Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Смяна на спирачна течност W211


  • Please log in to reply
52 мнения по тази тема

#31 krasimo

krasimo

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 251 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Bansko
  • Автомобил:
    W211 280 CDI
    W245 200 CDI

Публикувано 22 януари 2018 - 16:14

Може да е стоп машинката или нещо друго. Първо я прочетете със Стара и после пиши.


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 0

Оригинални масла и дюзи на Мерцедес http://olx.bg/ads/user/107p/, Диагностика.


#32 vonko1988

vonko1988

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 1717 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    който носи кеф :)

Публикувано 22 януари 2018 - 16:16

Да събудя темата с друг проблем, който може и да има връзка.
В края на ноември 2017 смених течността в Ивайжет, направиха го точно както в клипчето, разбира се с оригинална течност по спецификация. Днес обаче ми светна неприятен надпис:
Service brake!
Visit workshop!
Ще я закачим на Стар като се освободи Пепи Гелев, но междувременно се чудя дали може да има връзка със смяната на течността (макар, че беше преди около 2 месеца). При нужда от нови накладки надписът дали е съшият?

 

Не се пали още че е за SBC-то. Нека да се види на диагностиката точно. На мен ми беше изкарал абсолютно същия надпис за накладки. И да не го закачите на някаква Делфи или китайска, че тествано там излиза съвсем друга грешка от реалната!


  • 0

#33 Bokouser

Bokouser

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 637 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    E350 CDI BlueEFF Avantgarde
    CL203 SportCoupé

Публикувано 22 януари 2018 - 17:03

Може да е стоп машинката или нещо друго. Първо я прочетете със Стара и после пиши.

 

Не се пали още че е за SBC-то. Нека да се види на диагностиката точно. На мен ми беше изкарал абсолютно същия надпис за накладки. И да не го закачите на някаква Делфи или китайска, че тествано там излиза съвсем друга грешка от реалната!


Ще я прочетем и ще пиша.
  • 0

#34 frizera

frizera

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 132 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Abu Dhabi
  • Автомобил:
    B 170 Sport Tourer
    Honda CRV 1

Публикувано 22 януари 2018 - 19:07

Щом съобщението е в бяло проблема не е в SBC. Вероятно са износени предни накладки ( пък може и задни също). На предно ляво колело има датчик за 50% износване, а на дясното е за 100% износване. Може и обратното да беше... Като купуваш накладки провери дали в комплекта са включени въпросните датчици, ако няма купи си ги отделно. Знам за множество случаи, в които майсторите слагат старите датчици и съобщението продължава да си свети, а ти се чудиш какво става. 


  • 0

#35 bronc

bronc

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 679 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W211 E280 CDI 4Matic - ex
    Ford Focus 1.6 EcoBoost

Публикувано 22 януари 2018 - 19:24

Отделно се купуват датчиците при W211. 


  • 0

#36 Bokouser

Bokouser

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 637 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    E350 CDI BlueEFF Avantgarde
    CL203 SportCoupé

Публикувано 22 януари 2018 - 23:00

Прочетохме я, за съжаление единствената записана там грешка беше C249F, доколкото разбирам е свързана с ресурса на SBC-то. Ще отида и до Силвър Стар, може би и до Ивайжет и ще решавам.
Изчистихме грешката и в началото не се записа повторно, натисках педала доста пъти, SBC-то сработи доста пъти, но не записа нищо. После колата поседя 15мин и като запалих веднага излезе наново. Пепи Гелев ме подсети, че може и малкия акумулатор да има вина, но беше студено и не го премерих. Преди време четох подобно нещо в някаква тема и виновен се оказа малкия акумулатор, но не съм сигурен точно каква грешка беше записана.

Прикачени файлове


Този пост е редактиран от Bokouser: 22 януари 2018 - 23:03

  • 0

#37 sami

sami

    Администратор

  • Администратори
  • 2839 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дармщат
  • Автомобил:
    W215 CL500
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 22 януари 2018 - 23:03

Защо не върнахте малко цикли назад?


  • 0

#38 Bokouser

Bokouser

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 637 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    E350 CDI BlueEFF Avantgarde
    CL203 SportCoupé

Публикувано 22 януари 2018 - 23:08

Ами де да знам, не ми се иска да го лекувам така. То като погледнеш реално няма гаранция дали и някой преди мен не е направил същото.
  • 0

#39 sami

sami

    Администратор

  • Администратори
  • 2839 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дармщат
  • Автомобил:
    W215 CL500
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 22 януари 2018 - 23:17

Е то ако не го смениш няма гаранция каквото и да било.


  • 0

#40 gipsa

gipsa

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 352 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Смолян
  • Автомобил:
    w201 dtm реплика,жълто такси 211-КоНпресор с 476 магарета под капака и едно зад волана....

Публикувано 23 януари 2018 - 07:24

Да нулираш АбЦ-то без да се сменят четките на мотора и проверят работните налягания на цялата система си е живо престъпление.


  • 0

#41 Bokouser

Bokouser

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 637 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    E350 CDI BlueEFF Avantgarde
    CL203 SportCoupé

Публикувано 23 януари 2018 - 07:38

То ако е само четки лесно, но едва ли, днес ще видя акумулаторчето и тия дни ще я закарам в Ивайжет и СС да видим какво ще кажат. Може пък още да има шанс за безплатна подмяна, знае ли човек.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Този пост е редактиран от Bokouser: 23 януари 2018 - 07:42

  • 0

#42 Krasi.Martinov

Krasi.Martinov

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 889 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofiq
  • Автомобил:
    W212 350cdi 4matic

Публикувано 23 януари 2018 - 08:58

Ако е със стария софтуер я нулирай спокойно. Ще искара още толкова


Sent from my iPhone X using Tapatalk
  • 0

#43 sami

sami

    Администратор

  • Администратори
  • 2839 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дармщат
  • Автомобил:
    W215 CL500
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 23 януари 2018 - 11:24

Ако не мине номера с безплатната подмяна се замисли за рециклиране. Второто нещо което се прецаква освен четките е акумулиращата сфера. Той също се продава нов като търсиш по бошовския номер отгоре. Приятел последно си беше взел във Франция от магазин на Бош за около 130 евро.


  • 0

#44 Bewolf

Bewolf

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 329 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:На Юг
  • Автомобил:
    W211 E320 on LPG
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 23 януари 2018 - 13:56

Коя е тази сфера, питам чисто от любопитство. Тази която е от задната страна на модула ли? Най-общо казано като балон изглежда?


  • 0

#45 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 23 януари 2018 - 15:13

Коя е тази сфера, питам чисто от любопитство. Тази която е от задната страна на модула ли? Най-общо казано като балон изглежда?


Да.
  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни