Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Десен стоп не свети


  • Please log in to reply
29 мнения по тази тема

#16 sashooRS

sashooRS

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 85 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia

Публикувано 17 ноември 2016 - 22:48

WDB2110261A515613

Мерси колега :)


  • 0

#17 bronc

bronc

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 679 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W211 E280 CDI 4Matic - ex
    Ford Focus 1.6 EcoBoost

Публикувано 18 ноември 2016 - 09:12

А, тя е W211 :) Мислех, че е W210-ката от снимката. Аз използвах това, понеже има и снимки http://www.pelicanpa...Replacement.htm Така като гледам нямаш airmatic и работата ще е доста лесна

 

Като ги затягаш обратно към купето гледай да е достатъчно здраво, за да не влиза вода като я миеш на автомивката :) Ако имаш динамометричен ключ мога да погледна с колко трябва да се натегнат според WIS.


  • 0

#18 sashooRS

sashooRS

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 85 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia

Публикувано 18 ноември 2016 - 09:25

Чудесна статия стъпка по стъпка :) мерси колега


  • 0

#19 sashooRS

sashooRS

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 85 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia

Публикувано 22 ноември 2016 - 18:58

Мдаа малко развитие днес оставих колата при едни разбирачи да проверят нещата и тяхното мнение води към заден САМ модул. Хубаво е да пробвам друг за проба грешка но те нямат, та, ако има някой колега такъв за 211 2005г авангард да обади цена


  • 0

#20 sashooRS

sashooRS

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 85 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia

Публикувано 09 декември 2016 - 19:46

Колеги, някой да препоръча майстор които да ремонтира САМ модули и подобни, че моят човек бил в чужбина за дълго а нещата със стоповете съвсем  се влошиха..., вече не мижат а хич ги няма, светят само когато колата е на Паркинг?? Светлините за задна също ги няма, а при десен мигач примигва и ляв стоп??  Като спирам свети само третия стоп сега ама си е риск голям да ме ушият

 

Дайте някои разбирач от София да я погледне

 

211ка е колата 320цди 2004 седан с лед стопове авангардна

Номера на САМ модула е 2115453601


Този пост е редактиран от sashooRS: 09 декември 2016 - 19:50

  • 0

#21 wertion

wertion

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 762 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дупница
  • Автомобил:
    W203 C200 Kompressor 2004 - Sold
    W209 CLK 270 CDI 2005 -Sold
    W163 ML 280 2003 - Sold
    W211 E270 CDI 2004 - Sold
    E320 CDI EVO W211 2009
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 09 декември 2016 - 19:49

За София не зная ,но и при мен да дойдеш минимум 2 дни колата ще се прави . Ако е действително САМ .


  • 0

Auto-logo-New-contur1178.jpg


#22 sashooRS

sashooRS

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 85 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia

Публикувано 10 декември 2016 - 00:08

Мерси колега, ей къде си по магистралата за 20ина мин. :) трябва само някой да го разходя с мене 2 пъти до вас иначе си е опция. Върти ми се идея да си купя направо един такъв от ударена и да си го включа директно, дали ще стане или трябва нещо да се настройва?

Гледам по морги 100-200 пари се намират, даже намерих един САМ от комби 211 за 60ина лв номера му е сходен 2115455601???


  • 0

#23 bronc

bronc

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 679 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W211 E280 CDI 4Matic - ex
    Ford Focus 1.6 EcoBoost

Публикувано 10 декември 2016 - 20:12

Хубаво е да се види на Стар, за да не сменяш части без да има нужда.


  • 0

#24 sashooRS

sashooRS

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 85 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia

Публикувано 11 декември 2016 - 19:58

Да, закачаха я и казаха че е от САМа, но трябва да се отваря, а те нямат време за тази процедура (и не им се занимава май), имах перфектния майстор по тези неща, но за жалост за дълго не е в БГ. 

Търся човек от София който ги лекува тези модули, та някой ако знае човек разбиращ от авто електроники да ми даде координати 


  • 1

#25 gelevp

gelevp

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 856 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124,'91 300D - Sold
    W211,'03 270CDI - Sold
    S204,'08 320CDI - Sold
    S202,'99 220CDI
    G21,'20 320xd

Публикувано 12 декември 2016 - 10:34

Да, закачаха я и казаха че е от САМа, но трябва да се отваря, а те нямат време за тази процедура (и не им се занимава май), имах перфектния майстор по тези неща, но за жалост за дълго не е в БГ. 

Търся човек от София който ги лекува тези модули, та някой ако знае човек разбиращ от авто електроники да ми даде координати 

 

Защо не потърсиш втора употреба и да се кодира към твоята кола? Не че нещо но може много неща да са се случили (най-често влиза вода...). Идеята ми е че времето и парите които ще пръснеш за евентуалното решение на проблема, може да е повече от това да подмениш целия SAM модул.

 

https://www.olx.bg/a...html#10d0f39b06

 

Този пич продава сравнително изгодно, другия човек който може да ти помогне е Ради от Монтана и той има доста обяви...


Този пост е редактиран от gelevp: 12 декември 2016 - 11:00

  • 0


#26 sashooRS

sashooRS

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 85 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia

Публикувано 14 декември 2016 - 19:41

Мерси колега, и аз това си мисля. Трябва ли нещо да се обучава като го сложа другия модул, някъде бях чел че го закачаш и газ???

И да питам дали става от комби 211ка??

Тези в ОЛХ ги разгледах ама са други номерата на модула и сигурно няма да станат.

Някъде може ли да се провери 2115453601 модул дали е взаимозаменяем с някой друг??


  • 0

#27 gelevp

gelevp

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 856 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124,'91 300D - Sold
    W211,'03 270CDI - Sold
    S204,'08 320CDI - Sold
    S202,'99 220CDI
    G21,'20 320xd

Публикувано 26 декември 2016 - 21:23

Мерси колега, и аз това си мисля. Трябва ли нещо да се обучава като го сложа другия модул, някъде бях чел че го закачаш и газ???

И да питам дали става от комби 211ка??

Тези в ОЛХ ги разгледах ама са други номерата на модула и сигурно няма да станат.

Някъде може ли да се провери 2115453601 модул дали е взаимозаменяем с някой друг??

 

Със сигурност е хубаво да се обучи към твоята кола и екстри или направо да се пренесе информацията от стария модул и в двата случая ти трябва човек със Star диагностика. Закачаш и газ е прекалено оптимистично и лично аз не го препоръчвам. Ако се програмира няма проблем да е от комби.


  • 0


#28 frxbg

frxbg

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 229 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz E-klasse T-mod. (S210) E 270 CDI

Публикувано 30 март 2017 - 22:39

Здравейте да добавим и ние малко опит. На колегата Радо (KingsKlick) не му светеше левия стоп и пак отначало мижеше а след това тотално изгасна. Та днес намерихме време да го разглобим и да погледнем какво му е оказа се диода на входа на схемата (1N4007). Замерването му е лесно с мултицет или ако се съмнявате може да го шунтирате директно с едно мостче. ето сега и малко снимки и обяснения на цялата операция (за жалост нямам първа снимка с несветещия стоп за това преминаваме на следващите):

 

първо сваляме щипките на декоративната лайсна отзад свалят се лесно с малка отвертка

Прикачен файл  IMG_20170330_155126.jpg   195,74K   9 Брой сваляния

 

след това махаме плафоните (пак внимателно с отвертка отдолу) и разкачаме буксите

Прикачен файл  IMG_20170330_155237.jpg   182,47K   8 Брой сваляния

Прикачен файл  IMG_20170330_155154.jpg   182,51K   8 Брой сваляния

 

сега след като свалим цялата лайсна

Прикачен файл  IMG_20170330_155018.jpg   151,87K   8 Брой сваляния

 

развиваме гайките държащи стопа

Прикачен файл  IMG_20170330_154708.jpg   118,66K   8 Брой сваляния

 

сега когато стопа вече е свален остава да развием няколкото винтчета, за да отделим компонентите

Прикачен файл  IMG_20170330_154440(1).jpg   171,69K   8 Брой сваляния

 

проверка при разглобено положение дали някоя връзка не е проблем

Прикачен файл  IMG_20170330_143059.jpg   325,3K   10 Брой сваляния

 

но проблема се оказа тук :)

Прикачен файл  IMG_20170330_143819.jpg   207,26K   12 Брой сваляния

 

сега идва време за поялника за да успеем да подменим диода е нужно да махмем малката платка отзад за тази цел трябва да се разпоят спойките към диодите и да се развият винтчетата

Прикачен файл  IMG_20170330_143814(1).jpg   180,21K   10 Брой сваляния

 

след като вече сме разпоили платката идва ред и на диода

 

Прикачен файл  IMG_20170330_151121.jpg   175,22K   12 Брой сваляния

 

ето го и виновника в нашия случай

Прикачен файл  IMG_20170330_152422.jpg   123,62K   11 Брой сваляния

 

сега си намираме подходящ диод. В случая ние си избрахме един по-мощен диод RL-205 от компютърно захранване който е с максимален ток 2А (1N4007 е с 1А) подменяме го, после всичко по обратния ред :) и накрая воала

Прикачен файл  IMG_20170330_155301.jpg   182,3K   11 Брой сваляния


 

Този пост е редактиран от frxbg: 30 март 2017 - 23:01

  • 6

#29 KingsKlick

KingsKlick

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 11 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz w211 E320 V6 2006
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 31 март 2017 - 18:41

Страхотна работа свършихме с frxbg ,много съм доволен .
  • 1

#30 bojilov

bojilov

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 8 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    w211 280 V6; w212 350 4matic

Публикувано 28 август 2018 - 14:19

Много благодаря на frxbg за подробното описание. При мен проблема се дължеше на същият диод-предател и сега благодарение на горните упътвания свети всичко. Мога да потвърдя, че на фейслифтовите стопове процедурата е същата. Успех на всички. 


  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни