Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Проблем с изхвърляне на антифриз прераства в сагаохладителна течност изчезва през капачката на казанчето.


  • Please log in to reply
20 мнения по тази тема

#1 xraykc

xraykc

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 8 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    MB 190E, c200 kompressor

Публикувано 25 юли 2016 - 15:12

Здравейте, имам следният проблем:
колата /мерцедес ц200 компресор 2001, бензин 163 коня 111,955 мотор/ изхвъля антифриза през капачката на казанчето. Смених капачката по съвет на майстори които ми казаха от пръв поглед, че не "надува" маркучите.

Да си призная не разбирам много от коли но вече ми се налага да почна и това да разбирам щото както се оказва в сервизите които посетих май само лъжат такива хора като мен. Тази смяна не доведе до нищо, колата не загряваше повече от обиачайното, охлажда си се, но при първото спиране и изгасване на дригателя, след 5 мин. антифриза изчезва около 0,500 мл. през капачката. Отидох в сервиз ЕМ Комплект 33 в дружба 2 софия /вече отчитам това като голяма грешка след като се порових в мненията и отзивите в интернет/. Та обясниха ми, след като им дадох цялата информация с която разполагах, че може да е от термостата или от водната помпа- "не че искат да ме набутват", но ми предложиха да сменят и двете за по-сигурно. И след като ми казаха, че това ще реши проблема се съгласих. Смяната беше факт, сложихме вода с идеята да се тества и ако няма проблеми да отида за хубав антифриз. При излизането от сервиза всичко работеше нормално спрях в един магазин и се прибрах. На другия ден нямаше проблем с охлаждащата течност- беше си там/което ме обнадежди/. Реших естествено да я тествам и тръгнах към Перник, след като бях на около 25 км. около Владая колата започна да губи мощност и да се тресе яко, и светна лампата за двигателя. естествено спрях. Водата беше изхвърлена пак около половин литър, след като поизстина колата долях и на кръговото обърнах по-посока София, след като стигнах до бензиностанцията Лукойл, просто спрях нямаше смисъл да я мъча нямаше как да се прибера на ход, пак започна да се тресе и да няма никаква мощност и сякаш работи трактор не мерцедес. И така с пътна помощ ме репатрираха до въпросният сервиз /вчера-неделя 24.07/ Днес сутринта преди да отворят бях там и им обясних накратко при което казаха, че няма шанс да е проблема от това което те са сменили- "сигурно на нещо друго му е дошло времето". Оставих да я тестват с компютър, изчистиха някакви грешки който били свързани с круиз контрола, който аз никога не съм ползвал. Излязохме да тестваме една обиколка на района, колата си беше супер, след като я върнахме в халето и поработи 2 мин. пак същото тресене и работа приличаща на трактор-лампата за двигателя отново светна и я оставих да "я работят". Днес към 13,30 ми се обадиха, че нямат решение на проблема тъй като не разполагат със специален софтуер за мерцедес, но имали идея какво може да е-прооблем с електричеството. Моето вътрешно усещане е, че са ми подменили нещо от колата, но ми се стори абсурдно и сега като четох че е възможно изпаднах в ужас, но нямам как да проверя. Още не съм ходил да си я взема тъй като съм на работа, не че мога да работя при тези обстоятелства, но искам да попитам за мнение как да продецирам и къде евентуално да отида за диагностика ако мога изобщо да я закарам където и да е? Всички мнения са добре дошли, моля ако имате съвети споделете ги, благодаря предварително!
 


  • 0

"Колкото по-просветлени ставаме, толкова ни е по-трудно да намерим хора, които да ни разбират. Колкото повече познания постигаме, толкова по-вероятно е да живеем сами."


#2 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4530 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 25 юли 2016 - 16:18

Изглежда като да влиза в авариен режим - не ти ли казаха какви кодове записва колата?

 

Щом чак лампата светва и губи мощност, със сигурност има записани кодове.

 

Газ имаш ли?


  • 0

#3 xraykc

xraykc

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 8 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    MB 190E, c200 kompressor

Публикувано 25 юли 2016 - 16:24

нямам газ, може и да ми кажат нещо, но днес се оказва няма да мога да я взема, че да ги разпитам. Видях им софтуера на където за грешките не пишеше нищо за двигателя имаше грешка за SRS-а която си я знам, и че я има и неопределен проблем с круиз контрола ?
 


  • 0

"Колкото по-просветлени ставаме, толкова ни е по-трудно да намерим хора, които да ни разбират. Колкото повече познания постигаме, толкова по-вероятно е да живеем сами."


#4 Ванюша

Ванюша

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 637 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пазарджик
  • Автомобил:
    от старата школа

Публикувано 25 юли 2016 - 16:49

Иди на някое читаво място да ти направят опит за наличие в охладителната течност на сажди. Получава се понякога така ,че като изтънее уплътнението вместо да вкара маслото при антивриза вкарва сажди в антидриза и става тая работа ,рядко ,но скапващо се. Опита е евтин от рода на една бира и трае колкото да е изпиеш ,така че поне ще имаш отговор на тоя въпрос. И ще може да видите ако не е това някъде другате.

 

ЕДИН СЪВЕТ. Винаги като ви сменят частите се връщайте да си приберете старите.

 

П.П. Пак като изхвърли тази определена част от охладителната течност ако се ползва колата продължава ли да плюе още или спира вече. Виж малкия мъркуч да не е запушен.


  • 0

#5 wertion

wertion

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 762 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дупница
  • Автомобил:
    W203 C200 Kompressor 2004 - Sold
    W209 CLK 270 CDI 2005 -Sold
    W163 ML 280 2003 - Sold
    W211 E270 CDI 2004 - Sold
    E320 CDI EVO W211 2009
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 25 юли 2016 - 19:02

Колата след като губи мощност при загубата на охладителната течност и светва "Check Engin"-a колата записва грешки в мотора . Ходи при свестна диагностика ,а иначе причините могат да са много . Преди време имах подобен проблем с Волво , смени се гарнитура на главата ,обслужване на главата в Хладилника , нов термостат ,нова водна помпа , оказа се разтегнати болтове на главата . Но Волвото си пушеше бял дим . А ти нищо не казваш за пушек.


  • 0

Auto-logo-New-contur1178.jpg


#6 IIVVOO

IIVVOO

    Член на МБКБ

  • Модератори
  • 2370 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Публикувано 25 юли 2016 - 19:43

сервиз - бул.Владимир Вазов 120  отваря в 09,00 часа.Ако там не ти помогнат...нямам идея къде другаде


  • 0

#7 xraykc

xraykc

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 8 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    MB 190E, c200 kompressor

Публикувано 26 юли 2016 - 09:49

Благодаря за съветите, ще трябва диагностика със СТАР. Иначе си взех колата преди час и ми обясниха, че като започне да тресе не работел втори цилиндър. Сменили бобина тъй като според тях била сменяна, но спрял първи цилиндър да работи. Понеже ми премигвало таблото оправили всички маси, но не било това проблема. Според тях "проблема е от компютъра до таблото". Но тъй като нямат СТАР няма как да ми кажат конкретно. Но били направили тест за компресия, всичко било наред, нямало проблеми и с цилиндрите демек двигателя според тях е ОК. Цял ден работила колата /видно ми няма едно деление от нивомера на горивото/ и не изхвърлила водата, т.е. са оправили проблема :). Нещо с кабелите или електрониката. Не ми взеха пари след като не можели да определят проблема :), малко гузничко ми звучи. Та така, препоръчаха ми един сервиз в Горубляне до Булинс. Обадих се на човека който каза, че имал СТАР - софтуер с който да прочете за тоя модел и година. Остава само да отида утре и да видим.


  • 0

"Колкото по-просветлени ставаме, толкова ни е по-трудно да намерим хора, които да ни разбират. Колкото повече познания постигаме, толкова по-вероятно е да живеем сами."


#8 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4530 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 26 юли 2016 - 14:32

Ел. инсталацията на двигателя в какво състояние е?

 

Не съм запознат с този мотор, но на по-ранните атмосферни м111 го има проблема с ронещата се изолация на кабелите, особено тези подложени на повече топлина.

 

Мини диагностика на СТАР и кжаи какви кодове за неизправност са били записани.


  • 0

#9 xraykc

xraykc

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 8 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    MB 190E, c200 kompressor

Публикувано 28 юли 2016 - 10:42

От направената диагностика вчера се локализира проблем в работата на втори цилиндър. Имаше доста грешки включително за неработеща ламбда сонда, но основното което установиха, е че най вероятно инжектора не впръсква горивото ами "пикае" :). Това което видях като код на грешка мисля, че беше P201B и P202C. Днес го оставих да разменят инжекторите на 1-ви и втори цилиндър за да сме сигурни че е това. Нямаше проблеми с кабелите от компютъра до двигателя, но единият кабел беше прищипан от "майсторите" от предишния сервиз който по незнайно каква причина са ми сваляли рейката и са я сглобили без капачка или тапа каквото е там. Иначе компресията на цилиндрите беше 8- 8.5 атм.


  • 0

"Колкото по-просветлени ставаме, толкова ни е по-трудно да намерим хора, които да ни разбират. Колкото повече познания постигаме, толкова по-вероятно е да живеем сами."


#10 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4530 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 28 юли 2016 - 11:51

Това са пак OBD кодове. 

 

Не я ли тестваха със СТАР?

 

И в този сервиз може да продължат с опитите.


  • 0

#11 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 29 юли 2016 - 08:16

Гарнитурата на главата или пукната глава!


  • 1


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#12 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 29 юли 2016 - 08:19

Огледайте отдолу около 4 ти цилиндър.


  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#13 xraykc

xraykc

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 8 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    MB 190E, c200 kompressor

Публикувано 29 юли 2016 - 10:20

Мъките продължават. и тия не знаят какво е! Разменили инжекторите и тествали и пак същото, казаха ми по телефона да ида да си я взема не могат да направят нищо повече. Да направя тест за наличие на изгорели газове в казанчето- или вкарвало вода в цилиндъра или компютъра нещо. Правиха СТАР диагностика имат си софтуера ама нищо не могат да направят :) Как да разглабям двигател без да съм сигурен?! 


  • 0

"Колкото по-просветлени ставаме, толкова ни е по-трудно да намерим хора, които да ни разбират. Колкото повече познания постигаме, толкова по-вероятно е да живеем сами."


#14 xraykc

xraykc

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 8 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    MB 190E, c200 kompressor

Публикувано 29 юли 2016 - 10:38

сервиз - бул.Владимир Вазов 120  отваря в 09,00 часа.Ако там не ти помогнат...нямам идея къде другаде

трябваше май направо там да ходя, мерси  за инфото и дано те да оправят проблема.


  • 0

"Колкото по-просветлени ставаме, толкова ни е по-трудно да намерим хора, които да ни разбират. Колкото повече познания постигаме, толкова по-вероятно е да живеем сами."


#15 Venelin1111

Venelin1111

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 122 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:iPhone & F1
  • Автомобил:
    W203 coupe компресор 1.8

Публикувано 29 юли 2016 - 11:08

Аз ползвам услугите им , доволен съм.

 

http://www.zm-auto.c...ng=bg&p=contact


  • 0

Formula 1 & iPhone

 

 




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни