Така, днес след като сменихме маслото на авт. кутия така и така остана време, смених свещите, които са над 30 000 км. Никакви оплаквания, колата не прекъсва, работи нормално, разход нормален и на бенз и на газ, а какво се показа като махнах металния капак ... масло!
И свещта на първия цилиндър имаше нормален цвят на електродите (не я снимах обаче), но си беше влажна от масло - по електродите!
От друга страна гуменото уплътнение на "лулата" беше абсолютно сухо. А маслото се беше събрало на локва горе. И не мога да преценя за какво иде реч ... незатегната добре свещ, или маслен сегмент за смяна.
Компресията е еднаква на всички цилиндри 11.8 на топъл мотор.
Какво мислите вие - да се притеснявам ли, да се филмирам ли, че се задава нужда от разглобяване на ДВГ? Не бях поглеждал свещите в близките 30 хил.