - 09:03

Да Marukian е прав, първо и направи едно хубаво обслужване с качествено масло и после вече, ако има нещо пиши.
98г ,има голям шанс турбината на скоростите да има пробка, така че да може да се източи цялото масло.
  • 0
NO PAIN - NO GAIN!

#6 ЦецоКолев

ЦецоКолев

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 558 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Stuttgart
  • Автомобил:
    E200 1993 г. 136 кс.
    Е280 1998 г. 204 кс. Avantgarde
    S500 2000 г. 306 кс.

Публикувано 09 октомври 2016 - 20:41

Да, това си мислех да направя първо. Само трябва да намеря добър сервиз, който да прави процедурата. Четох, че има няколко начина за източване на маслото и че при всеки не е 100% смяната му. Това така ли е или греша? Колкото до виенето, не мога естествено да го опиша, но ако някой се е возил в градски автобус (автоматик) ще има представа. Точно това се чува, едно виене. Не е силно като в автобус, но го има. Днес видях една Е320-ка. Мина покрай мене бавно. При нея доста по-отчетливо се чуваше пак такова свирене. Как се казва в българските среди термина torque convertor? Може ли от него да е?
  • 0

#7 ХаPu

ХаPu

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 2695 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ATV
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 09 октомври 2016 - 21:40

Torque convertor - турбина на маслото, торк. Едва ли вие той, висящ лагер и диференциал трябва да се преслушат.
  • 0
NO PAIN - NO GAIN!

#8 ЦецоКолев

ЦецоКолев

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 558 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Stuttgart
  • Автомобил:
    E200 1993 г. 136 кс.
    Е280 1998 г. 204 кс. Avantgarde
    S500 2000 г. 306 кс.

Публикувано 19 октомври 2016 - 23:23

Колеги, маслото на скоростите е сменено (250€). Много професионално, сервизът е специален за автоматици и още по точно - за Мерцедес. Маслото беше тъмничко, а човекът го души (?!?!) и каза, че определено е за смяна. Сега колата сменя още по-плавно, ще я видя утре като е студено дали ще има шум. Майсторът я кара и каза, че не чува нищо и че е нормално в студено състояние да е "по-груба" кутията. Събра 7.5 л. свежо масълце и там допълнителните му частици. По форумите четох за някаква букса която трябва да се смени задължително. Това ли е тя: http://www.sugshop.e...stueck-Getriebe? (или подобно)

Сега малко козметичен въпрос. Какъв препарат е най-добре да се използва за основно почистване на двигателния отсек? Някакви препоръки?
  • 1

#9 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8412 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 19 октомври 2016 - 23:40

Meglio и вода от маркуч, с накрайник за градина (от онези, които са като душ). Избягвай водоструйки или поне ползвай слаби.

Ако е студена, то моторът трява да е изстинал напълно.


  • 0

Audi_A4_avatar.gif


#10 rado_penev

rado_penev

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 323 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ML 350, 2003
    CL203 C220 CDI, 2001
    CLK 200 Kompressor Cabriolet, 2000

Публикувано 20 октомври 2016 - 09:39

По-добре не си играй да чистиш мотора. Особено в това време. Ще си загубиш времето а от крайния резултат няма много смисъл.


  • 0

#11 ЦецоКолев

ЦецоКолев

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 558 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Stuttgart
  • Автомобил:
    E200 1993 г. 136 кс.
    Е280 1998 г. 204 кс. Avantgarde
    S500 2000 г. 306 кс.

Публикувано 23 октомври 2016 - 20:40

Ето ги двата ми Бенца един до друг. Старият и верен w124 ще се продава. По-нататък ще пусна описание и обява. Мисля да напиша и едно сравнение между двата модела, бъдещи купувачи да имат четиво.

Поздрави.

Прикачени файлове


Този пост е редактиран от ЦецоКолев: 23 октомври 2016 - 20:41

  • 0

#12 ЦецоКолев

ЦецоКолев

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 558 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Stuttgart
  • Автомобил:
    E200 1993 г. 136 кс.
    Е280 1998 г. 204 кс. Avantgarde
    S500 2000 г. 306 кс.

Публикувано 05 януари 2017 - 20:54

Трябва ми малко помощ за свалянето на виско съединителя. Пак като на 124-ката е с 36мм гайка, въпроса е че навсякъде чета различни посоки на резбата за този болт. Как мога да разбера накъде се развива. Мисля да го прасна ключа с чука, дали ще стане или ми трябва специалния "държач" за водната помпа?
  • 0

#13 ЦецоКолев

ЦецоКолев

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 558 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Stuttgart
  • Автомобил:
    E200 1993 г. 136 кс.
    Е280 1998 г. 204 кс. Avantgarde
    S500 2000 г. 306 кс.

Публикувано 13 юни 2017 - 14:03

Колеги, колко струва обтяжната ролка (целият механизъм), че намирам много различни цени в България и Германия. Намерих за 90 евро комплект с паразитна ролка и ремък в Ибей, което е супер като цена, но в България виждам само обтяжният механизъм струва 250-300 лева. Пак в ибей има и SKF вариант за 80 евро... оригинално в Мерцедес ми излиза 250 евро, което е лудост.

Как да разбера дали е за смяна целият механизъм и възможно ли е смяната само на обтяжната ролка + ремък и паразитна или за да ми е спокойно - всичко?
  • 0

#14 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8412 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 13 юни 2017 - 17:26

100-150 Еур ми звучи разумно за целия кит с хубави компоненти (не-оригинални).

Аз бих сменил всичко накуп, така и така ще се човърка там.


  • 0

Audi_A4_avatar.gif


#15 mradulov

mradulov

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 3721 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Автомобили
  • Автомобил:
    S203 220CDI Автоматик 2005г.

Публикувано 13 юни 2017 - 21:25

За 203-ката ми читав комплект обтяжна, паразитна и ремък беше малко под 250 кинта с отстъпките, които не бяха за подценяване.

Sent from my SM-G955F using Tapatalk
  • 0
Mercedes-Benz - Unlike any other!




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни