Смени си майстора!Да изключва система за безопасност която е сложена специално заради модела!?
Какво означава "двигателя изключва"?
Така, обяснявам подробно - шофирам към път, който тръгва нагоре. В основата на пътят асфалтът е "къдрав", вероятно от множеството тирове, които се движат в градът. Преди наклон нормално се увеличава скоростта, респективно предавката. /или се намалява предавката, ако преди това си бил на по-висока, с цел демаражност на автомобилът/. В случая аз карах на втора, защото това възвишение е малко след светофар, и няма място за по-голяма предавка. Минах през "къдравият" участък на пътят, и както винаги, дадох газ, за да достигна МВМ, който за тази кола, която е бензинова, забравих да споделя, понеже има значение, е на 3700 оборота, та, минах 3000, сложих трета, подадох газ и педалът хлътна, все едно бях завъртяла ключът наобратно... съответно включих втора, която също не сработи, и продължих да шофирам на първа до 2500 оборота , съответно моторът бучи, но не поема втората добре... т.е. не ми дава възможност да ускоря... отнесох доста псувни, съдейки по сърбежът в ушите, и криво - ляво изкачих баирчето... При първа възможност отбих, слезнах да проверя - по указания на майстора - дали има вода в охладителната система /макар, че, колата беше на 80 градуса/, и вода съответно си имаше... Маслото е окей, двигателя е в изправност, спирачни дискове и накладки /включително дискът на скоростният лост/ са сменени преди един месец. Всички филтри са сменени преди три месеца ..
@ grosmaster - доколкото ми е известно, нямам лагер за смяна. Иначе майсторът щеше да ми каже.