Здрасти Колеги
Дайте съвет какъв маншон да сложа на външно ляво каре - класическия маншон със сваляне на полуоската и сваляне на самото каре или силиконов маншон при чийто монтаж не се сваля полуоската а се надява чрез фуния директно върху карето . Идеята ми е да има най малко разглобяване че като почне и не се знае до къде ще го докарат Ползвал ли е някой силиконов маншон , колко време изкарват или се късат прекалено рано ? И още нещо да попитам - при сваляне на полуоската маслото от диферинциала изтича ли или тия в сервиза само ме плашат и искат да заработят някой кинт от въздуха като ми вземат пари и за тая операция ?
Какво масло се ползва и какво количество трябва за ръчна скоростна кутия SG 6-F300 , предполагам че диференциала и скоростите са в един корпус и маслото е едно
Благодаря ви предварително