Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

W124 E220 бензин - не пали след като е карана


  • Please log in to reply
8 мнения по тази тема

#1 BG - 681

BG - 681

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 498 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    220CE

Публикувано 29 април 2016 - 15:47

Така, проблема е следния: след като я покарам колата и спра примерно да си напазарувам не пали. Върти на сухо. Попринцип като тръгне да си пали и при завъртането на стартера се мести стрелката на оборотомера, а при въпросния проблем въобще не мърда стрелката. Идеи ?
  • 0

Немеца го е измислил !


#2 ХаPu

ХаPu

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 2695 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ATV
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 29 април 2016 - 18:29

Ако студена пали ,а после не иска нсй-вероятно е клапанчето на горивната рейка, писал съм доста по въпроса ,има и снимки.
  • 0
NO PAIN - NO GAIN!

#3 BG - 681

BG - 681

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 498 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    220CE

Публикувано 29 април 2016 - 18:40

На студена нема проблем. Само след като я карам. Спра ли някъде изгася ли за 15тина минути после нема палене. Минават 30-40 минути и си пали от раз. Първоначално мислех, че бензиновата помпа се ебава, ама не е тя. Другото, което е нещата не зависят от температурата на двигателя. 

 

Някъв линк към въпросната тема със снимки за рейката, че не я намирам ?


Този пост е редактиран от BG - 681: 29 април 2016 - 20:45

  • 0

Немеца го е измислил !


#4 Marukian

Marukian

    Член на УС на МБКБ

  • Управителен съвет
  • 609 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W126 - 260SE 1989
    S210 - E320T 4MATIC 2001
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 30 април 2016 - 08:43

Също вариант е да има конденз в дистрибуторната капачка и искрата да прескача. Ичисти с обезмасляващ спрей и избърши със сух парцал.


  • 0

#5 BG - 681

BG - 681

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 498 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    220CE

Публикувано 30 април 2016 - 10:31

Нямам дистрибуторна капачка. С две бобини съм. Модерния двигател е хахаха
  • 0

Немеца го е измислил !


#6 vencislav

vencislav

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 1547 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    インフィニティ

Публикувано 30 април 2016 - 14:14

А датчик за положението на колянов вал има ли, 

ей така за разкош и да е в крак с модата. 

Може да са му турили и датчик за положението на 

разпределителен вал, нали е модерен старец.


  • 0

#7 ХаPu

ХаPu

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 2695 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ATV
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 30 април 2016 - 19:19

http://forums.mbclub...-не-пали-топъл/
  • 0
NO PAIN - NO GAIN!

#8 ХаPu

ХаPu

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 2695 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ATV
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 04 май 2016 - 15:28

Има ли резултат?
  • 0
NO PAIN - NO GAIN!

#9 BG - 681

BG - 681

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 498 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    220CE

Публикувано 12 май 2016 - 15:57

Значи, май тва ще да е проблема. Не съм писал понеже скоро не ми го е правила, но последните два пъти се случи следното: Първия път извадих маркучето и кат понечих да запаля - нищо. Пъхнах пак маркуча и много скоро след това колата запали. Втория път като загаснах пак го махнах, но този път го оставих да седи една цигара време изкарано, като през това време през минута давах и изключвах от контакт колата. И си запали след това. Пъхнах маркуча и ей го, от два дни не го прави проблеми. Ще направя още един-два такива теста - само я чакам да не запали и я сменям тази малка шитня. Благодаря за насоката, ще споделям впечатления


  • 0

Немеца го е измислил !





0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни