Значи за разстояние от 10-15км колата губи 3-4 литра охладителна течност(в момента вода). Проверявахме я с маисторите обстойно за течове,но така и не открихме.Колата сутрин пали нормално и не пуши от ауспусите. След като загрее и нивото на водата спадне започва да пуши бял дим като пара и прави влажни петна на асфалта от ауспусите.По това установихме, че водата отива в испускателната система.Та питането ми е от каде другаде може да попада там освен от пропуск на гарнитурата, главата или блока. Маслото е чисто(няма наличие на вода в него).Маркучите не ги надува.Днес правихме тест с реактив за изгорели газове в охладителната система. Цвета на реактива от син стана зелен. Незная колко може да му се вярва на този тест понеже казаха че трябва да стане жълт цвета ако има наличие на газове. Четох теми в които се споменава за охладител на ЕГР-а,който може също да вкарва водата в цилиндрите. Надявам се да получа някой компетентни отговори от хора сблъсквали се с този проблем. Колата е Мерцедес S320cdi 2000г.
Изчезва антифриза без видими течовеЗдравейте колеги. Искам да направя едно запитване преди да започнем да отваряме двигателя.
Започната от Stoyan_Tsaruhov, 27 май 2016 - 22:30:34
Няма други мнения в тази тема
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни