Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Масло от 1ви цилиндър М111


  • Please log in to reply
13 мнения по тази тема

#1 Xerxes

Xerxes

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 138 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W201/M102- за съжаление вече продаден;
    S124/M111- изобщо не го жаля, но го обгрижвам добре!

Публикувано 03 септември 2016 - 20:28

Така, днес след като сменихме маслото на авт. кутия така и така остана време, смених свещите, които са над 30 000 км. Никакви оплаквания, колата не прекъсва, работи нормално, разход нормален и на бенз и на газ, а какво се показа като махнах металния капак ... масло!

 

И свещта на първия цилиндър имаше нормален цвят на електродите (не я снимах обаче), но си беше влажна от масло - по електродите!

 

От друга страна гуменото уплътнение на "лулата" беше абсолютно сухо. А маслото се беше събрало на локва горе. И не мога да преценя за какво иде реч ... незатегната добре свещ, или маслен сегмент за смяна.

 

Компресията е еднаква на всички цилиндри 11.8 на топъл мотор.

 

Какво мислите вие - да се притеснявам ли, да се филмирам ли, че се задава нужда от разглобяване на ДВГ? Не бях поглеждал свещите в близките 30 хил.

Прикачени файлове


  • 0

#2 mitkofitnes

mitkofitnes

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1134 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Благоевград
  • Автомобил:
    CLK230TURBO/LPG

Публикувано 04 септември 2016 - 10:14

Това е от гарнитурата на капака,по точно от семерингите,сменя се гарнитурата или се лепи със термичен силикон.


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 1

#3 Xerxes

Xerxes

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 138 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W201/M102- за съжаление вече продаден;
    S124/M111- изобщо не го жаля, но го обгрижвам добре!

Публикувано 07 септември 2016 - 09:35

Може ли за номера на частите какво точно трябва да търся? Да ги купя и да свърша работа с едно отваряне на мотора. И трябва ли като го мина със силикон да изчакам 24 часа преди палене?

 

VIN WDB1240821F297811


  • 0

#4 wertion

wertion

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 762 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дупница
  • Автомобил:
    W203 C200 Kompressor 2004 - Sold
    W209 CLK 270 CDI 2005 -Sold
    W163 ML 280 2003 - Sold
    W211 E270 CDI 2004 - Sold
    E320 CDI EVO W211 2009
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 07 септември 2016 - 13:52

Мотора не се отваря , само капака на клапаните .
  • 0

Auto-logo-New-contur1178.jpg


#5 Xerxes

Xerxes

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 138 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W201/M102- за съжаление вече продаден;
    S124/M111- изобщо не го жаля, но го обгрижвам добре!

Публикувано 08 септември 2016 - 09:18

Да де ясно, аз така се изразих. Ако може да дадете номер на частта.


  • 0

#6 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 09 септември 2016 - 09:04

Звънни да ти дам размера на уплътнителите. Митко също го знае. Става и със силикон, точно както си го написал, но преди това иска качествено обезмасляване.

 

Поздрави!


  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#7 mitkofitnes

mitkofitnes

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1134 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Благоевград
  • Автомобил:
    CLK230TURBO/LPG

Публикувано 10 септември 2016 - 16:06

Ааа пак ще черпа по бира Бай Василе :)


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 0

#8 Xerxes

Xerxes

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 138 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W201/M102- за съжаление вече продаден;
    S124/M111- изобщо не го жаля, но го обгрижвам добре!

Публикувано 06 октомври 2016 - 10:28

ОК, смяна на гарнитурата. Само я сменям и веднага паля или трябва да стои известно време; да се стяга 2 пъти? Да търся ли динамометричен ключ, или не?


  • 0

#9 Ванюша

Ванюша

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 637 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пазарджик
  • Автомобил:
    от старата школа

Публикувано 06 октомври 2016 - 10:35

Защо не пуснете размерите тук има и други които ще го направят.


  • 0

#10 Xerxes

Xerxes

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 138 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W201/M102- за съжаление вече продаден;
    S124/M111- изобщо не го жаля, но го обгрижвам добре!

Публикувано 06 октомври 2016 - 17:08

Не знам за размерите, отивам в Ауто Плюс и по номера на ДВГ купувам гарнитурата ...


  • 0

#11 Xerxes

Xerxes

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 138 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W201/M102- за съжаление вече продаден;
    S124/M111- изобщо не го жаля, но го обгрижвам добре!

Публикувано 16 октомври 2016 - 09:53

Колеги, ако ви е интересно как се развиха нещата - купих от фирма Kanex.bg гарнитура и О-пръстени по съответствие на оригинален номер на част. Марка В. Райнц, с надпис "мейд ин жърмани" и холограмен стикер.

 

За 20 мин в Събота с гаражните приятели махнахме въздуховода и капака на клапаните. Оказа се, че на колата бяха монтирани оригинални О-пръстени. Дали са на първа смяна мога само да гадая, по километраж съм на 230 000 но съм далеч от мисълта, че кола 1994 г. е на тези километри. Както и да е.

 

И сега идва неприятната част. О-пръстените, които свалихме от капака на клапаните бяха съвсем леко различни от тези, които купих. По-конкретно - и едните и другите от външната страна са с гумено покритие, но на оригиналните има една гола ивица от 1мм по ръба откъм валовете. Не можах да снимам, защото бързахме.

 

Та, Райнцовите О-пръстени не влизаха. Тоест, влизат, забелязва се, че размерът е точен, но трябваше да ги НАБИВАМЕ в леглата, за да влязат изцяло и равномерно от всички страни. С макетно ножче махнахме 1мм от покритието по външната страна. След което с бивш островърх (умишлено и упорито затъпен) секач от едната страна и дървено трупче от другата леко-леко ги наместихме. Направооо на дядо Москвич 408 изпълнение! Поне действахме внимателно и отне бая време, но в крайна сметка - не текат.

 

И така, занапред нито на Канекс.бг нито на В. Райнц мисля да давам кинти. В крайна сметка тая гарнитура и О-пръстени са 55 лв., а като ги разпечатах си личеше некачествено изпълнение - не беше равномерно гуменото покритие по О-пръстените.


Този пост е редактиран от Xerxes: 16 октомври 2016 - 09:56

  • 0

#12 Praetorian

Praetorian

    Salat Küchenchef

  • Потребители на форума
  • 1682 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Europe
  • Интереси:Немски премиуми задължително с резервна гума.
  • Автомобил:
    W212, R56

Публикувано 16 октомври 2016 - 13:38

Пръстените старите и новите имаха ли метална подложка от вътрешната страна?

Ако "да", махнахте ли старите подложки?

 

Помня, че когато сменяхме на моя М111 пръстените първия път, първоначалните излязоха скъсани - гумата се беше отделила, и металната вътрешна част беше останала около отвора на цилиндъра. Беше почти невидима, и първоначалния стрес за несъвместимост беше сериозен. Излязоха с отверка.


  • 2

#13 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8412 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 16 октомври 2016 - 13:47

Точно както го е написал Praetorian преди мен.

Нищо им няма на Рейнц елементите, нито на Канекс, вие не внимавате и бързате ;)

Отваряйте пак, купете нови и тея Москвич-изпълнения ги запазете за някой Москвич.


  • 1

Audi_A4_avatar.gif


#14 Xerxes

Xerxes

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 138 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W201/M102- за съжаление вече продаден;
    S124/M111- изобщо не го жаля, но го обгрижвам добре!

Публикувано 16 октомври 2016 - 14:17

Колеги, не съм набил новите пръстени в старите! Всичко беше както трябва, колкото и да не ви се вярва - това беше положението. СОРИ


Този пост е редактиран от Xerxes: 16 октомври 2016 - 14:19

  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни