Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Как да си направя масломерни пръчки за Двигател и Скорости W 211 , дизел , автоматик , 2002 год .


  • Please log in to reply
68 мнения по тази тема

#31 mitko_rupite

mitko_rupite

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 82 Мнения:
  • Град:Rupite
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz E 220 CDI - 2002 god

Публикувано 27 септември 2016 - 12:19

Явно тва е стара болка на моя мотор ...щом и стария собственик е имал тоя проблем...
Ще меря с щеката на загрял мотор ...и ако е 150 ....
Почвам все повече да се навивам да сменя датчика
  • 0

#32 vencislav

vencislav

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 1547 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    インフィニティ

Публикувано 27 септември 2016 - 12:32

Аз от самото начало се чудя да не е сменяван мотора, защото там ги сменяват като носни кърпи, ама по малък няма на къде, или пък има.! Номер на двигател съвпада ли с номер по рама, демек с VIN.


Този пост е редактиран от vencislav: 27 септември 2016 - 12:33

  • 0

#33 wertion

wertion

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 762 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дупница
  • Автомобил:
    W203 C200 Kompressor 2004 - Sold
    W209 CLK 270 CDI 2005 -Sold
    W163 ML 280 2003 - Sold
    W211 E270 CDI 2004 - Sold
    E320 CDI EVO W211 2009
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 27 септември 2016 - 14:03

Митко маслото източиха ли го или го смукаха с машина или не знаеш , повечето сервизи тука го смучат и , ако е останало вътре масло пак ще писка за редуциране .
  • 0

Auto-logo-New-contur1178.jpg


#34 Bokouser

Bokouser

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 637 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    E350 CDI BlueEFF Avantgarde
    CL203 SportCoupé

Публикувано 27 септември 2016 - 15:47

Може би щом се е принудил да сложи тая лепенка има нещо неоригинално. Лошото е, че не ти обяснява каква е причината.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Този пост е редактиран от Bokouser: 27 септември 2016 - 15:51

  • 0

#35 mitko_rupite

mitko_rupite

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 82 Мнения:
  • Град:Rupite
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz E 220 CDI - 2002 god

Публикувано 27 септември 2016 - 19:19

Днес  ходих  до Сервиза  където ми сменяха  маслото  ..
Показах им   касовата  Бележка на , която ПИШЕ  на колко км е  била колата у сервиза  ( демек  преди 50 км  е сменено маслото ) .... и им  показах  Снимка  от  телефона  на която се вижда  --  че нивото е високо  ...  ( на снимката се вижда  и километрите  ... така ,че  ОСНОВАТЕЛНО  търсех  обяснение ) 
Показах  им и лепенката 5,5 litr. от  стария  собственик ...  
--------
Техника  веднага  ми каза , че  на  тея  мотори  никога не наливат повече от 6,2 литра  .. !!!
Гледаха  Картера  дали не е сменян - НЕ Е ! 
Гледаха  мотора  дали е оргиналния  - ОРГИНАЛНИЯ  е !( сверяваха по талона  и   въвеждаха данни у някакъв  компютър ... даже ме  извикаха  ... ето    вика  всичко си съвпада  ....) ...  Колата НЕ Я  свързваха с  диагностика !
Извода  на майсторите  от сервиза  беше , -  "Дефектен датчик на картера "
--------------------
Тръгвам от сервиза   .  издухах  я  малко и качи  80  градуса  .... 
Слизам   горе дол на равно  ... меря  164 мм ...............  минавам 5 км  пак слизам    пак горе дол на равно пак меря пак 164 ..................  
Е  незнам  що да Ви кажа  ...............
Маслото  го " смукнаха"  през пръчката  .....  и ако  е останало 200 грама  ...... и ако са  наляли  6,4 .....  ( въпреки твърденията им , че не слагат повече от 6,2 ....  ) ......  ето къде  отиваме  ............

Вината  донякъде е моя  , че не  мерих на загрял мотор  !   (    Пък на магистралата в  Хърватия    освен  мотора  да е бил  студен ...  ???  ...  
Сега  пробвах  на загрят  мотор  , през  "компа " да измеря  нивото  ...  
Не  ми го показва в  литри  , а само ми изписва че  "нивото требва да се намали " 
Утре ще ида у сервиза  и ще ги накарам да смукнат 200 грама ...
-----------
Интересно  защо предния  собственик  е имал същите проблеми ... 
Най  вероятно  и на него е оставяло от старото масло  около 200 грама + 6,4литра  ново... и отива по дяволите ...

-------------
Къде мога да видя  аз  НОМЕРА НА  Двигателя  -  да го кача   тука  и да видим дали е   оргиналния  ..?

Благодаря много на всички !!!!!!
----------
Заб. ето и последната  изненада  ..., абе  всеки ден ми сервира нещичко ( измих колата  само външно може да има връзка ?  ...  ся за момента  се скри....  )    
"SRS Rückhaltesystem defekt Werkstatt aufsuchen"

http://media.snimka....7445611.jpg?r=0

 


Този пост е редактиран от mitko_rupite: 27 септември 2016 - 19:49

  • 0

#36 wertion

wertion

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 762 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дупница
  • Автомобил:
    W203 C200 Kompressor 2004 - Sold
    W209 CLK 270 CDI 2005 -Sold
    W163 ML 280 2003 - Sold
    W211 E270 CDI 2004 - Sold
    E320 CDI EVO W211 2009
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 27 септември 2016 - 19:53

Ех тия смукания на това масло ...  мисля да е челно на мотора ударен ама може и да бъркам . Звънни ми в събота да го погледнем тоя мерцедес ще му закачиме и стар-а. 


  • 0

Auto-logo-New-contur1178.jpg


#37 mitko_rupite

mitko_rupite

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 82 Мнения:
  • Град:Rupite
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz E 220 CDI - 2002 god

Публикувано 27 септември 2016 - 20:22

Ok  мерси Поздрави  


  • 0

#38 mitko_rupite

mitko_rupite

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 82 Мнения:
  • Град:Rupite
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz E 220 CDI - 2002 god

Публикувано 28 септември 2016 - 18:54

Днес  пак ходих  у сервиза  и ги помолих  да  Изсмукат  300 грама масло ... 
Премерихме с  моята щека   ниво - 165 мм 

Казаха ми че  НЕмогът да измерят  точно колко изсмукват .... " после  пак ще го мерим  "..
измукваха с  някаква   синя  пласмасова  Джаджа  в  която имаше  помпа ...  набутаха  шлаух   през  масломерната тръба  и смукнаха някакво количество ....
Мерим с  пръчката  - 142 мм  ( два три пъти  измерва  човека  и ми показва  да видя  )
Викам ОК  -- заеби го така  ..
Измери го през    Волана  показа-  OK  ( ordnung  Или  нещо от сорта изписа  ) 
--------------------------
След 5 км  спирам  -   ( гася  изчаквам 3,4 мин )  

Меря го - 167мм 
Меря   го през  волана  и ми показва  - "нивото е високо "
----------------
Ся се съмнявам да не  пълни  у картера  Антифриз  , или нафта ?
Антифриза  го видях  - на  нормата си е !( облива  пластмасовия  показател вътре  у казанчето ) 

 




  


  • 0

#39 Slav_1101

Slav_1101

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 961 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes W126 280 SE M110 83"
    Mercedes W211 E280 CDI 177ps
    Mercedes W221 S350

Публикувано 28 септември 2016 - 19:56

Видимо как е маслото, ако се меша с нещо трябва да си личи.
  • 0

#40 sami

sami

    Администратор

  • Администратори
  • 2839 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дармщат
  • Автомобил:
    W215 CL500
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 28 септември 2016 - 20:50

Добре де вместо да я изсмукат не можаха ли да пуснат малко масло през пробката на картера?


  • 0

#41 mitko_rupite

mitko_rupite

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 82 Мнения:
  • Град:Rupite
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz E 220 CDI - 2002 god

Публикувано 28 септември 2016 - 21:06

Ейй  ся  слезхах  дол пред блока  ....  
Колата е студена  ,,,,,, колко  и да НЕ е хоризонтална  -- нивото е 163 мм ..
Бръкнах  с  щеката  у казанчето за  антифриза   --  течността е  БИСТРА  ...


???????????
---------------------------------------
Ми  неможах да им настоявам  да  изпуснат през  пробката  .. 

--
Видимо  - немога да го  усетя  дали  маслото е смешено   ....
---------------


Този пост е редактиран от mitko_rupite: 28 септември 2016 - 21:12

  • 0

#42 Slav_1101

Slav_1101

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 961 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes W126 280 SE M110 83"
    Mercedes W211 E280 CDI 177ps
    Mercedes W221 S350

Публикувано 28 септември 2016 - 21:57

Ако е нафта няма да го усетш, но тя не се испарява лесно така че ще продължи да се качва
  • 0

#43 mitko_rupite

mitko_rupite

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 82 Мнения:
  • Град:Rupite
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz E 220 CDI - 2002 god

Публикувано 29 септември 2016 - 18:19

Здравейте , "спирам малко топката " 
Требва ми време за да дам Точни резултати .
-------------
Имам чувството , че маслото е доста чувствително откъм  температура..., също и минимален наклон на колата дава бая голямо отклонение .. и не на последно място   щеката ( малко е тъничка и поддава (огъва се ) ... когато е  опрела долу ...  поддава лекичко  и се намазва още 5-7 мм нагоре ....) ...

Ся  си отворих  тетрадка  .. и ще записвам нивото  ... където паркирам ( имам си точно мое място ) 
По късно ще споделя резултатите ...
заб.
Утре  или в други ден  колегата  wertion  ще я  погледне  , не че  досега  не е  поглеждана    ама  нека и той  я  види  ...

 


  • 0

#44 Bokouser

Bokouser

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 637 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    E350 CDI BlueEFF Avantgarde
    CL203 SportCoupé

Публикувано 29 септември 2016 - 19:30

Добре де, защо не се насочиш към това, че през таблото не можеш да го премериш? Може би наистина има проблем с някой датчик. Дали е съвпадение това, че не мери нивото през таблото и в същото време таблото ти изписва високо ниво.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Този пост е редактиран от Bokouser: 29 септември 2016 - 19:31

  • 0

#45 mitko_rupite

mitko_rupite

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 82 Мнения:
  • Град:Rupite
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz E 220 CDI - 2002 god

Публикувано 29 септември 2016 - 20:03

Незнам  кво да кажа  братле  
Спомням си много добре в  Хърватска  ми светна за  първи  път  "високо ниво "  .....  максимум след 10 километра    да съм спрял на  отбивка  .........  ( толко ли да  е  изстинал  колата за  тея  10 км  ... ако  термостата  НЕ е  сработил как  требва  )  --- и си  спомням  мерих  го 5  пъти 150 мм беше - посред бел ден , ( не съм кьорав  да го еба ) 
--------
През волана   , засега на Студен двигател  не съм успял да го измеря  ....  дава ми изчакай   ,,,,  и после нищо  ..
Когато мотота е  топъл  го мери НО НЕ В ЛИТРИ  ............  Ами изписва само  
_Ок  ..  или  ...  високо ниво ...
Също  през  волана  .. немога да я  докарам на позиция  да ми покаже  Волтажа  на акумолатора  ..  както е  показано в  клипа по горе  ............
---------
Затва   ся   ще го меря  на едно и също паркинг място  (топъл  , студен и тн .). с щеката   ,,,,  ( направил съм около 40 мм дупка на пластмасовата кора ..  изваждам червената тапа  и меря с   щеката ......
Може ли от  "Менюто"  да се види  колко е  температурата на двигателя ?


 


  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни