Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Съвет - двигатели подходящи за АГУ до 93г.,Двигатели подходящи за АГУ до 93г.

газ мерцедес агу ги

  • Please log in to reply
34 мнения по тази тема

#16 Dimitar m

Dimitar m

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 479 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Бургас
  • Автомобил:
    w201

Публикувано 11 август 2016 - 08:21

Фобос,Изи газ ,може би и други.Пък и с една мега става само за газчица,но поне от 60 градуса нагоре.

На живо не съм виждал.Понеже като слагах блутроника цената за 6 цилиндъра беше 900 или 1000 лв без бутилка,зареждачка и тръбни пътища...а фобоса започваше от 1600лв.


  • 0

#17 ХаPu

ХаPu

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 2695 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ATV
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 11 август 2016 - 08:25

Ама сменяват ли инжекциона с мега или си хващат сигнал от другаде?


  • 0
NO PAIN - NO GAIN!

#18 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4513 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 11 август 2016 - 08:31

Абе на теория нищо не трябва да сменят. Имат нужда от информацията от 2-3 датчика, които си ги има по мотора. Най-много МАП сензор да сложат.

 

Но на практика явно не е рентабилно защото броят на тези автобили, т.е. евентуланата пазарна ниша е доста тясна.


  • 0

#19 Dimitar m

Dimitar m

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 479 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Бургас
  • Автомобил:
    w201

Публикувано 11 август 2016 - 08:48

Ама сменяват ли инжекциона с мега или си хващат сигнал от другаде?

Ако искаш може и инжекторите да смениш...но ако механичната инжекция е в час,не виждам смисъл от допълнителни разходи.

Всички от изброените вземат сигнал от мап сензор(вакуум в колектора),налягане в рейката,температура на изпарителя,обороти.И вече започва голямата мъка с настройките,там може би отнема повече време от самия монтаж.Но ако се инвестират пари в една широколентова сонда,нещата ще станат бързо и ще стане както трябва.


  • 0

#20 Dinka6

Dinka6

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 27 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив

Публикувано 11 август 2016 - 09:50

Само два доуточняващи въпроса :

В крайна сметка в проценти доколко си струва начинанието за 6 и 8 цилиндров двигател, доколко ще запази с времето оптимално работещ двигател     (2.6 и 4.2) и каква би била цената му в леваво стойност на операцията по газифицирането?


  • 0

#21 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 11 август 2016 - 10:45

Само два доуточняващи въпроса :
В крайна сметка в проценти доколко си струва начинанието за 6 и 8 цилиндров двигател, доколко ще запази с времето оптимално работещ двигател     (2.6 и 4.2) и каква би била цената му в леваво стойност на операцията по газифицирането?

Ти искаш друг да решава вместо теб?Това е несериозно.Толкова много хора се включиха и толкова много информация ти дадоха...
Субсоник ти го каза от начало че няма невъзможни неща!Зависи колко си мотивиран и финансово подплатен.
Аз бих казал че между1800 и 2400 би ти струвала една хубава газова уредба за съответно 6 и 8 цилиндров двигател АКО ВСИЧКО по мотора е наред(електрическа,механична част, вакууми+липса на нагари)
  • 0

#22 Dinka6

Dinka6

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 27 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив

Публикувано 11 август 2016 - 11:09

Аз не искам никой да решава вместо мен!

Просто нито знам къде има свестен газаджия нито идея си има къде да отида!

 

Казвам ти го защото приятел ми каза - 

ако всичко ти е ок за 2.6 мотора може да се сложи вариант 550 лв., не ГИ, а ГИ колко ще струва еди си колко и КЪДЕ?

 

Второ мотора 4.2 може да се газифизира само с ГИ, къде и колко?

 

Трето ако си я поддържаш примерно може да изкара безпроблемно двигателят еди си колко, това е относително.

 

Но все пак цени и линкове..


  • 0

#23 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8412 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 11 август 2016 - 11:21

Няма да му стане нищо на самия двигател от каквато и да е газова, стига да не обедняваш сместа. То реално на повечето двигатели не им става нищо, има изключения де, но са малко. 

Можеш да си съсипеш горивната система (инжекцион, карб, каквото и да е), реално ти слагайки газовата, малко или много ще дупчиш тук там и ще правиш "доработки".

Като ти гръмне един два пъти въздуховода, ще прибегнеш и до някое марково тиксо...

 

Няколко месеца по-късно или повече ще имаш типичният балкан-мобил, който крещи като го погледнеш "аз бях каран евтинко".

Спестил си на теория някакви пари, но реално едва ли е така, понеже вече не караш същата кола. Ако и не разбираш достатъчно, или не инвестираш в себе си да се научиш на основите при газовите, и да градиш после, през седмица си при газаджия. 10лв. днес, 20лв. утре, тук филтърче, там това, после онова... въпроси от типа "кой идиот ти е слагал газовата, осрал е всичко, сега трябва да сменим ала бала, ще ти струва още ХХХ лв.), загуба на време, това онова.

 

Теглиш чертата, 1г. след като сложиш газовата, в реалния случай, а не идеалния... си натрошил страшно много пари, а не си спестил нищо, дори си на загуба, съсипал си колата си и резултатът е нулев, озовавайки се с кола, с която не ти е спокойно да тръгнеш на път, да не строши нещо.

 

Нямам цел да се заяждам, просто храна за размисъл.

Свестни газаджии, Божа работа. Аз досега дебили не съм виждал. Държат се огледално на клиентите си, но и не познавам много, сигурно има и кретени м/у тях.

Предвид контрастните мнения към тях, не мога да си позволя да те насоча към никого. Аз проблеми с газаджии не съм имал, но и от поне 4 години не искам да си помислям за газ.

 

Ако имаш хубав такъв автомобил, остави си го и не сери по него, не останаха.

Купи си някаква кола без пари и я газирай, ако се налага да пътуваш толкова много. За пример, 4цил. двигатели на БМВ до около 2000г. се газират с ГИ супер лесно и работят безпроблемно. Компактче с 1.6 върви без пари направо, а има здрави и хубави за под 2000лв. С още 6-700лв. ГИ е в играта.

Олд-скуул колата си я вади, когато ти е кеф. 

 

А ако караш 10-15х.км. на година, хич не се вкарвай във филми, щом не знаеш какво правиш.

 

Сметки от типа, давам 550лв. и карам щастливо и евтино не съществуват, освен ако не правиш ти нещата сам и нямаш богат опит. Само тогава можеш да предвидиш до адекватна степен кое колко ще струва и кое може да се обърка.

 

И пак ти казвам, постът ми не е заядлив. Спестяваме ти развръзка, която се случва в 99% от случаите, в която нито имаш кола, нито караш евтино, а парите които си потрошил, са огромни.


  • 2

Audi_A4_avatar.gif


#24 Dinka6

Dinka6

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 27 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив

Публикувано 11 август 2016 - 12:18

Абсолютно се съгласявам, няма нотка на заяждане и внимателно чета, тъй като говориш правилно.


  • 0

#25 mr Big

mr Big

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 1953 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Публикувано 11 август 2016 - 12:27

аз не разбрах защо искаш такова нещо - да вземеш ретро модел и да го газифицираш


  • 0

#26 Dinka6

Dinka6

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 27 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив

Публикувано 11 август 2016 - 12:49

- Да карбураторните и колегите ви много точно ме насочиха как сте стане с карбураторните 200, 230 и 250.

 Само 280 карбураторния може би е труден, само не срещнах съвет за  280 инжекцията 185к.с.

 

- За 8-мак минимум 1500лв 

 

- основното ми питане бе 2.6, което е под въпрос и май си мисля че е трудно решение, и все повече се отдръпвам от него, въпреки че харесах много една 190-ка автомат, с нивомат, но едва ли си заслужава да слагам в нея уредба за 1000лв, тъй като ще отиде на 4000лв  и повече при положение че не е от най-сигурното като вариант като комбинация.

 

В този аспект за малка кола надделява 202 с мотор 220 или 230, тези който са от 150 к.с., тоест кола за града и за междуградско.

Но каквото и да става аз харесвам изчистения дизайн на Мерцедес тип 123, 108, 115, 116, дори 190 и 126, 

просто не мога да си представя едно масивно, високо табло на 202 или дебелия дизайн на 140 или новите агресивни табла отвътре и крещящ дизайн отвън, нищо общо със съвършенноста на горепосочените модели

 

Но в крайна сметка се намират 202 с 220 мотор газ за около 3000лв, макар и рядко, та това би бил оптимален вариант, за жалост ми се искаше една 190 2.6 газ, но виждам, че точно това не си заслужава.

 

Много благодря!


  • 0

#27 ХаPu

ХаPu

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 2695 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ATV
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 11 август 2016 - 13:24

А защо не се замислиш за дизел , при Мерцедес ,това не е за подценяване ,а и по този начин ще си караш колата на стоковото гориво.

п.п. Имам 202-ка комби 250 турбодизел с външни забележки (ръжди) автомат с нивомат и клима ,но в добро техн. състояние и ще я дам за 2500лв, ако те интересува драсни на ЛС.


  • 0
NO PAIN - NO GAIN!

#28 Dimitar m

Dimitar m

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 479 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Бургас
  • Автомобил:
    w201

Публикувано 12 август 2016 - 07:52

190 2.6 с газ или без не ти трябва.Много от частите по купето не са като на нормална 190-ка.Втора ръка е почти невъзможно да намериш части.Говоря за воден/климатичен радиатор,дифузьор,перки за климатика,водни съединения,греди за радиатор,чак заключващия механизъм ,маската и жилото му са различни.


  • 0

#29 Yumerov

Yumerov

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 538 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Високо строителство, ВиК, риболов, фитнес
  • Автомобил:
    Mercedes W202 200 kompressor 1996g.
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 12 август 2016 - 08:03

До тук изобщо не мога да разбера каква е идеята на автора на темата. Минахме през половината модели и двигатели на мерцедес. То не беше 115, 116, а сега се изроди на 202? 

Какво толкова го мислиш колега? Не си мисли, че може да купиш какъвто и да е мерцедес за под 5000лв и да не се наложи да вкараш в него около1500-2000лв за да се превърне в сигурна кола, която да ти доставя и кефа, който търсиш.

Относно газовата уредба - не е ядрена физика. Който и двигател да си избереш има два начина да се случат нещата. Първият е да се случи грамотно и на немалка цена, а вторият - икономично и ненадеждно. Сам си избираш.


  • 0
Луд умора нема, само се поти

Публикувано изображение

Лошото е, че чукундурите се размножават. От чукундур пак става чукундур. Цвекло не може да стане
Първият белег на интелигентността е мързелът. Мързелът е клапан, който те предпазва да не правиш нещо неподготвен.

#30 Dinka6

Dinka6

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 27 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив

Публикувано 12 август 2016 - 09:27

Аз изключително благодаря на колегите, точни и насочващи отговори!

 

  Минахме през 115 тъй като че интересува от това поколение, много точни отговори, нали затова сме тук да си помагаме.

 

Мисля че стана ясно, че 200, 230 и 250 са варианти за газ, а карбураторния 280 е капризен мотор, 

 

решения за всеки отделен мотор от 126 са с повече пари и внимание, 

 

а на 202 там е ясно, че са по сигурни нещата с ел. инжекцион.

 

Няма неясни нещата, човек който се интересува търси пътища и намира правилния отговор.

 

Специални поздрави!


  • 0





Also tagged with one or more of these keywords: газ, мерцедес агу, ги

0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни