Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Проблем при 1/4 гориво в резервоараДвигателя гасне при малко под 1/4 гориво в резервоара.


  • Please log in to reply
11 мнения по тази тема

#1 M.Mihalev

M.Mihalev

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 68 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Вълчи дол
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz C200\2002 автоматик W203

Публикувано 29 август 2016 - 15:13

Здравейте колеги, колата е W203, а проблема е че двигателя изгасва при малко под 1/4 гориво в резервоара. Доливам 10 л. стартирам малко по дълго и мотора запалва. Явно при малко количество гориво в резервоара, горивото не се прехвърля чрез връщащата се нафта в съда от който засмуква помпата. Можете ли да ми помогнете с информация какво да правя? Благодаря Ви!


  • 0

#2 IIVVOO

IIVVOO

    Член на МБКБ

  • Модератори
  • 2370 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Публикувано 29 август 2016 - 19:38

Що не я напълниш до капачката и да кажеш колко си сипал.

Има вероятност да не ти отчита правилно.


  • 0

#3 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 29 август 2016 - 19:57

Комби,седан?
  • 0

#4 dimhab

dimhab

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 41 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    w203 2001г. C220CDI - Sold
    w124 1994г. Е200С

Публикувано 30 август 2016 - 08:30

Стрелката на арматурното табло се програмира софтуерно какво да показва. Тоест при евентуално сменени заден САМ- модул или датчик за нивото на горивото в резервоара е необходимо да се извърши и калибрация на това, което показва стрелката след смяната. Така като гледам - колата ти е С200-2002 година...няма начин да не е сменяван задния модул и най-вероятно след смяната му е спестена калибрацията. Ако беше проблем с прехвърлянето на горивото между двата резервоара - щеше да ти гасне при около половин пълен резервоар ( по показание на стрелката ). Това е според мене.


  • 1

#5 M.Mihalev

M.Mihalev

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 68 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Вълчи дол
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz C200\2002 автоматик W203

Публикувано 30 август 2016 - 15:25

Автомобила е С200 / 2001 г. седан. 20 дни преди да се случи това, резервоара беше пълен до горе. След като минах около 800 км./ една част високо в Пирин/ долях гориво около 50 литра. Като свърши това гориво се получи това. Колата е при мен от 2009 г и не съм сменял този модул в резервоара. Преди не е имало такова гаснене на двигателя, тъй като съм я оставал да светне таблото за необходимост от доливане на гориво.


  • 0

#6 IIVVOO

IIVVOO

    Член на МБКБ

  • Модератори
  • 2370 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Публикувано 31 август 2016 - 22:41

Явно горивото като достигне нивото на основната помпа колата ти гасне ,защото най-вероятно резервоара ти е пълен с боклуци .Отвори капачката на сондата и виж дали е така. Ако не разбираш много не ти препоръчвам да се опитваш да извадиш сондата  та да го изчистиш по-лесно.

Може и шлауха дето е за теглене от дъното да се е откачил и само когато горивото е над нивото на помпата колата да работи без проблем.

на кратко - Препоръчвам ти да провериш резервоара (какво е положението вътре).


  • 1

#7 M.Mihalev

M.Mihalev

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 68 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Вълчи дол
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz C200\2002 автоматик W203

Публикувано 06 септември 2016 - 11:54

Здравейте колеги, ще продължа малко темата. Отворих резервоара и той се оказа чист. При запален мотор с обороти до 1500 тази система не прехвърля гориво от левия съд в десния. При покачване на оборотите, струята на връщащата нафта са покачва и започва да прехвърля гориво. Смених О пръстена на шлауха на влизащото гориво, пробвах с друг клапан на високото налягане на рейката, подмених малката засмукваща помпа и накрая уплътненията на CDI помпата - никакъв резултат. Карах автомобила с 1/4 резервоар с малка скорост и 1100-1200 оборота, след 8 километра същата угасна. Явно трябва да се сменя това устройство в резервоара. 


  • 0

#8 M.Mihalev

M.Mihalev

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 68 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Вълчи дол
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz C200\2002 автоматик W203

Публикувано 23 септември 2016 - 08:05

Здравейте колеги, още малко информация по тази тема. Проблема се оказа това, че силата на връщащата се нафта е много слаба. Не знам коя от двете помпи /циркулационната или CDI/ не работи. Коя от двете играе роля за формиране на  по силна струя на нафта към резервоара. Помогнете ако можете и какво трябва да се подмени в тези помпи! 


  • 0

#9 ХаPu

ХаPu

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 2695 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ATV
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 23 септември 2016 - 08:55

Циркулационната подава до тази на рейла ,а тя отговаря за високото налягане на горивото към дюзите ,така че по логика ,тя е отговорна за обратната нафта ,но това е само на теория ,а практиката може да покаже друго. Маркучите на обратната нафта читави ли са и по заводско предписание ли са?


  • 0
NO PAIN - NO GAIN!

#10 M.Mihalev

M.Mihalev

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 68 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Вълчи дол
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz C200\2002 автоматик W203

Публикувано 23 септември 2016 - 12:01

Не съм сменял маркучите, като ги гледам оригинални са. Иначе CDI помпата относно паленето и вървенето на колата няма проблеми.


  • 0

#11 eduardo

eduardo

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 1 Мнения:
  • Град:монтана
  • Автомобил:
    mercedes w203 2.2cdi

Публикувано 17 декември 2017 - 15:57

какво излезе проблема от къде е бил 


  • 0

#12 emilski

emilski

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 1 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Добрич

Публикувано 27 декември 2017 - 19:49

Здравейте ,при мен се получи следния проблем със запалването .Нивото на горивото е  около 1\4 паркирах на място което е с десен наклон или по точно задната дясна част на автомобила е в най ниското  и сутринта двигателя  запали и изгасна след като  да обезвъздуших  системата без да местя автомобила и да доливам дизел  двигателя запали .Модела 203 комби Т


  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни