W124 E220 бензин - не пали след като е карана
Започната от BG - 681, 29 апр 2016 - 15:47:12
8 мнения по тази тема
#1
Публикувано 29 април 2016 - 15:47
Така, проблема е следния: след като я покарам колата и спра примерно да си напазарувам не пали. Върти на сухо. Попринцип като тръгне да си пали и при завъртането на стартера се мести стрелката на оборотомера, а при въпросния проблем въобще не мърда стрелката. Идеи ?
Немеца го е измислил !
#2
Публикувано 29 април 2016 - 18:29
Ако студена пали ,а после не иска нсй-вероятно е клапанчето на горивната рейка, писал съм доста по въпроса ,има и снимки.
NO PAIN - NO GAIN!
#3
Публикувано 29 април 2016 - 18:40
На студена нема проблем. Само след като я карам. Спра ли някъде изгася ли за 15тина минути после нема палене. Минават 30-40 минути и си пали от раз. Първоначално мислех, че бензиновата помпа се ебава, ама не е тя. Другото, което е нещата не зависят от температурата на двигателя.
Някъв линк към въпросната тема със снимки за рейката, че не я намирам ?
Този пост е редактиран от BG - 681: 29 април 2016 - 20:45
Немеца го е измислил !
#4
Публикувано 30 април 2016 - 08:43
Също вариант е да има конденз в дистрибуторната капачка и искрата да прескача. Ичисти с обезмасляващ спрей и избърши със сух парцал.
#5
Публикувано 30 април 2016 - 10:31
Нямам дистрибуторна капачка. С две бобини съм. Модерния двигател е хахаха
Немеца го е измислил !
#6
Публикувано 30 април 2016 - 14:14
А датчик за положението на колянов вал има ли,
ей така за разкош и да е в крак с модата.
Може да са му турили и датчик за положението на
разпределителен вал, нали е модерен старец.
#8
Публикувано 04 май 2016 - 15:28
Има ли резултат?
NO PAIN - NO GAIN!
#9
Публикувано 12 май 2016 - 15:57
Значи, май тва ще да е проблема. Не съм писал понеже скоро не ми го е правила, но последните два пъти се случи следното: Първия път извадих маркучето и кат понечих да запаля - нищо. Пъхнах пак маркуча и много скоро след това колата запали. Втория път като загаснах пак го махнах, но този път го оставих да седи една цигара време изкарано, като през това време през минута давах и изключвах от контакт колата. И си запали след това. Пъхнах маркуча и ей го, от два дни не го прави проблеми. Ще направя още един-два такива теста - само я чакам да не запали и я сменям тази малка шитня. Благодаря за насоката, ще споделям впечатления
Немеца го е измислил !
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни