Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Производство на SL R129 в САЩДа или не.


  • Please log in to reply
95 мнения по тази тема

#91 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 3903 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 24 март 2018 - 21:11

Нещо не ми дава да си довърша,а и ми меши снимките.Не мога да де справя

Sorry, you don't have permission for that!
  • 0

#92 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 3903 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 24 март 2018 - 22:57

Явно ще трябва да пиша на ново.
След сваляне на гумите се напръскват дупките на диска обилно с очистител(ВД),както накладките и двата болта които държат спирачните апарати.

post-7245-0-26866100-1521914500.jpeg

 

След това се избиват щифтовете които държат накладките,издърпва се датчика и се вади буксата му.

 

post-7245-0-45356800-1521914521.jpeg

 

Сваля се пружината.
С права отвертка(който няма спец.скоба)се натискат накладките,за да се отворят максимално буталата на апарата.
Вадят се.

Развиват се двата болта от вътрешната страна които държат апарата, като се внимава при втория.

 

post-7245-0-01236200-1521914541.jpeg

 

Апарата се закача за горния носач посредством ластик, въже ,тел, за да не се нарани спирачния маркуч.

 

post-7245-0-05153500-1521914597.jpeg

Развива се с торк болтчето което държи диска. С леки почуквания се отлепя и той.
Почиства се фланеца с телена четка и след това със шкурка от ръжда и отлагания,след това се намазва с медна грес и се поставя новия диск с новото болтче.

 

post-7245-0-27035600-1521914643.jpeg

 

Натяга се на 25 Н/М,за тези които имат динамометричен ключ
Фиксира се спирачния апарат,като върховете на болтовете се намазват с “Локтайт” и се натягат на 115 Н/М Отново се проверяват буталата да са в прибрано положение.
Мажат се гърбовете на накладките с медна грес и се поставят на място.
Пъха се единия шпленд,поставя се пружината,притиска се и се поставя другия.
След това се напъхва датчика за изн.накладки и се включва буксата му.
Проверява се как се върти диска,да не опира в предпазния щит.

 

post-7245-0-33249300-1521914696.jpeg

Проверява се нивото на спирачна течност,затваря се капачката.
В общи линии е това.

Прикачени файлове


  • 1

#93 zaioristu

zaioristu

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 24 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    MERCEDES-BENZ E-CLASS s210 E200 Kompressor 186hp

Публикувано 24 март 2018 - 23:24

Защо откачаш акумулатора?Според мен е безмислено.


  • 0

#94 sami

sami

    Член на УС на МБКБ

  • Управителен съвет
  • 2283 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    C30 CDI AMG
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 24 март 2018 - 23:28

Защо откачаш акумулатора?Според мен е безмислено.

Защото колата е със СБЦ спирачки. Ако нямаш стар да ги деактивираш може да останеш без пръсти.


  • 0
Публикувано изображение

#95 Ivan W210

Ivan W210

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2463 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    E320 4MATIC
    E 250 TD
    150hp,1999
    ОГИН БЕШЕ!!!

Публикувано 25 март 2018 - 08:40

Браво за темата, Тоше! И аз винаги съм бил доволен от Ате, няма свирене, няма вибрации.
  • 0

#96 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 3903 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 25 март 2018 - 08:41

Защото колата е със СБЦ спирачки. Ако нямаш стар да ги деактивираш може да останеш без пръсти.


Благодаря за помощта по подредбата на снимките!
  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни