Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Проблем с ГИ на ЦЛК 200 компресорПроблем с Ланди Рензо ГИ


  • Please log in to reply
7 мнения по тази тема

#1 IvCho8912

IvCho8912

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 3 Мнения:
  • Град:Sofiq
  • Автомобил:
    CLK 200 kompressor w209

Публикувано 31 май 2016 - 15:17

Здравейте на всички ! Имам спешна нужда от помощ в каквато и да е форма.... Ще опиша проблема и ако имате някакви идеи, препоръки или каквото и да е , ще съм благодарен да ги споделите.

 

Колата си вървеше повече от перфектно на газ, без никакви проблеми, След доста километри зимата започна трудно да прехвърля на газ- трябвапе да измина 8-9-10км за да прехвърли. Един ден си прехвърля нормално на следващите 4-5 дена НЕ.. Отидох на оторизиран сервиз за ЛАнди Ренцо на бул. "Ботевградско" . Там смених следните компоненти: филтри, мембрани на изпарител, нещо за налягането и т.н. Проблемът си остана. Смених температурен датчик, компютърно прехвърляха 3 различни режима на превключване от бензин на газ (1ви датчик, 2ри датчик и т.н.), но без резултат. Смениха софтуера на компютъра , което помогна за няколко дена и после отново старата песен на нов глас. Смених термостати, нулирах тримери и какво ли не(всичко по препоръка на въпросния сервиз) без резултат с изключение на едно 500лв по-малко до този момент.

В последствие започна да прехвърля на газ и да връща на бензин постоянно..

Хиляди пъти е правена настройка на самата газова при различни газаджии, като ефектите са временни.

От няколко дена колата вече ИЗОБЩО не иска да прехвърля на газ. Ако прехвърли гаси цилиндри мигновенно и обръща пак на бензин. Ако съм в движение не дава на колата и 1 секунда да кара на газ.

Като гледам окабеляването , изобщо не ми се струва добро на самата газова.

Ако някой може да помогне, да даде съвет къде може да е проблема, кой може да ги отремонтира, в кой сервиз мога да отида или какво мога да проверя сам, ще съм ви ужасно благодарен !!! Колата ми е необходима вс. ден и вече не мога да смогна на разходи. тел. за връзка: 0894 508 175


  • 0

#2 mitkofitnes

mitkofitnes

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1134 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Благоевград
  • Автомобил:
    CLK230TURBO/LPG

Публикувано 01 юни 2016 - 07:50

Ако имаш път към Благоевград,аз ще се заема!


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 3

#3 frxbg

frxbg

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 229 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz E-klasse T-mod. (S210) E 270 CDI

Публикувано 01 юни 2016 - 17:05

Значи аз нищо не разбирам от ГИ (хахах), но тези левенти от сервиза защо не пробваха да ти сложат друг компютър и да видят тогава как е. Че на мен цялата работа ми се струва или като компютър или като ниско налягане на газовата уредба те сигурно и за това са ти сменяли сонди регулатор на налягането и тн.
  • 0

#4 IvCho8912

IvCho8912

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 3 Мнения:
  • Град:Sofiq
  • Автомобил:
    CLK 200 kompressor w209

Публикувано 08 юни 2016 - 08:30

Ако имаш път към Благоевград,аз ще се заема!


Sent from my iPhone using Tapatalk

Здравейте на всички. Искам само да споделя как си реших проблемите с ГИ на мечока.След близо половин година лутане по ПРЕПОРЪЧАНИ сервизи и голяма за мен сума с пари, вчера мъките ми приключиха успешно !!! Както написа mirkofitnes, зае се с проблема ми и за няколко часа успя да реши казуса. Пичовете в сервиза си разбират страшно много от работата- знаят как точно работи един компресорен автомобил и от какво се нуждае за да заработи добре на газ ( това което е доста трудно за повечето ГИ "спецове") Както знаете компресорните ни мечоци имат нужда от доста добра настройка, за да работи всичко по учебник. Митко пое ангажимент , обади ми се като си загуби доста време по телефона , за да ми даде съвети, при което аз просто реших да тръгна за Благоевград, където се намира сервиза.

 

 

Няма да забравя усмивката с която слезнах от колата след първото каране ! Благодаря на Митко! Горещо препоръчвам сервиза! Ако прочете коментара ми , може да обясни какъв точно е проблемния казус и как точно го решиха, за да може да са полезни и на други... Бях се отказал от колата си, но сега мисля да си я карам с КЕФ


  • 2

#5 ХаPu

ХаPu

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 2695 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ATV
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 08 юни 2016 - 10:07

Ами има едни значки ,които се дават в такъв случай ,може да се възползваш ,като му подариш значка "ремонт" или"благодаря" или и двете ;)


  • 0
NO PAIN - NO GAIN!

#6 mitkofitnes

mitkofitnes

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1134 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Благоевград
  • Автомобил:
    CLK230TURBO/LPG

Публикувано 08 юни 2016 - 14:58

Ами просто много Газаджии не разбират нищо,така си слагат газ.Проблема на пръв поглед бе в малкия изпарител който след обслужване пък хептен пропада.Господата от Ланди Ренцо решили да ъпдейтнат формуера и хептен са го оплескали и накрая друг бе опитвал да разпробие дюзите които са на края ма живота си и така се е увеличило отклонението.Ами като видях щуцерите от дюзите до колекторите...малии цели 10 см разлика по между си!Та използвахме подходящи компоненти,не най скъпите и колата литна.Успех на другите с газифицирането!


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 1

#7 rado_penev

rado_penev

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 323 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ML 350, 2003
    CL203 C220 CDI, 2001
    CLK 200 Kompressor Cabriolet, 2000

Публикувано 23 юни 2016 - 09:47

Така е, прехвалени са тези на Ботевградско. 124-ката правих там, все проблеми 3 години.


  • 0

#8 barty

barty

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 953 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W203 C180 Kompressor the Black bird

Публикувано 30 април 2017 - 15:34

Така е, прехвалени са тези на Ботевградско. 124-ката правих там, все проблеми 3 години.

 

Абсолютно да!


  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни