Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

W124 Coupe - Това пък защо?Не работи алармата след зареждане на акумулатора


  • Please log in to reply
11 мнения по тази тема

#1 jack52

jack52

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 100 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пазарджик
  • Автомобил:
    Mercedes 124 230CE Coupe

Публикувано 01 май 2016 - 12:39

Здравейте,

 

Наскоро беше паднал акумулатора и го свалих да се зарежда. Вчера го сложих и устанивих, че алармата и CD player-a не работят...

За алармата има една кутийка под капака - на нея свети един индикатор в червено, но той по принцип си свети така. Обаче лампичката която мига вътре в колата не свети въобще и съответно и дистанционното не хваща.

 

Някакви идеи?


  • 0

Там където другите спират, аз натискам газта!

 

small5958.jpg


#2 jack52

jack52

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 100 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пазарджик
  • Автомобил:
    Mercedes 124 230CE Coupe

Публикувано 04 май 2016 - 10:54

Като гледам темите във форума ми прави впечатление колко много хора четат, а колко малко са коментарите... Явно повечето собственици на марката изневеряват на българската традиция "Направи си сам", и директно бягат в най-близкия сервиз и при най-малкия проблем...


  • 0

Там където другите спират, аз натискам газта!

 

small5958.jpg


#3 sv_trener

sv_trener

    Стъпващ тежко

  • Потребители на форума
  • 477 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Плевен
  • Автомобил:
    C 220 D 1994г. ГНП Bosch

Публикувано 04 май 2016 - 13:25

На 124 обикновено се окисляват предпазителите и веригата се разпада.

Няма никаква логика да не тръгне поне СД-то.

Алармата вече зависи каква е, но и тя би трябвало да тръгне без проблем.

Провери си най-напред предпазителите.


  • 0

Шофьорски стаж от 23.07.1987г.Категория B, C, D, E, Т-тб ,Т-кт

 

Шофирай разумно - стигни жив! Пази останалите на пътя!

 

Понякога ми идват такива идеи, че бръмбарите в главата ми стават на крака и ръкопляскат...

 


#4 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5339 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Публикувано 04 май 2016 - 18:25

на един бушон са.

 

ако не е от бушони, оди на жичкаджия, че гадаенето ще е баснословно


  • 0

#5 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8412 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 05 май 2016 - 00:33

Много, много трудно някой, някога може да ти уцели ел.проблем по колата, докато чете описание във форум.


  • 1

Audi_A4_avatar.gif


#6 jack52

jack52

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 100 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пазарджик
  • Автомобил:
    Mercedes 124 230CE Coupe

Публикувано 12 май 2016 - 15:33

на един бушон са.

 

Нещо ми се върти 6-ти или 9-ти...но не съм сигурен кой беше.

Кой номер бушон да сменя?


  • 0

Там където другите спират, аз натискам газта!

 

small5958.jpg


#7 jack52

jack52

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 100 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пазарджик
  • Автомобил:
    Mercedes 124 230CE Coupe

Публикувано 12 май 2016 - 15:37

Всъщност като се сетя, май замервах един от кабелите с мултицет- да не е прекъснат... Проблема се яви след това. Възможно ли е това да е причината?


  • 0

Там където другите спират, аз натискам газта!

 

small5958.jpg


#8 jack52

jack52

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 100 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пазарджик
  • Автомобил:
    Mercedes 124 230CE Coupe

Публикувано 13 май 2016 - 19:40

9-ти е , но не е от бушона...


  • 0

Там където другите спират, аз натискам газта!

 

small5958.jpg


#9 jack52

jack52

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 100 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пазарджик
  • Автомобил:
    Mercedes 124 230CE Coupe

Публикувано 29 юни 2016 - 10:42

Уредбата се оправи от само себе си, но алармата - не.  Т.е. колата не може да се заключва и отключва с дистанционното... Как може да се рестартира? Алармата е заводската.

----------------------------------------------------------------------------

И още нещо. Когато дам на контакт, а и въобще напоследък се чува звук като "цъкане" или "почукване" в областта вдясно под жабката... На какво може да се дължи това?! Звукът прилича на този като при пуснат мигач.  


Този пост е редактиран от jack52: 29 юни 2016 - 10:47

  • 0

Там където другите спират, аз натискам газта!

 

small5958.jpg


#10 wertion

wertion

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 762 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дупница
  • Автомобил:
    W203 C200 Kompressor 2004 - Sold
    W209 CLK 270 CDI 2005 -Sold
    W163 ML 280 2003 - Sold
    W211 E270 CDI 2004 - Sold
    E320 CDI EVO W211 2009
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 29 юни 2016 - 18:31

Уредбата се оправи от само себе си, но алармата - не.  Т.е. колата не може да се заключва и отключва с дистанционното... Как може да се рестартира? Алармата е заводската.

----------------------------------------------------------------------------

И още нещо. Когато дам на контакт, а и въобще напоследък се чува звук като "цъкане" или "почукване" в областта вдясно под жабката... На какво може да се дължи това?! Звукът прилича на този като при пуснат мигач.  

 

Почукването идва от моторчето за затваряне на клапата за приток на въздух в купето . 


  • 1

Auto-logo-New-contur1178.jpg


#11 jack52

jack52

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 100 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пазарджик
  • Автомобил:
    Mercedes 124 230CE Coupe

Публикувано 30 юни 2016 - 22:57

Почукването идва от моторчето за затваряне на клапата за приток на въздух в купето . 

 

Това проблем ли е?


  • 0

Там където другите спират, аз натискам газта!

 

small5958.jpg


#12 zvezd0

zvezd0

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 55 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W220 S320 1999
    W163 ML320 1999-ex
    W140 S350TD 1993-ex
    W126 280SE 1985-ex
    W124 230CE 1989-ex

Публикувано 30 юни 2016 - 23:16

Колега имам същото купе 88-ми набор със старите кръгли бушончета. Дори и да е здрав привидно може да се бъзика. При мен постоянно някой бушон не прави хубав контакт. Отвори кутията и го раздвижи малко ако трябва сложи друг за проба. Мисля че тези неща са на един и същи бушон.


  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни