Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Проблеми с Газифицирани автомобили


  • Please log in to reply
18 мнения по тази тема

#1 mitkofitnes

mitkofitnes

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 900 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Благоевград
  • Автомобил:
    CLK230kompressor/LPG

Публикувано 10 септември 2016 - 16:01

Колеги,отварям нова тема заради тези от вас които искат по бързо да оправят бензиновият си автомобил който е и със система на пропан-бутан или метан.Да започна първо от начало,който си купи газифициран вече автомобил и си мисли че е спестил от поставяне на ГИ се лъже,почти винаги има проблем в системата.Автомобил на газ се кара много и компонентите му най вероятно са си изживели живота.Отделно ако е работил с непрецизна настройка което е 90% от случаите има и износване по мотора от лоши смеси.Какъв е моя съвет,веднага да прегледа специалист по ГИ цялата система.Къде се явява основния проблем при възникване на такъв при газифицирана кола,при избора ви на лице което ще диагностира системата.Повечето пъти се започва едно въртене в кръг от майсторите,проблема е в газта на 99% е извода на диагностика и като отидеш на газаджия той казва че проблема е в бензина.Какво следва,намирате добър газаджия който разбира и от МБ и борави със стардиагнозис,това е най добрия ви вариант,но ако не можете другия е спирате газта от кранчето и и махате бушона след което карате само на бензин поне 100-120 км за да се нулират вредните адаптации ако има такива вследствие на газта,след това спокойно отивате при добър диагностик на Мерцедес без да се страхувате за проблем с газта.Ако не се установи проблем,ясно газта е проблема и търсите добър газов диагностик.Да подчертая само че колкото и да пишете за проблеми тук много по лесно е вместо да гадаем да се закачи ГИ-то и да се погледне къде е проблема,налягане ли,инжектори ли или просто лоша горивна карта.Лесно е просто трябва да се следват стъпките!




Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 5

#2 kdl

kdl

    artful dodger

  • Членове на клуба
  • 8167 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 10 септември 2016 - 22:01

Много + за темата. Само ми кажи как имаш нерви да пишеш толкова много от тъчскрийн на телефон ;)


  • 0

Audi_A4_avatar.gif


#3 niki7111

niki7111

    BBQ chef

  • Членове на клуба
  • 1027 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:софия
  • Автомобил:
    c180 S202 97.-продадена
    Seat Leon 04г.- продадена
    Audi A3 01.-продадена
    E320 4matic 00г.-ex.
    Hyundai Tucson 4х4 05г.
    Hyundai Santa Fe 4x4 V6-new
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 11 септември 2016 - 08:20

+1 за темата и автора.

Като човек - привърженик на алтернативното задвижване минимум един път в годината диагностицирам автомобила си и на двата вида гориво.Обикновено го правя всяка пролет и есен.

Преди да отида на ''стар диагностик'' карам само на бензин 100-на км.и на другия ден при газаджиите.На всяко 5-то зареждане с газ карам 20-30 км само на бензин все пак колата е съсдена за този вид гориво.


  • 2
Публикувано изображениеПубликувано изображение

#4 wertion

wertion

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 759 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дупница
  • Автомобил:
    W203 C200 Kompressor 2004 - Sold
    W209 CLK 270 CDI 2005 -Sold
    W163 ML 280 2003 - Sold
    W211 E270 CDI 2004 - Sold
    E320 CDI EVO W211 2009
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 11 септември 2016 - 09:37

+1 за темата и автора.

Като човек - привърженик на алтернативното задвижване минимум един път в годината диагностицирам автомобила си и на двата вида гориво.Обикновено го правя всяка пролет и есен.

Преди да отида на ''стар диагностик'' карам само на бензин 100-на км.и на другия ден при газаджиите.На всяко 5-то зареждане с газ карам 20-30 км само на бензин все пак колата е съсдена за този вид гориво.

И ,ако всички мислеха като теб проблемите и темите за газ-та щяха да са много по - малко . Поздравления 

+1 за темата .


  • 2

HbhjgsU.png


#5 niki7111

niki7111

    BBQ chef

  • Членове на клуба
  • 1027 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:софия
  • Автомобил:
    c180 S202 97.-продадена
    Seat Leon 04г.- продадена
    Audi A3 01.-продадена
    E320 4matic 00г.-ex.
    Hyundai Tucson 4х4 05г.
    Hyundai Santa Fe 4x4 V6-new
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 11 септември 2016 - 15:19

И ,ако всички мислеха като теб проблемите и темите за газ-та щяха да са много по - малко . Поздравления 

+1 за темата .

Благодаря.За мен колата е необходимост,а не лукс и смятам,че както аз се грижа за нея то така тя ще се грижи за мен.Но не съм й "роб"!


  • 3
Публикувано изображениеПубликувано изображение

#6 grosmaster

grosmaster

    Фен на Клуба

  • Потребители на форума
  • 5344 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    BMW

Публикувано 11 септември 2016 - 21:35

Благодаря.За мен колата е необходимост,а не лукс и смятам,че както аз се грижа за нея то така тя ще се грижи за мен.Но не съм й "роб"!

 

Много точно казано, за съжаление по-голямата част искат само да им е еФтинко и после колите били кошове....


  • 1

887046.png


#7 mitkofitnes

mitkofitnes

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 900 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Благоевград
  • Автомобил:
    CLK230kompressor/LPG

Публикувано 13 март 2017 - 13:43

Тези дни идва един Колега от форума с В200 турбо 193кс като бе гласувал доверие на господара от BRC в София-Дружба.Автомобила му го бяха правили 3 дни което ме учуди но всъщност още с поставянето конверсията не се е получила,на газ си работи на 3 цилиндъра.Не са могли нищо да променат и са го испратили при спецялист на Мерцедес да оправи проблема,съответно идва да се допита до нас.Ние веднага установихме проблема...100% в газта и го пратихме да си търси рекламация.Както си и мидлех не са приели и не са направили нищо,сменили са проблемния инжектор но не се е оправило нищо.Съответно клиента се отказва от тях и от гаранция и решава да ни се довери да я оправим.Сваляме ние всмукателите на тази Б-класичка и какво да видим,тази кола си е седяла 3 дни така на паркинг,защото колекторите бяха пробити без да се свалят на 10см преди бензиновите инжектори с маркучи кой от кой с по-различна дължина,та даже и едната дупка са се подлъгали и са я пробили с 2-3 см по надолу...много аматьорска работа!Преправихме всичко колкото можахме защото все пак е невъзможно с инцектори на рейка да се направят къси маркучи,за целта се слагат единични.Излезе обаче друг проблем,незнам в следствие на грешка или дефект но ГИ-то не пускаше инжектор 2 и се оказа че му е изгоряло вътре реленцето...ваъщност побългарихме малко този Пустиняк и го подкарахме.След подробно разглеждане на софтуера на BRC plug and drive което седи още от 2001 г и преминаване на бензин на автомобила над 4500об установих че тея от BRC са пълни аматьори,дори техния софтуер не са могли да си настроят.Видях в менюто една грешка за натовареността на инжекторите и я увеличих и колата литна.Собственика остана много доволен нямаше разлика бензин газ само на празен ход се усеща едва доловимо клатене което е от дългите маркучи до щуцерите,все пак това е турбо автомобил с мн ниски инжекторни времена и иска мн къс път на газта и мн бързи инжектори.Нека това не ви звучи като реклама на мен или антиреклама за BRC,но все пак мога да твърдя че е една антиреклама за един лош сервиз за газ,и дано никой друг колега не им сърба попарата.
П.п.Прилагам малко снимки:f399ff74208b6f058469cdf8980774cb.jpg8fcd6b8d79014241cf88ca7cec1bbf72.jpgf890836aa3c5441769c66d4ba600a543.jpg


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 2

#8 kdl

kdl

    artful dodger

  • Членове на клуба
  • 8167 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 13 март 2017 - 15:22

Toзи мотор си клати винаги много леко и на бензин.

С нови, хубави NGK-та почти изчезва, но не напълно.

 

BRC много са се излигавили с изпълнението.

 

Това какво е?

Прикачен файл  Capture.JPG   92,05K   14 Брой сваляния


  • 0

Audi_A4_avatar.gif


#9 ХаPu

ХаPu

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 2838 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    AUDI A8 quattro
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 13 март 2017 - 17:19

Грешна дупка приятел ;)
  • 0

NO PAIN - NO GAIN!


#10 mitkofitnes

mitkofitnes

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 900 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Благоевград
  • Автомобил:
    CLK230kompressor/LPG

Публикувано 13 март 2017 - 18:24

Оказа се в последствие че там има планка,а държахме да си сложим всичко,не е проблем освен естетичен външен вид :)


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 0

#11 dinko13

dinko13

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 8 Мнения:
  • Град:Ямбол
  • Автомобил:
    W220 S320 2002г.
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 14 юли 2019 - 15:42

Благодаря колеги хубава и полезна тема . Аз правя друг номер , за нощувка и сутрин старта ,я оставям на бензин и да поработи малко , после газта ,но вечер задължително я оставям на бензин да поработи минута две с малко подадена газ и я оставям така .


  • 0

#12 mitkofitnes

mitkofitnes

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 900 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Благоевград
  • Автомобил:
    CLK230kompressor/LPG

Публикувано 15 юли 2019 - 06:21

Благодаря колеги хубава и полезна тема . Аз правя друг номер , за нощувка и сутрин старта ,я оставям на бензин и да поработи малко , после газта ,но вечер задължително я оставям на бензин да поработи минута две с малко подадена газ и я оставям така .


Ако е направено всичко както трябва няма разкика понеже ЕКУто не еазбира че си на друго гориво,картата не се променя все едно се впръсква точното количество дето иска бензин.Ако ли не каквото и да правиш ще има проблеми,мирис на газ и чек лсмпи,да не говогим и за клапаните след време.Одавна газовите са на много високо ниво и не се монтират само за икономия просто си върви еднакво във всеки един диапазон.


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 0

#13 Krasi.Martinov

Krasi.Martinov

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 664 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofiq
  • Автомобил:
    W212 350cdi 4matic

Публикувано 15 юли 2019 - 07:07

Ако е направено всичко както трябва няма разкика понеже ЕКУто не еазбира че си на друго гориво,картата не се променя все едно се впръсква точното количество дето иска бензин.Ако ли не каквото и да правиш ще има проблеми,мирис на газ и чек лсмпи,да не говогим и за клапаните след време.Одавна газовите са на много високо ниво и не се монтират само за икономия просто си върви еднакво във всеки един диапазон.


Sent from my iPhone using Tapatalk

съгласен съм за вървенето и за всичко... но за по-старичките мотори. При новите машини има два проблема:
- електрониката е много по капризна и прецизна и кат пуснеш газта преебаваш помпи, дюзи и тн от неработа и липса на охлаждане ( бензина служи и за това )
- няма място и при последващи обслужвания и ремонти все нещо ти пречи, чупи се и тн..

Извод - ако човек иска икономия вече търси хибрид, чист ток и тн. Останалото се формулира с една дума - мизерия ...


Officeservices.bg
  • 1

#14 mitkofitnes

mitkofitnes

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 900 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Благоевград
  • Автомобил:
    CLK230kompressor/LPG

Публикувано 15 юли 2019 - 08:02

Не съм съгласен с теб колега,при по новите е директно впръскването и винаги остава шприц бензин т.е охлажда си горивната камера но защо спорим едно време всички викаха че газта е за мизерници и караха едни коли парадни а други за пърувания че са по-икономични.Одавна има голямо развитие но жалкото е че повечето гледате наложените италянски марки които нямат никакво развитие последните 10-на години а почиват на стари лаври.


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 2

#15 Krasi.Martinov

Krasi.Martinov

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 664 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofiq
  • Автомобил:
    W212 350cdi 4matic

Публикувано 23 юли 2019 - 07:42

Не съм съгласен с теб колега,при по новите е директно впръскването и винаги остава шприц бензин т.е охлажда си горивната камера но защо спорим едно време всички викаха че газта е за мизерници и караха едни коли парадни а други за пърувания че са по-икономични.Одавна има голямо развитие но жалкото е че повечето гледате наложените италянски марки които нямат никакво развитие последните 10-на години а почиват на стари лаври.

Колега, аз не спиря с теб , напротив... уважавам труда ти и съм дал кординатите ти на много хора. ( надявам се и ти да ми пратиш някой който иска да си купи принтери хахах )
Та по темата... много ЗА газта съм ... но уви опита ми показва че е просто компромис за евтино придвижване... искаш ли да е перфектен и отзивчив мотора... газаджията трябва да ти е наблизо за настройки при смяна на сезона, различно зацапани въздушни филтри , различна газ в бутилката, и всякакви по различни обслужвания от типа смяна на свещи :)


Officeservices.bg


  • 1




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни