Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Теч от датчик на разпределителен вал


  • Please log in to reply
4 мнения по тази тема

#1 nbajani

nbajani

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 74 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Before: W208 2000 CLK 200 KOMPRESSOR Elegance
    W209 2003 CLK 270 CDI Elegance

    Now: W211 2003 E320 CDI Avangarde

Публикувано 27 август 2016 - 08:56

Здравейте,
След като колата започна да пали трудно когато е топла реших да започна да търся проблема.

Започнах с конекторите на ECU то и открих омасляване...
След кратко търсене в google разбрах, че от буксата на въпросния датчик пълни масло и така чак до ECU то.
53205e214ae72890e91fabe50ee90e95.jpg
5cea6143e39d4515815314981ec34f70.jpg

Прочетох също, че даже в Англия и Америка има кампания за безплатна замяна на датчика и един куплунг...

Въпросното омасляване води до повреди в ECU то и трябва да се реши. Лошото е, че ходих до 3 автомобила за части и от всички беше текло....

Някой има ли идея как да се поправи този теч?

Sent from my SM-G850F using Tapatalk

Прикачени файлове


  • 0

#2 clk

clk

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 61 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    clk 200K 163 '01 Elegance

Публикувано 31 август 2016 - 13:18

Моето clk е със същият проблем. Преди 2г. в Ивайджет смениха някви чаркове и уж не трябва да тече, но тече. Имаше някъде във форума тема за този проблем и че решението е нанасяне на силикон, някъде вътре, но в сервизите не го практикуват това. Трябва сам, ако смееш да пипаш, аз не бих разглобявал каквото и да било по колата...не разбирам, чупя... :)


  • 0

#3 nbajani

nbajani

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 74 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Before: W208 2000 CLK 200 KOMPRESSOR Elegance
    W209 2003 CLK 270 CDI Elegance

    Now: W211 2003 E320 CDI Avangarde

Публикувано 06 септември 2016 - 11:44

Аз директно бих го сменил но не го намирам в никой сайт за части в България... Със силикон според мен няма да стане, защото тече през буквата т.е. тя се пълни с масло и не виждам как би могло да се оправи...

Би ли ми дал линк към темата в която се описва как се оправя?

 

EDIT:

Днес свалих датчика и разбрах от къде идва проблема.

След като се разпробият нитовете датчика се разглабя на три части - два метални капака и самия датчик на хол съответно между двата капака и сензора има гумени уплътнения които с времето явно влошават качествата си и от там идва теча...

Сега в момента търся разглеждам за добър силикон масло и топло устойчив за да оправя проблема.


Този пост е редактиран от nbajani: 06 септември 2016 - 17:21

  • 0

#4 mradulov

mradulov

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 3721 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Автомобили
  • Автомобил:
    S203 220CDI Автоматик 2005г.

Публикувано 07 септември 2016 - 06:32

Силно щи препоръчам да се не занимаваш със силикон. Намери си подходяща гума, вероятно има готови о-пръстени с подходящ размер. Със силикона само ще се изцапаш или трябва яко обезмасляване, ама не с Мелио, а с истински препарат и няколко дни чакане да хване и изъхне силикона. Според мен силикона е афиф работа.

Sent from my SM-N910C using Tapatalk
  • 0
Mercedes-Benz - Unlike any other!

#5 clk

clk

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 61 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    clk 200K 163 '01 Elegance

Публикувано 07 септември 2016 - 14:44

Не успявам да намеря темата. Четох я преди 2г. Въртеше ми се някъв анус в главата, но се оказа ванос...сега се сещам, че се казва електромагнит.


  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни