Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Изключване на ESP на А150/W169, 2006-та година


  • Please log in to reply
20 мнения по тази тема

#1 GerganaSM

GerganaSM

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 9 Мнения:
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes A150

Публикувано 07 юли 2016 - 20:29

Здравейте!

 

така като гледам, няма много движение във форума, но реших да  пусна питането си все пак. Порових и в нета, четох и в немските сайтове - пишат, че е невъзможно да се изключи ESP-то. Аз обаче реших да попитам и тук, може пък да има някакъв български вариант  :yeah . 

 

Благодаря предварително на отзовалите си. 

 

С пожелания за успешно шофиране,

 

 Гергана


  • 0

#2 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8412 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 07 юли 2016 - 23:26

На W169 A200 Turbo се изключва, като деактивираш ABS-a през бушоните. После се омазва цялата в грешки, но реално можеш да се утрепеш бързо и ефективно.

А150 може да ти предостави опции за по-дискретна загуба на контрол.

 

Че може, може... временно с последствия, но може.

Защо ти е да го правиш?


  • 0

Audi_A4_avatar.gif


#3 grosmaster

grosmaster

    Фен на Клуба

  • Потребители на форума
  • 5223 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    BMW

Публикувано 08 юли 2016 - 07:42

Не можеш да го изключиш на 100%


  • 0

logo-600-1002.png


#4 GerganaSM

GerganaSM

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 9 Мнения:
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes A150

Публикувано 08 юли 2016 - 08:26

Здравейте и двамата, благодаря за включването  :)

 

@ grosmaster : това прочетох и аз в немските форуми... 

 

@ kdl : защото според моят майстор това е причината да изключва двигателят... и ако се случи когато не трябва, представи си... какво следва..  :wacko


  • 0

#5 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 08 юли 2016 - 09:01

Смени си майстора!Да изключва система за безопасност която е сложена специално заради модела!?
Какво означава "двигателя изключва"?
  • 0

#6 grosmaster

grosmaster

    Фен на Клуба

  • Потребители на форума
  • 5223 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    BMW

Публикувано 08 юли 2016 - 09:16

Смени си майстора!Да изключва система за безопасност която е сложена специално заради модела!?
Какво означава "двигателя изключва"?

 

Смени си майстора!Да изключва система за безопасност която е сложена специално заради модела!?
Какво означава "двигателя изключва"?

 

Явно има някой лагер за смяна и затова се чудят как да го изключат.

Друга нормална причина аз поне не виждам...


  • 0

logo-600-1002.png


#7 GerganaSM

GerganaSM

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 9 Мнения:
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes A150

Публикувано 08 юли 2016 - 09:27

Смени си майстора!Да изключва система за безопасност която е сложена специално заради модела!?
Какво означава "двигателя изключва"?

 

 Така, обяснявам подробно - шофирам към път, който тръгва нагоре. В основата на пътят асфалтът е "къдрав", вероятно от множеството тирове, които се движат в градът. Преди наклон нормално се увеличава скоростта, респективно предавката. /или се намалява предавката, ако преди това си бил на по-висока, с цел демаражност на автомобилът/. В случая аз карах на втора, защото това възвишение е малко след светофар, и няма място за по-голяма предавка. Минах през "къдравият" участък на пътят, и както винаги, дадох газ, за да достигна МВМ, който за тази кола, която е бензинова, забравих да споделя, понеже има значение, е на 3700 оборота, та, минах 3000, сложих трета, подадох газ и педалът хлътна, все едно бях завъртяла ключът наобратно... съответно включих втора, която също не сработи, и продължих да шофирам на първа до 2500 оборота , съответно моторът бучи, но не поема втората добре... т.е. не ми дава възможност да ускоря... отнесох доста псувни, съдейки по сърбежът в ушите, и криво - ляво изкачих баирчето... При първа възможност отбих, слезнах да проверя - по указания на майстора - дали има вода в охладителната система /макар, че, колата беше на 80 градуса/, и вода съответно си имаше... Маслото е окей, двигателя е в изправност, спирачни дискове и накладки /включително дискът на скоростният лост/ са сменени преди един месец. Всички филтри са сменени преди три месеца .. 

@ grosmaster - доколкото ми е известно, нямам лагер за смяна. Иначе майсторът щеше да ми каже.
 


  • 0

#8 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8412 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 08 юли 2016 - 10:22

Демаражност :) предполагам е далечен синоним на инерция.

МВМ е готино :) отне ми време да осмисля, че имаш предвид въртящ момент.

 

А съединителят как е? ;)

И ми е много любопитно какво е накарало майстора да се насочи към ЕСП системата. Предполагам е видял някаква вуду грешка, която някъде в контекста на описанието пише ЕСП, ако изобщо е закачана колата.

Обикновено като сработи тази система, отнема обороти и не ти дава възможност да даваш газ, а при теб очевидно това не е проблем (според описанието "моторът бучи"). Т.е. газ се раздава, ама не върви.

 

Интересен казус. 

Търсете някъде встрани от АБС/ЕСП системата и не човъркайте там.


  • 0

Audi_A4_avatar.gif


#9 grosmaster

grosmaster

    Фен на Клуба

  • Потребители на форума
  • 5223 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    BMW

Публикувано 08 юли 2016 - 12:41

 Така, обяснявам подробно - шофирам към път, който тръгва нагоре. В основата на пътят асфалтът е "къдрав", вероятно от множеството тирове, които се движат в градът. Преди наклон нормално се увеличава скоростта, респективно предавката. /или се намалява предавката, ако преди това си бил на по-висока, с цел демаражност на автомобилът/. В случая аз карах на втора, защото това възвишение е малко след светофар, и няма място за по-голяма предавка. Минах през "къдравият" участък на пътят, и както винаги, дадох газ, за да достигна МВМ, който за тази кола, която е бензинова, забравих да споделя, понеже има значение, е на 3700 оборота, та, минах 3000, сложих трета, подадох газ и педалът хлътна, все едно бях завъртяла ключът наобратно... съответно включих втора, която също не сработи, и продължих да шофирам на първа до 2500 оборота , съответно моторът бучи, но не поема втората добре... т.е. не ми дава възможност да ускоря... отнесох доста псувни, съдейки по сърбежът в ушите, и криво - ляво изкачих баирчето... При първа възможност отбих, слезнах да проверя - по указания на майстора - дали има вода в охладителната система /макар, че, колата беше на 80 градуса/, и вода съответно си имаше... Маслото е окей, двигателя е в изправност, спирачни дискове и накладки /включително дискът на скоростният лост/ са сменени преди един месец. Всички филтри са сменени преди три месеца .. 

@ grosmaster - доколкото ми е известно, нямам лагер за смяна. Иначе майсторът щеше да ми каже.
 

 

Няма как МВМ на тази кола да е на 3700 оборота, виж за дизел ще се съглася ама за бензин..... тя оттам се развърта и тръгва да върви.

Друг е въпроса ако е караш като дизел и не си съобразила наклона на пътя скорост, километри, обороти...

След това колата как се държеше имаше ли нещо необичайно?


Този пост е редактиран от grosmaster: 08 юли 2016 - 12:42

  • 0

logo-600-1002.png


#10 vencislav

vencislav

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 1547 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    インフィニティ

Публикувано 08 юли 2016 - 12:51

alipi

 

... автомобилЪТ ... бууу,педалЪТ .. 

 

alipi. ! Не притеснявай Момичето

Не така, дръж се прилично. 

Все пак и Дами четат и пишат Тук. 

Със малко интуиция всичко им се разбира.


  • 0

#11 wertion

wertion

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 762 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дупница
  • Автомобил:
    W203 C200 Kompressor 2004 - Sold
    W209 CLK 270 CDI 2005 -Sold
    W163 ML 280 2003 - Sold
    W211 E270 CDI 2004 - Sold
    E320 CDI EVO W211 2009
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 08 юли 2016 - 18:41

 Така, обяснявам подробно - шофирам към път, който тръгва нагоре. В основата на пътят асфалтът е "къдрав", вероятно от множеството тирове, които се движат в градът. Преди наклон нормално се увеличава скоростта, респективно предавката. /или се намалява предавката, ако преди това си бил на по-висока, с цел демаражност на автомобилът/. В случая аз карах на втора, защото това възвишение е малко след светофар, и няма място за по-голяма предавка. Минах през "къдравият" участък на пътят, и както винаги, дадох газ, за да достигна МВМ, който за тази кола, която е бензинова, забравих да споделя, понеже има значение, е на 3700 оборота, та, минах 3000, сложих трета, подадох газ и педалът хлътна, все едно бях завъртяла ключът наобратно... съответно включих втора, която също не сработи, и продължих да шофирам на първа до 2500 оборота , съответно моторът бучи, но не поема втората добре... т.е. не ми дава възможност да ускоря... отнесох доста псувни, съдейки по сърбежът в ушите, и криво - ляво изкачих баирчето... При първа възможност отбих, слезнах да проверя - по указания на майстора - дали има вода в охладителната система /макар, че, колата беше на 80 градуса/, и вода съответно си имаше... Маслото е окей, двигателя е в изправност, спирачни дискове и накладки /включително дискът на скоростният лост/ са сменени преди един месец. Всички филтри са сменени преди три месеца .. 

@ grosmaster - доколкото ми е известно, нямам лагер за смяна. Иначе майсторът щеше да ми каже.
 

Първо си смени майстора и след това няма нужда от изключване на ЕСП-та и други глупости . Най - вероятно съединителя буксува.


  • 1

Auto-logo-New-contur1178.jpg


#12 GerganaSM

GerganaSM

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 9 Мнения:
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes A150

Публикувано 17 юли 2016 - 18:13

Демаражност :) предполагам е далечен синоним на инерция.

МВМ е готино :) отне ми време да осмисля, че имаш предвид въртящ момент.

 

А съединителят как е? ;)

И ми е много любопитно какво е накарало майстора да се насочи към ЕСП системата. Предполагам е видял някаква вуду грешка, която някъде в контекста на описанието пише ЕСП, ако изобщо е закачана колата.

Обикновено като сработи тази система, отнема обороти и не ти дава възможност да даваш газ, а при теб очевидно това не е проблем (според описанието "моторът бучи"). Т.е. газ се раздава, ама не върви.

 

Интересен казус. 

Търсете някъде встрани от АБС/ЕСП системата и не човъркайте там.

 

  Честно казано, много се смях на всички отговори... да съм знаела, че водачите на Мерцедес-Бенц имат такова чувство за хумор, да съм си купила А-класата много преди януари.. извинявам се за закъснелият отговор, не бях  в София една седмица...  така, съединителят засега не се обажда, благодаря.. :))) по принцип не се установява друга повреда, а също така и често колата ми изписва "моля, потърсете най-близкият сервиз и проверете спирачната система" .. при положение, че спирачните дискове ги сменихме пред около два месеца.. т.е. колата вероятно дава много грешки защото е била удряна.. поне според мен.. газ раздава, ама не вдига над 80, което е сигурен белег че се включва ESP-то... ще видим, като се освободя ще взема да я кача на стенд да видим какво ще се окаже... благодаря, де, важно ми беше всяко едно мнение.. инаече и брат ми , и баща ми бяха против това да си купувам А-класа, защото се ремонтира трудно... но, твърдата глава си е твърда и това е :) 


  • 0

#13 GerganaSM

GerganaSM

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 9 Мнения:
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes A150

Публикувано 17 юли 2016 - 18:19

Няма как МВМ на тази кола да е на 3700 оборота, виж за дизел ще се съглася ама за бензин..... тя оттам се развърта и тръгва да върви.

Друг е въпроса ако е караш като дизел и не си съобразила наклона на пътя скорост, километри, обороти...

След това колата как се държеше имаше ли нещо необичайно?

 

Честно казано, до този момент не е повторила тая магария.. и фактът, че просто не искаше да вдигне оборотите , и не ми позволяваше да карам с повече от 80 говори, че вероятно Е ЕSP-то.. просто не мога да си обясня какво стана точно.. иначе, ОВМ е на 3500 оборота, виж какво пишат пратята немци http://www.alle-auto...c_ktb1840.shtml   /не знам как се прави активен един линк тук не виждам опция "вмъкни URL", може да се наложи да го направиш мануално в нов браузър, за което предварително ти се извинявам.. въпросът не беше дори в това, въпросът е в тази странна случка.. а искам да пътувам на по-дълъг път с колата и просто се чудя какво да правя... да видим, ще я закача на стенд, наистина, и пак ще пиша какво се е оказало, че вече и на мен ми е любопитно.. Благогаря ти за отговорите и вниманието и на теб! Ся ще ходя да пиша на лингвистът на форума  :hailandkill  :hailandkill


  • 0

#14 GerganaSM

GerganaSM

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 9 Мнения:
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes A150

Публикувано 17 юли 2016 - 18:24

И автомобилЪТ прави бууу,педалЪТ жмър,двигателЪТ вика гмич и фрък,ходовата част миуу,оттам се чува после едно чкърр,и като натисна спирачката каза жмик,и майсторЪТ ми каза че са ми меки гумите.

   :whistle2 ... така ми казваше и по-предишният шеф .. написал съм му аз - било то договор, било то споразумение, или друго, три листа по същество, а той нашичкият ми го връща, "само направих леки корекции"!  Га гледам, той ми изправял пълните членове... и на вторият месец не го издържах пък му рекох "виж ся, шефе, аз съм главният счетоводител на компанията - ще си слагам пълният член където си искам"! Айде, де!!!  :D  :D  :D  СмисълЪТ е важен. Ти се благодари 4е не пи6а така!! :)))))


  • 0

#15 GerganaSM

GerganaSM

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 9 Мнения:
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes A150

Публикувано 17 юли 2016 - 18:25

alipi

 

 

alipi. ! Не притеснявай Момичето

Не така, дръж се прилично. 

Все пак и Дами четат и пишат Тук. 

Със малко интуиция всичко им се разбира.

 

много мило, благодаря  :buddies


  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни