Имам предвид ,че съединителя е износен и приплъзва (естествено това са само теории през интернет , колата не съм я виждал и чувал на живо ) и по тази причина колата вдига обороти ,но не върви . Дори твърдението ми да не е така , изключването на ЕСП-то било то възможно или не с нищо няма да подобри колата само ще я влоши особено щом говорим за А класа .
Мисля, че не се разбираме, колега Галов... колата НЕ ВДИГА обороти.. изведнъж, като гръм от ясно небе, давайки газ колата отказа да вдигне обороти. До въпросният момент оборотите бяха над 3000, а изведнъж отказа да върви, педалът на газта просто пропадна, двигателят бучеше, вдигаше 1500-2000 оборота само на първа и втора, едва едва.. съединителят си е наред, аз щях да усетя, ако приплъзваше.. за разлика от много хора, които просто се качват и карат, аз слушам автомобилите.. този конкретен е удрян, нарушена му е геометрията и леко дърпа надясно.. но, както писах по-горе, мисля - кола в БГ идва, ако е хептен бричка, или ако е удряна.. самият факт, че е купена, карана 8 години, свалена 2014 от регистрите и аз я купих януари т.г. говори точно това.. отделно дето се усеща, че е удряна, не върви съвсем гладко, ама това можеш да го усетиш, когато я караш... та.. проблемът не е в съединителят, определено се беше включило есепето... или, знам ли какво, но просто отказа да върви така, както дотогава си вървеше.. иначе нямам никакви забележки, преди или след това.. просто имам дълъг път и се тревожа дали да тръгвам с нея или не.. ще я проверя и после ще реша какво да правя.. иначе много ми харесва, върви много добре, като изключим лекото дърпане надясно.. както казах, удряна е...