Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Проблем с километража на Спринтер 308cdi след смяна на диференциал.След смяна на диференциал километража започна да показва с 10-15 мили в час по - малко.


  • Please log in to reply
2 мнения по тази тема

#1 nasko_zhelev

nasko_zhelev

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 1 Мнения:
  • Град:London
  • Автомобил:
    Mercedes Sprinter 308cdi 2003г.

Публикувано 22 май 2016 - 14:06

Здравейте колеги, нов съм в форума ( Благодаря за приема ) .

Та проблема е в километража на спринтер 308cdi 2003 година. Имах проблем с диф-а ( поне според майстора ) имаше странно виене по време на каране и най-вече при натискане на спирачки. Майсторът се изказа, че е преден лагер на диф-а и най-безболезнено ще е да намеря направо заден мост с друг диф. ОК направих го. Взех и по бърз (37:9) смениха го за ден - два и дойде време за тест.

Такаа обаче виенето според мен си стой..Намаляло е но си е там. Особено ме притеснява това "стъргане" при натискане на спирачка ( звукът е сякаш прекалено износен диск или нещо от сорта) - най - интересното е че този звук не е постоянен. Имам странното чувство че се появява като загреят спирачките.Да поясня - дискове, накладки всичко е чисто ново като задните са (brembo!) предните са някаква измислена марка.

и след тази смяна на диф-а километража отчита с около 10-15 мили по-малко/

Въпросът ми е може ли километража да се калибрира някак си според новия диф и има ли някои идеи за това стъргане защото определено ме притеснява.


  • 0

#2 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4530 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 23 май 2016 - 12:07

Във вътрешността на задните дискове има барабани с челюсти за ръчната спирачка.

 

Проверете да не се е отлепило феродото на някоя челюст на ръчната спирачка. А легерите на главините - как са?


  • 0

#3 ХаPu

ХаPu

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 2695 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ATV
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 24 май 2016 - 07:19

Другия вариант е да са клеясали водачите на спирачните апарати , при спринтерите хода на накладките е голям и от там идва момента ,че водачите трябва да са добре смазани за да се движат свободно. А иначе няма как да ти се калибрира километража , просто скоростната кутия е сметната за този диф , след като си променил предавателните числа ,километража няма как да ти отчита вярно!


  • 0
NO PAIN - NO GAIN!




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни