Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Е290TD софтуерно изолиране на EGR?


  • Please log in to reply
7 мнения по тази тема

#1 Bladyle

Bladyle

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 6 Мнения:
  • Град:Sofia

Публикувано 30 юни 2016 - 12:12

Здравейте, интересува ме дали някой е изолирвал EGR клапана софтуерно на E290TD в интернет има доста примери за други Е класи, но точно за тази не намирам и ми е проблем да разбера кой са точно буксите на MAF-a, и кой на вакуум клапанчето.


  • 0

#2 ХаPu

ХаPu

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 2695 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ATV
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 30 юни 2016 - 13:03

А сигурен ли си ,че е необходимо ,защото аз на 250ТД съм го изолирал само механично и нямам ядове?


  • 0
NO PAIN - NO GAIN!

#3 Bladyle

Bladyle

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 6 Мнения:
  • Град:Sofia

Публикувано 30 юни 2016 - 13:09

и при мен е механично в момента, но колата върви само до 3000 оборота, така че искам да пробвам софтуерния мод. Това което съм намерил до момента е че MAF-a има следните кабели:

pin 1: ground
pin 2: 12V power
pin 3: MAF signal output
pin 4: ground

като това не е точно за Е290, но от прочетено разбирам, че ми трябва кабела, който е "MAF signal output" , който явно варира с напрежение от 1,5 - 5 V. Ако за това съм прав остава само да го намеря и проследя до ECU-то, само че ми се иска някой който го е правил да потвърди дали правилно съм разбрал нещата.


  • 0

#4 /////AMG

/////AMG

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 172 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Бургас
  • Автомобил:
    NEW Sprinter 314 CDI 2019 Maxi
    Sprinter 316 CDI BlueEfficiency 2012 Maxi
    E290 TURBODIESEL
    ML 270 CDI
    Citroën Berlingo 2.0 HDI
    Peugeot 307 1.6 16v

Публикувано 30 юни 2016 - 14:27

Колега провери дали имаш този допълнителен клапан,ако е така шанса да влиза в авариен режим от него е много голяма. Изкарай маркучето и го запуши примерно с видия. Иначе в самото цилиндърче има силиконова мембрана която се пука от старост.Може да се побългари с биберон или нов елемент който струва 200лв. Карал съм година и половина с изолиран клапан и нямаше проблеми, разлика има малко във вървенето и пушенето.Прикачен файл  post-26629-0-31768800-1463837682.jpg   238,68K   16 Брой сваляния


  • 2

#5 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 30 юни 2016 - 17:34

Няма нужда от софтуерно изолиране.Това че върви до 3000 оборота не е от ЕГР-а,ако е запушен правилно.Търси проблема в клапаните на турбото или в него.
  • 1

#6 Bladyle

Bladyle

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 6 Мнения:
  • Град:Sofia

Публикувано 30 юни 2016 - 18:26

Самото турбо е изправно, освен да сменя клапаните да видя дали ща има разлика...иначе днес ги разкачах на работещ двигател да проверя дали работят и този на турбото имаше силен вакуум от самото начало, другия доста по слабо - това ли е правилното им разположение. Другото е че колата понякога на студен старт тръгва много добре и в последсвие се стига до лимп под.

 

Иначе и двата клапана са запушени за това което пита @/////AMG.

Един друг въпрос какво е това обграденото от снимката ?

Прикачени файлове


  • 0

#7 /////AMG

/////AMG

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 172 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Бургас
  • Автомобил:
    NEW Sprinter 314 CDI 2019 Maxi
    Sprinter 316 CDI BlueEfficiency 2012 Maxi
    E290 TURBODIESEL
    ML 270 CDI
    Citroën Berlingo 2.0 HDI
    Peugeot 307 1.6 16v

Публикувано 30 юни 2016 - 20:12

Датчик даващ информация колко охладен въздух постъпва от интеркулера или по-скоро каква му е температурата .Махал съм го, колата става съвсем леко по-мудна ,но не влиза в авариен режим.Визуално наподобява дебитомер без мрежата-само "кибритената клечка" .По него често има маслени изпарения, почиствам го със спрей за електроника.


Този пост е редактиран от /////AMG: 30 юни 2016 - 20:14

  • 0

#8 Gangsta Man

Gangsta Man

    Рапeр

  • Членове на клуба
  • 3671 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:5Rich-California
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz W 140 S500 L
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 01 юли 2016 - 17:26

Проблема на колата не в ЕГР-а....аз съм имал 290-ка и съм изолирал ЕГР маханично....когато го чипосвах просто за проба...проблеми никакви.Общо взето експерименти много съм си правил но търси проблема другаде.


  • 0
Публикувано изображение

By Batev




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни