Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Къде се намира датчика на разпределителния вал на1,7CDI


  • Please log in to reply
17 мнения по тази тема

#1 matio1

matio1

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 77 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:sofia
  • Интереси:Ажтомобили, авиация, техника
  • Автомобил:
    Мерцедес А170 ЦДИ, 128хил. км.99год

Публикувано 26 май 2016 - 17:17

С риск да стана банален с тъпите си въпроси но въпроса ми е кратък?Къде е датчика за положението на разпределителния вал, и ,какво се сваля за да се достигне  до него? Претърсих нета но не можах да намеря нищо.Който ми каже много ще ми помогне.Благодаря КОЛЕГИ и БЕЗАВАРИЙНО НА ВСИЧКИ!


  • 0

#2 vencislav

vencislav

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 1547 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    インフィニティ

Публикувано 26 май 2016 - 21:49

https://www.google.b...2AkyebU9WsYIbWQ


  • 1

#3 matio1

matio1

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 77 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:sofia
  • Интереси:Ажтомобили, авиация, техника
  • Автомобил:
    Мерцедес А170 ЦДИ, 128хил. км.99год

Публикувано 27 май 2016 - 09:00

Ок, но ТУК  са описани подробно всички датчици ЗА БЕНЗИНОВИТЕ МОТОРИ. Търся за дизеловия. 


  • 0

#4 vencislav

vencislav

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 1547 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    インフィニティ

Публикувано 27 май 2016 - 15:01

Добре. 

Извинявай за досадните ми опити за помощ и поведение. 

 

Все си мислех че при Мерцедес всичко е направено просто и ясно.

Мислех си че датчиците изглеждат по един и същи начин и се намират на 

едно и също място, горе долу. Независимо за бензин или дизел става на въпрос. 

 

Датчик за разпределителен вал : във предната част на двигателя, горе, 

където е началото на вала.

Датчик за положението на колянов вал : задната част на двигателя, долу, 

края на вала.

 

Явно нещо греша. 

 

Ще ми се да бях малко по умен и да ти приложа всички схеми и писания

във WIS как точно става номера с подмяната.

Там всичко започва с : в лявата ръка държите ключ номер... и

отвивате болт... .

 

Sorry.


Този пост е редактиран от vencislav: 27 май 2016 - 15:53

  • 1

#5 matio1

matio1

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 77 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:sofia
  • Интереси:Ажтомобили, авиация, техника
  • Автомобил:
    Мерцедес А170 ЦДИ, 128хил. км.99год

Публикувано 27 май 2016 - 15:36

Мерси Венци, наистина много се постара Приятелю! Най после един монтьор от Б.С ми прати схема и снимка на   мястото на датчиците в този мотор .Руснаците са прави м.у 3 и 4та дюза . трябва да се свали филтърния блок заедно с колекторите АГР и куп неща

за да се достигне до него. . С това темата е изчерпана Моля модовете да я изтрият. Снимката и схемата ще кача където трябва Мерси и Успех на всички 


  • 0

#6 ХаPu

ХаPu

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 2695 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ATV
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 27 май 2016 - 18:56

Е не трябва ли да е тук снимката и вместо да се трие темата да е полезна на някой?!?
  • 0
NO PAIN - NO GAIN!

#7 matio1

matio1

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 77 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:sofia
  • Интереси:Ажтомобили, авиация, техника
  • Автомобил:
    Мерцедес А170 ЦДИ, 128хил. км.99год

Публикувано 28 май 2016 - 06:54

Тая сутрин пак не ще да пали Полудях с тоя боклук !Вчера ''майстора ''смени датчика   и запали . Обикалях 20тина км. нарочно палих, гасих на всеки сфетофар да видя състоянието никъкви проблеми  и . сабален  пак не ще . . Нямам думи . най което ме нерви е факта, че никой не може да каже какво и е и да я оправи в двумилионна София ! Четири души ''специлисти'' и  се изредиха и съм с такси на работа !Не знам какво да предприема ,ноо Хубава събота и неделя Колеги!!


  • 0

#8 koleto_70

koleto_70

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 182 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W220 S500L 4Matic Facelift 2003

Публикувано 28 май 2016 - 09:26

Колега, не се нервирай макар, че такива проблеми са си яко нервокъсащи. Мирише ми на някакъв скапан проблем с някоя букса или кабелен сноп. Нещо някъде прекъсва щом един ден пали друг ден не. За съжаление това са едни от най-гадните неща за хващане.. :-( Прочети със Стар колата пак. Гледам в другата тема пишеш, че е била записала 2 грешки. Виж дали грешката за датчика на разпределителния вал е изчезнала или още стои. Ако стои след смяната му - преровете куплунзите и на самия датчик и на еку-то... Успех и не се нерви - това няма да помогне със сигурност ;-)


  • 0

#9 matio1

matio1

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 77 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:sofia
  • Интереси:Ажтомобили, авиация, техника
  • Автомобил:
    Мерцедес А170 ЦДИ, 128хил. км.99год

Публикувано 28 май 2016 - 10:11

Мерси за бързия отговор Колега.Вярно с нерви няма да стане . Сега чакам репатрак да ме кара на други майстори за стар диагноза . Дано хванат нещо, че наистина съм накрая..Пари не жаля , ама да я направи някой не да ме разиграват като мечка самозвани майстори из цяла София .Лек ден колега . Резултата ще пиша !


  • 0

#10 vencislav

vencislav

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 1547 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    インフィニティ

Публикувано 28 май 2016 - 14:18

Трябваше да смениш първо датчика за 

положението на коляновия вал. 

 

Във другата ти тема започнах с тези думи. 

 

Ти се вгледа в датчика на разпределителния вал първо, 

нормално него показва Стар Диагностиката на първо четене. 

 

Няма да се отчайваш, сега смени  датчика за 

положението на коляновия вал.

 

Успех.


  • 0

#11 matio1

matio1

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 77 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:sofia
  • Интереси:Ажтомобили, авиация, техника
  • Автомобил:
    Мерцедес А170 ЦДИ, 128хил. км.99год

Публикувано 28 май 2016 - 14:39

Такааа Свалихме я от камона пред сервиза майстора ми подаде команда пали и тя запали веднага!Още 5-6 опита и си пали безпроблемно. закачиха на  компа и не показва никъкви грешки ,Изчакахме да загрее да включи перката и никъкви проблеми  Прибрах се с нея и ще видим утре сутрин дали пак такситаджийте ще намажат или пътната помощ?дано нещо се е уплашила и не прави проблеми на което вече не вярвам ! Отивам да пия една ракия за ваше здраве колеги които ми четете глупостите ! Бараки ще има винаги , но нас няма да ни има затова Напред и Наздраве !


  • 0

#12 wertion

wertion

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 762 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дупница
  • Автомобил:
    W203 C200 Kompressor 2004 - Sold
    W209 CLK 270 CDI 2005 -Sold
    W163 ML 280 2003 - Sold
    W211 E270 CDI 2004 - Sold
    E320 CDI EVO W211 2009
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 28 май 2016 - 21:45

Грешки може и да няма ,но Стар Диагнозата разчита регистрите на "Shadow Memory" а там показва какви са били причините колата да откаже да запали . Случвало ми се е кола карана всеки ден при нормално палене ,една сутрин спира да пали и се оказа нарушена комуникация в модула на запалване . Само давам пример ,а иначе причините може да са хиляди .


  • 0

Auto-logo-New-contur1178.jpg


#13 matio1

matio1

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 77 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:sofia
  • Интереси:Ажтомобили, авиация, техника
  • Автомобил:
    Мерцедес А170 ЦДИ, 128хил. км.99год

Публикувано 29 май 2016 - 10:11

За съжаление нищо не разбирам от диагностика , просто плащам и искам някой да я направи. Сутринта запали нормално и дойдох на работа , но перката на радиатора е постоянно включена , и очаквам пак да натрупа грешки и проблеми. Утре ще им я закарам пак да видим какво ще кажат. Поздрави! 


  • 0

#14 matio1

matio1

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 77 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:sofia
  • Интереси:Ажтомобили, авиация, техника
  • Автомобил:
    Мерцедес А170 ЦДИ, 128хил. км.99год

Публикувано 31 май 2016 - 16:10

Пак била перфектна. (говоря за вчерашната диагноза). Никъкви грешки, но студена тябва да се върти на стартер Н пъти докато запали.(я запали я не ).Ще послушам колегата Венцислав, и утре ще сменя и датчика на коляновия вал.Благодаря за търпението Колеги. филмът продължава с неясен край . Като звънна на репатрака той направо ме пита :''накъде ''- станах за ташак в махалата. Но борбата продължава и се надявам на добър финал . Поздрави и безаварийно на всички !


  • 0

#15 vencislav

vencislav

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 1547 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    インフィニティ

Публикувано 31 май 2016 - 19:07

При мен на W220 симптомите бяха същите и диагностиката не показа конкретно

датчик колянов вал, показа първо датчик за входящ въздух и датчик разпределителен вал. 

Последната фаза е като започне да гасне колата в движение, тогава излезе и на Стар-а.

 

Дано се оправят нещата.

Успех.


  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни